Propizziu utili di durian

Residenti di u sud di l'Asia orientali, è di Filippini è Maniliani, cunziddiranu i frutti di durian per esse un diliziu straordinaria, chì, invece, possesenu e proprietà di un potente stimulante di putenza. Ci hè durian durian in a furesta. E durian cultivate ancu in certi rigioni di l'Africa, in u Tailandesi u Sud, l'America Latina. I locali sò assai disposti à aduprà stu fruttu cum'è trattu, è per raghjunamenti medicinali, perchè sò longu cunnosce i propietati utili di durian.

L'arburetu di iriverde alcuna a stizza di quaranta metri. I so rampi lush adorn caudi forma ovalenti, coperto cù spine faceted. Comu accumincia a darete frutti solu di 9 anni. In queste chjusu ci hè una grana grandi grande cun una talla di dui à sei centimetri. U cuntenutu di sti caseddi sò veramente sorprenenti: a suma hè circundatu da una carne grossa (arillus), chì hè un culore giallu crema. U aromu insosu di sta pulp remiglia l'exquisite varietà di u furmagliu francese, cumminatu cù un dulce dulce nutty! Hè solu per arrivà à questu miracle, avete a vintu un arricatu assai corrosivu è disgustante di casca. Rip un fruttu maturu hè impositu, perchè hè assai spinoso. Ma s'ellu si chjappà à a testa, ùn pò esse cunsiquenzi grave: certi frutti pò à volte alcuni 10 kilogrami!

In l'Occidenti, stu fruttu hè assai cèlebre. Per via di u so terribbili olfattu, ci hè ancu un signu d'avè spéciale: durian chjusu cù una linea roja. È sempre, durian hè chjamatu u rè in i frutti! Dopu tuttu, sè vo vulete vantaghje disgust, vi cuntintizza stu gustu "riali"!

Durian: pruprietà utili.

Filippini sò bravu dirittu: durian hè un magazinu di minerali è di vitamini, una quantità significativa di composti sulphurifichi, chì hè rispunsevule per quellu tòque, rinfrescà indescribablemente disgusting. U fruttu apparente ùn hè micca attraente "oculta" in sè stessu vitamina B, carotene, C, nicotinic acid, calcium, iron, phosphorus. Suggerimentu à u sulfuriu ancu indole (cicatrise d'excrement). Ma indole hà propietate bactericidali. Dorian si usa in varii campi di medicina. In u seculu passatu, i tablette chì cuntenenu silti di durian è l'estrattori di cipova indiana eranu assai populari. Cù bastimentu pruducevule à longu u tempu, anu aumentatu l'immunità è a vitalità, aghjunghjenu forza, dà un buen humor. Ci sò ancu propietari durian chì ponu reduce a temperatura elevata di u corpu.

A decocuzione di frutti di durian elimina a frebba, rashes di a pelle, a polpa hè utilizzata com'è rimediu per i vermi. I scientisti occidentali, dopu a longa storia, truvaru in i frutti di durian unicu cuntenutu di vitamini, aminòculi, sulfuriu organu, di prutezione. In a natura, ùn sò micca più frutti appiccicati per u cunsumu frescu, chì esaminà u durianu in termu di cuntenutu sulfu. Hè una parte di i prutini, cum'è un hormone di insulina chì regulanu l'equilibriu di u zuccaru di u sangue; hè una parte di a maggiorità di antioxidanti, participeghja in a rinuvamentu di l'organiziu sanu, allughja tossini danniculate è e toxine.

U sistema di sistema immune, cardiovascular, nervuu hè assai sensible à una cumunità unica di minerali impurtanti: zincu, magnesiu è potasio, cumminati di vitaminini, àciti grassi. Tuttu sta ricchezza hè in i frutti, è in i graneddi, è ancu in l'scorcia è si abbanduneghja di una maravigliosa esotica. U ghjòsci cadudu hè postu nantu à u capu di una persona cù una temperatura alta. In certi cumuni di l'Africa, l'ardesia di u durian hè cremata, è poi utilizata dopu à u durante u partitu. Li foglie di durian cuntenenu oliu d'oureta.

In cucina, sta frutina inusual hè ancu utilizata. A populazione lucali di l'Africa è l'Indonesia anu usatu un fruttu immaturi un pocu è cocilu. Durian Durata hè veramente un piquant postre. U più durianu hè una cullette, altru ùn averà micca puderà lavare in manu per qualchì tempu. I pruduzzioni nutricionale di durian sò assai altìssimi: se manghjate un pezzu petite in a matina - fate assai finu à a sera.

In l'Occidenti, i scentifichi cù un grande interessu anu stannu stu fruttu stupidu, perchè e tanti sughjetti è vitamini ùn sò micca di più di una fruttu in u mondu!