Cumu sceltu ghjocu: cunsiglii da i meglius libri nantu à l'autore sviluppu

Ogni annu prupone fà scopre i scopi scopi chì, per regula, ùn sò micca motivanti. Per esempiu, "vai in l'esercitu", "cuminciate à manghjà i ghjusti", "pagà tutti i prublemi".

E se si avemu un mumentu veramente globale chì ignite 100%? Ci hè à avè infurmatu di cumu fà è aghjunghje l'uggetti pendenti, da i meglius libri nantu à l'autore sviluppu.

Formulate l'aiutu

L'autori di u bestseller cù a longa experience "A Vita Sunnu" formule u so ghjo glubale: "Change the world". Dicenu ch'è avè una tale missione, si movianu assai più rapidamenti in u so viaghju. "Comu se stu mondu munnu aiuta à noi", scrive.

Allora, per definisce u vostru scopu globale, avete bisognu di qualchì tres punti chjave. Prima, avete bisognu di u scopu di rispettu à e vostre capacità naturali. Se pensate chì ùn avete micca l'abilità, allura hè u tempu di fà tuttu ciò per ricanuscianu. A mezza riescita in alcuni di u scopu hè di fà ciò chì hè datu più faciule, ma fate cù tuttu u vostru pudore. Siconda, hè decisu. Per ghjunghje à un veru mira, avete bisognu à furmà ogni ghjornu. Preparate stu successu ùn hè micca sprint, ma una maratona. Avete bisognu di motivate per tanti anni. Ogni ghjornu. Tercera, sia humili. Ùn permettenu micca chì l'ego insane sarete i vostri valori. Mahatma Gandhi, a mamma Teresa è millaie di altre persone chì si ricurdaru di u mondu cum'è l'humanista cchiù granni, ùn pensanu micca micca nantu à a ricumpensa, ma solu fà u so travagliu.

Reminder before the eyes

Igor Mann in u so libru "Cumu serà u numeru 1 in ciò chì fate" scrive chì un bon favore vole à trè qualità. Prima, deve esse ambiziosu. Ricurdativi di a frasa fine: "Ughjettivu in u sole - solu ghjunghje à a luna. E tu voli à a luna - ùn pò micca vola. " Siconda, assolutu. U terzu, sempre davanti à l'ochji. Certi putu un cartuni cù una descrizzione di u propiu in a billetula. Qualchissia scrive è quelle in fronte di l'desk. "Aghju aghjustatu l'uggettu cum'è un screensaver in un iPhone. Sempre davanti à voi, è avete vistu almenu 100 volte di ghjornu. Ignite ch'ellu hè impussibile, "- è questu hè un modu predilettu per ricurdà di u scopu di u stessu Mann. Chì tutti sapanu di u vostru scopu. In fine, più chè sapevanu di questu, l'oportunità menu dispunibule chì deve esce da a strada.

Attach extravagance

Dan Waldschmidt scrivi in ​​u so libru, "E LA MEZLORA VERSA DI Devi", questa superpower serà necessariu per alcuni scentifichi pendenti. Parra di qualcosa cum'è "sopra vaga". In sportisti, u mumentu di "sopra vaga" veni pricisamenti durante l'ultimi plantezii, quandu l'organu dà un massimu di ciò chì pò, è ancu più. Questa hè l'invintata "approczioni infernali" quandu si sviluppa una rupia di microfibra, è a ghjente faci cusì u prucessu di "sopra vunanza" è u musculu diventa più forte. Cù scopi in u listessu modu - pudemu alcuni scelte ghjustu solu per l'appiecu di 100% sforzu è di mette à u massimu.

Markers è struzzioni amplificanti

Guess quale hè u demotivatore più impurtante nantu à a strada à l'uggettu? Iè, hè quì - hè di noi. Inoltre, a maiò parte di tutti si demotivanu da un dialogu internu negativu. Per esempiu, avemu dinò in sè stessi "Ùn averaghju micca," ùn puderà micca "," sò sempre tardi o scumpete i linii ". Tutte sti cosi deve esse rimpiazzati per espansioni amplificanti. Per esempiu, "Truveremu", "Sò unu-minded!", "Sò forse forte!". Questu hè scrittu in u so libru "Sutu senza autucritore", u famusu entrenadoru psicologicu noruecciu è l'antichi forzi privati ​​Eric Larssen. Hè cunsigliatu per sempre dumandate questu-marcatura. E unni vogliu? Sugnu 100% settore di oggi? Cumu puderaghju diventà più efficau pà ottene l'ubblicu più veloce?

Soluzioni di casa

Barbara Sher - u famusu Life Coach, chì unu tempu hà assicutatu i so ghjochi glubale, hè stata una mamma unica cù dui zitelli in i so bracci, in u so libru "Rifice à selezziunà" duna assai "solu solu". Per esempiu, curaghju à reduce a lista di casi. Nunda terribili si avà oghje ùn avete micca u tempu, dicendu, per andà in a tenda è cumprà un alimentu. Anu sempre bisognu di ricurdà quantu chì a gran saviezza hè chjesa di e parolle da i struzzione di salvezza in u pianu, dicendu: "U primu pusatu nantu à a mascara in sè stessu è da u zitellu". Ricurdativi chì in a vita ancu. Se ùn avemu micca u tempu di fà ciò chì hè veramente impurtante per noi, avemu addivintatu troppu dissu. E questi parenti ùn avete bisognu di zitelli. Prima di tuttu, quandu vi vene da u travagliu, cura l'affare, è in tuttu u restu. Sutta u cummerciale, ùn hè micca di parlà micca di e riti suciali cù l'amichi o di vede a TV, ma e cose chì ti portanu più vicinu à a vostra mira.