I misteri di a donna: cumu maestru un omu?

In u stabilimentu di contactu cù e donne, l'omi sò più tedesciuti di quantu pari di prima visu. Di sicuru, incù eccezziuni rari. Quandu un omu li piaci una donna, ellu hà riflettatu à ella à trè maneri principali.

U primu hè un appiccicatu, chì esaltà e so virtù cun un attraente, cun una vuci fina insinuante.

U sicondu tipu hè persone. U so discorsu hè aggressivu è offensivu, ùn cerca micca solu per impressionà, ma dinò per soppressà a donna, per esse postu chì era più piacevule per gestisce. Tali omi sò generalmente tendenu à parolle di drunker than they really are, è utilizanu assai dritti.

L'omi di u terzu tipu pò diventà in una statua di petra, ignurannu o circate. Hà esperta chì u so silenziu è i persone di stampa intrigue una donna, è averà interessatu da elli.

Quandu avete cunnosce i modi di seducintà l'omi, hè assai più faciule di sceglie una linea di cummunità in ogni casu individuu.

Quandu u flatterer, stu Casanova, piglià u so elogio, elogiosu a vostra biddizza, cunsigliemu una donna chì ùn ùn sughjisce stupidamente, ùn blush ou risatzella. Hè deve esse ricordati chì ellu ùn ti piace assai di l'admirazione, quantu ellu voli di cunfundassi e di una preponderanza in a cunversazione. Appliice e so regule di u ghjocu, ringraziate, è raghjunate in ritornu. Pruvate avè u vostru cumprà cù un basso doppiu è avete da pinsari. Per un pocu minuti l'omu hè persu, digestione ciò chì hà dichjaratu, è in questu momentu u vantaghju sarà nantu à a vostra banda. Va a l'offensiva, dumandassi, pepite cù quistione nantu à a carriera è di divertimentu. Pruvà à amparà più nantu à ellu, hè quellu chì avete bisognu? E quantu pocu pussibule, dà infurmazione nantu à sè stessu.

Sì un omu cumincià à esse grolle, ùn pagà micca l'attinzioni à i so rude parole, ùn vi mancu esse micca affichatu o scandalizatu. A so rudezza hè solu un modu per avè un vantagevimu moralu nantu à ellu, per suppressioni. Inturparà involutà in una disputa - in nisun locu ùn vai micca per ella. Indipendendu à a materia di l'disputa - arti, pulitica, natura - solu chì avete interessatu in ellu, è ùn cunnosca micca alcuna manera di avè da vene. Eccu, a megghiu difisa hè di cumincià à dumandassi quistione. Un omu hà ubbligatu à risponde à elli ùn ferma a so scelta è serà cundottatu da i so pusizioni. Hè u tempu per inizià un attaccu. Cubriu cun quistione, è vi sarete maravigliati da quantu sera invucare è di ritornu à una forma civilizzata di cunversazione. Quì hà da esse scupérate da esse valutà a maestria, per esse una persona piacevule ammessi o dopu un discursu rude. A maiò parte spessu a risposta serà positiva, è a brusque rudeness è imprudenza hè solu una cunchiglia, sottu chì una persona ordinaria oculta.

A manera più faciule di trattà cù a "scultura di pietra". À u primu sguardu hè l'omu più inutilizativu, ma u sicrettu hè chì vi valenu à dumandà, cum'è in passendu, una quistione occasionale chì esige una risposta detallata, è diventerà un territoriu di difesa, esce da u so statbre ombrífique, Mephistopheles. Eppo u settore persunale di e prublemi persunali si seguitaranu: induve ellu vive, cumu guadagna, ecc. Purtate cun ellu, postu chì tuttu vulia, era per voi u primu è assumete a responsabilità di tuttu ciò chì succede. Eppuru, avete sempre avete un vantaghju in a cunversazione, è solu puderà stabilisce a quantità da ellu. Ùn lasciate micca à l'omi pò piglià in discussioni finu à chì vi assicura chì tù avete tamed.

L'omi sò attrati da vieni, assicurati, di e donne-a pruvucazione - i sfida à l'omi, anu da esse cunquistati. Ùn pensate micca chì l'omi anu teme à e donne moderni, cunfidenti è franchi. Ùn avemu a paura di elli à tutti, amanu. Se truvavvi un omu chì intrudutti veramente, pruvate per fà sapellu: dimustrà chì vi tenite a conversazione cun ellu, interesse in a so vita, passatempi. Allora, cù l'aiutu di dumande petite (portanu un vetru, sustituì una catedra), rinforza u so sensu di pruprietà in rispettu à voi. E siccomu era sensu di esse u vostru propiu, avete quasi scaricatu successu: u vostru novu amicu cumincià à prutezzione di i rettiti di l'altri omi, è u so ànima si risurrezze significativamente quandu avete da sapete chì site cun ellu. Ùn ci hè nunda più di crescate l'autoestimu d'un omu è u so interessu eroticu in voi di una lotta per voi (sempre chì sempre vene fora victorioso).

