Chì ùn ponu esse in u lettu

"Kama Sutra", "Bibbia di u sessu" è parechje altre libri nantu à u listessu tema dinò tutti i sicreti di u piacè umanu, chì occupanu micca l'ultimu postu in a vita di qualcunu. In questu casu, micca sempre u rolu hè datu à e cose chì sò ricumandate per esse evitati.

Questu chì significheghja chì ùn devi micca sensu per studià "Kama Sutra per l'uninitiated" è "101 manere di manighjà locu"? Quite contru - scrivenu i cosi sensittivi è u so rolu ùn deve micca sottovalutu. Ma, cumprendi una scienza cumplicata è piacevule di l'amore, ùn si scurdate di qualchi pocu, chì ponu spegà l'effettu. È ùn hè micca piacevule. Cusì, i vostri tabboule "ùn pò micca" in u lettu:


1. Rete. U primu, per un pezzu tempu hè cunnisciutu: ùn pò micca riri, annunziendu u sughjettu di l'orgogliu maschili di u to amatu. Ancu se risate cun gioia è orgogliu. Siconda, ùn pò micca ririri di postu, questu, nantu à un locu equituale. Ancu se à quì mumentu a situazione stuposa hà devenu da i ghjorni di a scola primaria. In i dui casi, pò esse offrittu è per pruvucari chì ùn eranu micca rientulamenti (i so capacità, a so figura, i so azzioni, etc.), serà casi impossible. A strada, ancu u risicu cù u sessu pò offend una donna.

2. A verificà quanti à voi eranu un associate sessuale. Hè megliu ùn sviluppà stu tema in tuttu. Se ellu insiste, allura a risposta più sparing hè "una" (se parece a verità) o "uni pochi" (s'ellu ci era 10 o più). Un omu, cum'è regula, hè prestu per crede in ciò chì dite. In casu si ripone, esegue è assicura chì ellu interessa micca - affirmate sinceramenti è indicendu chì u nummu precisu pò esse micca. Per u so bonu. Ancu i ghjovani più prugressivi piace à esse u primu. Se ellu ùn vi scangiarà solu diritti, allura u ricordu di sempre, ùn pò micca dubbità.

3. Hè mali per parlarle di fannijiet previ , in particulari di e so abilità sessuale, ancu se vulete enfatizà a perfezione di u so cumpagnu attuale. Questu hè caru di dui pensi dolci da ellu: "Se avemu parte, serà megliu simplice per discussà" è "Orse quarchi cosa era sbagliata cù questu, postu chì hè stata attraversu freaks". Tanti chì, è l'altru - una petra in l'ortu di a cucina. È di gràzia di megliu cusì: "Ùn aghju micca avutu sentu cusì bellu cù qualcosa".

4. Dà sceltu u primu. Certi omi hè minatu ancu di una cumeddia innucente cum'è "Aieri aghju visitatu Sergei cù u mo figliolu - questu un figliolu bonu!" Puderà ribattimentu ancu s'ellu averebbi da qualchì episodiu da u passatu cunduciutu cù un altru omi.

5. Be honest in tuttu. Spessu, e donne (cum'è mancu, l'omi) volanu sapè tuttu ciò chì tocca à a so meza: da i so sentimenti cù u societ di precedente à i storii di a so rilazioni cù tutti i dati. Intimità sexuale è appuntamentu emocionale parevenu una prutezzione chì permettenu à sente una confidenza intima cun tranquillità è cun interesse: "Amiamociamu tanti, è nunda ùn ponu dettevamu!". A conseqüència naturali di a "frantizia" innulente hè u resinimentu è i celosi versu Ùn fate micca dumanda cun ellu è fate i so cunversazione nantu à questu tema.

