Ci sò 14 scontri animati à a strada d'Oscar


Hè u tempu di fà una lista di caricaturizà chì vi cuncorse pè u tìtulu di "Filmu di animazione di più longa" in l'Oscar. Sicondu u Kino.ua, l'annu 14 cintunariu difendenu u so dirittu à u prete anu in 2009.

I capelli di a cursa, sicuru, hè VALL-I, chì i so rivali sò Madagascar 2, Kung Fu Panda, Valsu cù Bashir, L'Aventure Despereaux, Horton, Volt, Delgo "Vola nantu à a luna", "Igor", "Craccioni di Dragoni", "$ 9.99", "Vagabuli ciel di i celends" è "Sword of the Stranger".

Dese quattordeci films, solu trè sò nominati per un Oscaru u 22 di jinnaru.

Alcune di l'animati ùn anu micca avutu a chanceu di parechji ancu in i semifinali, è ùn sò micca sughjetti di esse chjamatu u vincitore in u salone solenni u 22 di frivaru.

"Waltz with Bashir", per esempiu, hè un travagliu dramaticu assai seriu, cum'è "Persépolis", ma hè improbabile di avanzarà "Kung Fu Panda". In ogni casu, ogni candidatu serà curazzatu cù cura di tutti i academici, è i più dignità avere da guadagnà. In u 2008, u titulu di "Film d'animazione à longa durata" hà guadagnatu u cartulare di Brad Bird "Ratatouille".