Sì un omu vole à l'altri à amparà a so destreza, forza, curaggiu, soldi chì guadagna, a ghjente hà bisognu di a so bellezza. Un omu chì ùn hè micca trottu paese per ripetire à a so mòglia ogni ghjornu: "U mio Diu, chì bella hè!" - pò esse fermu salvu: ùn devi esse ubligatu à colavà i piatti, pona fora tutte e so salario nantu à a tavula, torna una volta à a tenda. E à u cuntrariu, una donna, abbia ancu una attenzione formale per a so aspettazione di parte di un omu, assai prestu dinù in una prima: murmure, lamentà da e so numerosi dolci, ghjustu è, eventualmente, a morte di u maritu. L'attitudine di un omu à una donna hè largamente determinata da u desideriu di "purtà à un statu di shock", per surprise, pruvucalla delittu mutu, amaze cù i stori cunrazzioni. A donna in questu sensu hè nantu à a terra, ùn hè mai risata per trasfurmà à l'omi cun e cose chì ùn hà mai avutu in a so vita. Hè stata sorpresa Hè abbastanza per questa, è a forza è a attenzione è a durabilità. I più di i femine in tuttu in u mondu adore pleasant sorpresa.

Sì un omu volse ridivà di una sposa grumpy, permettenu cumprà cum'è ogni ghjornu un boniticette. Sì una donna hè diventata una pisu per u displeversu di l'omu, ùn ùn cumprate nimu per ella stessu, assai menu di ellu, ma l'abbandunarà solu durante almenu una ora dopu quandu volti à casa da u travagliu è dà l'oppurtunità di fà ciò ch'eddu vole. Omi anu bisognu di silenciu cum'è un bagni caldo in quale ti piace di sughjurnà. Inoltri ch'è e donne emocionale necessanu un picculu sketch chì ci l 'apparenza cum'è una una bona chjaia. L'omi ùn anu micca avutu a bisognu di parlà per un bellu pezzu per u telefunu, per una donna - questu hè unu di i più grandi pleasures. Hanu bisognu di almenu una ora per ghjornu per avè ghjustu. L'omi necessanu quì ora per esse tranquillità. Una volta Pitagora hà dettu: "Un cuniare nobili, sè vo vulete chì u vostru maritu perdu u tempu librettu vicinu à voi, pruvate micca di truvà tanti pleasures, pleasures, pudori e tenderness in qualchì altru locu".

Per guardà un omu è rinfurzà una famiglia, una donna hà da ricurdà è observe i reguli necessarii in a vita di famiglia.

1. Nun "sporta" u maritu. A cumpetizione utile è correcte venerà una volta, à l'stupidu - ùn importa quantu, ùn hà micca ghjunghje.

2. Ùn ùn pruvate di rilancià un omu. In a relazione trà e persone, a cume principalu ùn ùn mancà un persunale di esse stessi, ùn a forza micca di cambià i costimenti chì li dà piacè, salvu, per suprattuttu, ùn dannu micca l'altri.

3. Fornite u vostru maritu cun signali di attenzione è esigene u stessu da ellu. Signs of attention is the style of good marital relationships. Hè impurtante solu chì ùn hè micca troppu intrusivante è sugary.

4. Ùn criticate u vostru maritu in a presenza di stranii, cunnuscenza, parenti, zitelli. Rimarmenti critichi, anchi si sò giusti, deve esse attu à l'ochju. Inoltre, a critica constantu di una cunta spiega da un altru porta à l'incommodità in a famiglia, cunflitti, intruduzzione emotiva, destroi l'accontu maritali.

5. Ricurdà solu e cose boni. L'abilità di scurdà di bè hè l'abilità di scurdari lu mali.

6. Sia educatu. Per una certa raggiuni, un pocu modu educatu è educatu à u travagliu in a famiglia si fate grosera, chì constantemente dictate, instructe, accusate.

7. Preste a cura di a vostra salute è l'amare. A saviezza chinesa antica dici: "A salute hè a prima ricchizza, è a seconda hè un felice felice". Segui a salute di u so maritu, fate per andà à u duttore in tempu, esse studiatu, sottuponemu à un esventu preventivo. Una persona chì ùn importa micca di a so salute hè un egoista decente, postu chì i so malatie sò una pisanti sopra à e spalle di parenti è amichi.

Ci hè avvistatu chì u maritu è ​​a mòglia, chì anu longu u matrimoniu, anu da aspittà à l'altri. Infatti, se i cô esvisi vivenu in pace è l'armunia, adoptenienti modelli unu di l'altri, rispundenu à ei manifestazioni, elaburem à u listessu gustu è abitudetti. Ùn sò micca ghjustu viaghjanu à u vignetu, si sò vivenu ghjente per l'altri, è per quandu ogni ghjornu hà u dirittu di dì: "A vostra vita hè a mo vita".