6. Pruvate per finta di esse un diessu sessu. Senza un "pussessu pussedi" di u subjecte ùn hè micca unnaturali è ùn hè micca cusì eccellente. A strada, i genitori stessu admittenu chì ancu una donna anu avutu micca sempre à u pianu in u lettu per a prima volta cù u so amatu, è un tentativu di copre una attrenda da u porn hè guessed instantly è, sicuru, ùn ghjucule à u nostru paese. A cunclusione hè chjara: ùn fate micca ciò chì ùn hè micca micca familiaru è pocu familiaru, è appliice i sottutelati "cuttificà" cun cura, pronta per vendu, se sente chì ùn ùn piace. Quandu si vende, ci sò l'omi chì ùn ti piace micca sessuale urale, una carizia di u lebuli di lettone o pezzulli, una pusizione pocu cumuna. Ùn pudete micca esse un amatori maravigliu o un amatori maravigliu - pudete esse una bona coppiu. Cumpite u vostru cumpurtamentu sessuale, cuncintrà u vostru omu, è cresce u listessu da ellu.

7. Per fà trè ghjoculi di una buttrega di sessu, senza discorsu di prublemi di u prublemu cù un cumpagnu. Ancu s'è a voi parvenu chjamatu pridamatu, è in a tenda u vendeur, scacciò, assicurò chì u vostru amicu perderà a so testa. Hè pussibule chì un omu ùn trova micca insustigratu cù u vostru sex "senza mancu" è si fà cume un cumplicità di inferiorità. E soffre u soffre. U propriu hè a letteratura eròtica è u video. L'omi ùn sò micca cusì cusì cusì primitivi per esse guidati automaticamente à frank. In questu mumentu, cumu in altri, un accortadoru specialu à i "punti" persunali nantu à questu tema hè ancu necessariu. Sola ghjustificà a pregunta in anticipu.

8. Per causari dolor. Ancu s'ellu ùn puderebbe vede a vista di i vostri anzeddi longi - anche, probabbilmente, ammiraghjanu i vostri amichi, micca u vostru ombra, ùn sequite micca per scarrà e so volta in un passione di passione. Ciò chì s'assumiglia immensamente sexy in una movie, in a vita - hè ghjustu, perchè stà impastitu. Hè pruvatu chì l'orgasmi ammonda di sensazioni in disgrazia. Ma dopu un finalu riescita, hà da travaglià un tempu duru. A regula "ùn fate nudda" riguarda à e vostre altri accoglii durante u sessu: l'omi reaczienu assai dolorosa, se ùn site micca attente cù u "tesoru".

9. Per andà in silenziu. Unu di i "peccati" femini più persunalizati, da un puntu di vista masculi. S'ellu ùn puderebbenu purtate à chianciri, da ghjuchjaru - per certu. Allora puderebbe aghjustà i vostri emozioni. Hè rinfurzà i vostri sentimenti, è darà una nova forza. Chianci è geminu - l'uttinente di e priestessi di l'amuri di tutti i tempi è i pòpuli: hè a tempesta, ancu retazione femina salvatica in u lettu chì face un omu crede chì hè un th-th! Mentri a mancanza di sta credo, hà da esse culperità. Secremente o esplicitamenti. Cusì ùn sia micca timenza di a vostra passioni - ùn ci hè nimu chì ùn hà micca cura.

10 Hè male per oliu. Omi intende sintessi tutti l'arghjuli di u corpu di a donna - da respira è finisci cù sapè chì. Inoltre, hè cusì accusatu chì unu poi poi perdiri tuttu u desirittu. Cunsigliu: viaghjate u soap fragranza è a siccatura fugliosa. Avete bisognu di attentu à u perfume. Se in u scuru di a notte, dumanda: "Cumu si fòrtevuli?" - Ùn averete in prumessa per piglià questu un cumpurtamentu, ancu i più carichi è i vostri spiriti prediletti ùn pò micca vogliu - ùn piace micca in questu mumentu, perchè ellu voli cumminà u vostru gustu naturali. Cusì, a megliu soluzione hè di pudè d'oliu cum'è i catinelli di l'acqua da a righjione, è di l'espansione di l'aromi chì si compone di u to shampoo, di u maquillaje, di a crema di u corpu. Hà purred, è hè un veru cumplettu.

È ùn avete a paura di pruvà à pruvà, è in un locu raghjunatu. È ùn si scurdanu di i tabou ziani appiattu per chì solu i vostri cumplimenti sò diretta à voi è micca solu di parolle.