Cumu cura bè per guinea pigini

Quale hè in questu munnu ùn ùn piace animali, in particulari i animali domestici? Dopu tuttu, sò assai amici è belli. I certidimenti certamenti amà. Dunque hè sempre un problema - curaggiu. Caring for animals hè difficiule o micca.

U prezzu è a cumplessità - questi sò i criteri chì influirenu l'scelta di una mascota. Ùn hè micca statu chjaru da chì critichi i zitelli ellii i so animali, perchè ùn pagà micca davanti à u prezzu o bellezza, ciò chì li tira? Fà chì questu hè una amica, forsi l'apparenza. Ma questu ùn hè micca particularmente impurtante, perchè l'ultima parolla per i genitori chì cumprà, paganu, è prestu, è cura l'animali. Quandu ùn anu micca apprezzatu u prezzu assai, pensanu à e so care. Hè difficiuta serà da cura di una mascota, per voi o mèttru à piglià à tutti, o forsi, serà limitatu à qualchì altru, ma l'animali simili. Allora, in norma è attu. Per esempiu, si pigliate un ghjacaru, esige boni cura, ancu s'ellu darà giòia. U primu decide di piglià qualcosa più "superficial", quantu la rata. Hè una besta. :) Sò, per suprattuttu, fate cura di i porcini d'indi, perchè sò assai boni. Cumu pudete micca attentà l'elle, cumu? Allora pigliàvanu stu porcu. E cose da fà? Di sicuru, i propietati imbarcà immediatamente in Internet cù a pregunta "Cumu si fà cura di i cobatti? ". Tandu, deverà chì ghjè quì. Bonu, andemu da cumincià. Dunque ci dicemu in anticipu, ùn ci hè nunda di difficultà per cura di i cobbi, perchè ùn incestate.

Avete bisognu di cunnosce i punti principali chì vi aiutavamu in cura di i cobbi, quì sò quì sò: u guinea pig d'avè una cage spiante, una bona hammock (virsione petite) per u restu, per suprattuttu, ùn si pò micca fà senza un pappagallo, in a corner toilet with a filled granular, various goodies hanging, well, multi-colored delicious food. Sò sò solu i punti principali chì avemu da trattà in più di più.

Prima. Discorsu qualchissia chì ghjera periculatu per i pesti in usu. Hè ciò chì deve bisognu da elli, per ùn mancari è vintu, chì passa spessu. Eccu, quì hè a lista di e venti pesti: ivy, hedera, polisias, fatsia, shefflera, aglaonema, alocasia anthurium diffenbachia, calla, monstera, spathiphyllum, syngonium, oleander, pachipodium, cyclomene, aloe, ficus e altri. Ogni pianta afecta l'animali in modu diversu, ma e cunsiquenzi sò tristi per tutti. Parechje causanu diverse gradu di credenze, ulcersi, pò esse infezzione di a mucosa di l'ochji (pò purtà à cecità), infezzione di a bocca, farinxe, malati di u sistema nervatuu è di molti altre cunsiquenzi tristi.

Un altru puntu chì s'applicava à tutti queste pianti: seppi boni di i libretti da e sti pezzi in a so bocca di u roghiddu, l'acidu chì sippera sontterà u sopra di l'animali è muriri.

Avà parlate di nutritura adequata. In più di l'alimentariu basicu, u zitellu hà ancu avè ricevi u verdura fresca è i frutti in a so dieta, ma ùn hè necessariu di sopra à l'ovu. U so numeru sarà moderatu - 80-120 grammi per ghjornu, è poi, uni pochi fette. Ùn vi scurdate di lavà l'alimentu prima di dà l'animali.

Eppuru, i porchi ùn sò micca alimentatu cù fasgioli, cipudii o patate. Riccu pò esse dati, ma in norma, e menu spessu, u megliu. U listessu pudettu dettu nantu à i chini. Pudete cù libertà assicurata po risponde à l'aiutu di varii erbe è verdi, ma sò deve esse riaccettati da i so sforzi. Hanu bisognu di riunìscenu in locu ecunumicu, perchè ùn sò micca cuntaminati cun valdi di i veiculi è simili.

U cura adattatu ùn hè micca artu, hè solu per elli dopu e certi reguli. Per esempiu, parlemu micca di a freccia di u porcu d'Indinia. Hè megliu da alimentà in a mattina è à a sera, quì, duie pratiche un ghjornu. Ma avete bisognu à fà questu in u stessu tempu, perchè l'organamentu di l'animali hè stabilitu precisamente in tempu, u manghjatu hè chjucu in anticipu. Se tenete una femina in preghiera, avete bisognu à nutriscia 3-4 volte per ghjornu.

Se ùn avete micca l'uppurtunità di alimentà a vostra petite cù prudutti naturali, ma solu solu secche, pudete avè cunsigliatu di cunsiglià cù specialista nantu à a sceglie a megliu opzione, perchè oghji ponu pettite qualcosa chì vulianu, chì a to petite ùn hà micca surveghjanu. È nantu à u so propiu, per truvà un pruduttu di qualità, ùn hè micca cusì faciule.

A nutritura, di sicuru, deve esse fatta cù l'ultime tecnologi altimpii cù prudutti naturali chì vi assicurà a qualità più bona di u pruduttu pruduttu. L'alimentazione deve avè una una cumpusizioni equilibrada, chì unepoche di vitamini saranu prisenti, chì aiutanu à mantene l'immunità di e muntale.

Se parlemu di l'alimentu seccu, si nuta chì per un prublemu chì u porcu hè datu una parte di l'alimentu seccu, chì hè ugguali à una duie cullocchi. I Chjosi ùn ùn vi tolerate micca u ciamatu, cusì hè megliu per dà l'alimentazione in cantitati suffine, altrimenti averebbe risolte. Sè vo vulete cambià a dieta di i vostri raggi, allura avete bisognu à fà questu pocu.

U porcu u manciatu assai. Chì sò lakomsva per i guinea pig? A maiò parte di spessu - hè un fruttu succoso, ma ùn avè micca bisognu di più per dà. Per esempiu: pèrdre, manzili, uva, tomate, fragole ... A maiò parte di tutti, i porci amate assai dolci di manzili - pò esse dati in ogni forma (cruda / secca). Contenenu un gran quantità di sustegnu utili, cum'è vitamini, àzii, fructose, fibra, una quantità enormosa di pectin è assai più ...

Prupristà, oghje, l'avemu intesu per coperà in modu apprupriatu à i bachiechi chì anu indinutu. Speremu chì l'infurmazioni ricivuti aiutanu cù u trattamentu di a vostra mascarone. Cumu serà cuntentu di tuttu. Ma ùn si scurdanu di l'affettu è l'amuri, chì duvete paiari à l'arghjunaghji, perchè senza ellu ùn pudemu micca esce cumprà. Bona furtuna per voi!