Cumu parte cun un maritu: cunsiglie di un psicologu

Tutti senti e capiscenu chì una relazione cù un omu maritatu ùn site micca guidà à nunda. Sta forma ùn hè micca appruvata da religione, di moralità o di donne chì anu passatu per questu. Ma, anche tutti i preghjudizii, a relazione cù u maritu hà esiste è hè veramenti assai cumuni. Cume e più di e donne chì stàvanu favurete per esse tipu di relazione, diventanu vittimi di manipulatori masculili, fendu a dependenza psicologica di un omu maritatu è rumpule a so vita. L'articulu «Cumu parte à un omu maritatu: cunsigliu di un psicologu» vi aiutavvi à rumpiri sti ligami insupportabli, chì vi vittime omu di famigghia.

Perchè allura facenu cusì? Perchè è per quale hè chì sti rilazioni sò, chì cumpurtaveni è quale hè u so periculu principalu? A maiò parte di noi capisce a serità di questa mena, ma no tutti e donne sò sappiutu passà. Cumu parte à un omu maritatu? Ci sò parechji cunsiglii psicologichi chì vi aiutanu à capiscenu stu casu.

Relazioni cù un omu maritatu: cunsiglie di un psicologu

Prima, aghju fighjenu i motivi di sta situazione. Perchè l'omi fannu questu? Prima, una persona pò esse discondue in un matrimoniu, pussedi prublemi maiò è cunflitti cù a so famiglia è a moglia, cumpresu. In questu casu, un omu cerca sola cunsulazione à u partitu, e conexioni supplementarii chì satisfanu i so bisogni, aiutarà à trattà cù l'stress. E se l'associazioni cù a so sposa push only on life and routine, allura a mistress hè sempre un risicu, una festa, un fruttu ppruvatu, u gustu di quale ellu voli veramente pruvà.

Ma micca sempre un omu pò esse spartemi qualchì cosa, o puderia avè discussioni è malate rilazioni cù a so mòglia. Per via di a so natura, i rapprisintanti di u sessu più forti sò poligami, perchè un omu pò piglià un amante è rumanzi nantu à u partitu ancu in u casu quandu ellu a so mòglia, è in a famiglia ùn hà micca prublemi. Hè bisognu di e règule maritali è satisfeci à ellu, ma à u stessu tempu hè attrattu da a diversità sexuale.

In i dui casi, un omu viaghja cum'è manipulatori, un omu chì usa una mistressa per i so propii scopi, per esse l'interesse sessuale, u prete annunziu per u stranicu o a satisfaczione di u calidez in manca è l'affettu chì avissi bisognu à annunzià. Questu hè ancu unu di i motivi principali perchè una donna hà da parte cù un omu maritatu. Nisunu vole esse vittima di a manipulazione, ma a maiò ùn anu cuntu chì sò stati utilizati per i so propiu propii.

Perchè chì e donne anu compru per una relazione? Ùn sò micca sempre negattivi. L'effetti pusitivi di sta rilazioni solu ponu dà si una donna usa un omu, per piglià un equilibru internu (o materiale). Ci hè ancu questu casu quandu una donna ùn era furtunata cù l'omi, è più prestu o più tardi elaburava, alluntanendu e rilazioni. In questu casu, truvò un omu stabile stabile, chì ùn hà micca ricunnisciutu, ma à a so spesa ella hà pudendu aumentà a so autoestima, per apprendre à apprezzà. Ma in stu casu, avete bisognu di mette è i vostri dumande davanti, è ancu avè intervenitu in u rolu di manipulatori, chì ùn hè micca assai appruvatu. Ancu s'ellu avete bisognu di u sustegnu morale è psicologicu, hè megliu circà entre l'amici o l'omi libri cù quale pudete più tardu fà relazioni.

Un altru raggiuni perchè a donna si va à a tali relazione pò esse ch'ella hè difficiule per truvà un omu per u matrimoniu. E causa di rilazioni cù l'omi maritatu, hà scuntutu i so bisogni di a cumunicazione è l'amore, reduce a so solità.

Siconda, e donne cancianu relazioni non obligatorii, perchè in un nivellu subconscious anu sentitu chì ùn sò micca pronate per una relazione seriosa, è ùn anu pussutu ancu di custruisce a so famiglia. Unipochi teme piglià a responsabilità d'una altra persona, in più, questu trait hè peculiaru micca solu per i donne, ma ancu per una multitùdine di l'omi.

Ci hè ancu quì, quandu una donna hè attentata à l'omi maritatu, è ricerca in ricerca di elli, perde interesse per elli. Cusì, vemu chì in quessi relazioni si attrae da u prucessu stessu, è micca u risultatu. Atradu u ghjocu stessu, u moi propiu "per ottu u so objettu", è quandu si fa, trova un novu mira. Eccu un principiu di u fruttu pruibitu: vulemu ciò chì ci hè inaccessibili per noi, ma avè ricevutu, avè perchè interesse per ella. À u cori di sti rapporti erroneusi pò esse una sperienza cumminciana di rilazioni cù i genitori, una famiglia disfuncionale chì a so rilazioni ùn hè micca fattu.

Ma puru succede chì unu chì pò esse in amore cun un omu maritatu, infidatoghju è cunflitti in cunfidenza in ellu, crede chì ellu abbandunà a so mòglia per questu ... In questu casu, prumessu o dopu u mette un ultimatum: oiu, o a mòglia. In a maiò (a maiò parte di e casate) un omu eletta a so mòglia, in più, pò ancu stupidu per un pezzu. S'ellu stillu sceltu, pensate, sò prontu per distrughisce l'unione di l'altru? Ricurdativi di l'anticu dicimentu: ùn pudete micca stabilitu a felicità annantu à a sfurtuna di qualcunu. Sì, è a guarantiscia chì un omu hà ghjittatu prima a so amata, ma ùn hà micca fà per voi, nimu.

Cumu parte cun un omu maritatu

Cumu pudete dopu parte cun un omu maritatu, decide nantu à questu? U cunsigliu di un psicologu dicerà solu una cosa: hè tutta a dependenza psicologica. Ùn hè micca difficiule di custruisce u vostru mondu à una persona ... Cugghenu chjamati i parchi attornu à l'arcu è i strati, boni edifici chì porta solu à sta persona. Dopu tuttu, u mondu chì si custruimu in un omu amatu hè veramente bellu ... Ma u fattu chì sta sindicazione ùn hà micca continuatu, è l'omu amatu pertenece à l'altru, face u mondu fràggiu, è in l'edifizzioni inturnu chì ci sò parechje cracke.

Ùn permettenu micca a manipulazione, u ghjornu di mercenari. Per parte cun un omu maritatu, hè bisognu di ridivà di a dependenza psicologica è truvà a forza per dì micca à u manipulatori, è i vostri capricci. Da sta decisione deve di u vostru destinu futur. Questu hè u passu in quandu avete esse ghjustu nantu à u percorsu rittu, ma dolce l'altru pò pare. Dopu tuttu, in u risultatu di a scelta bona per voi, questu l'opportunità apertura per truvà a persona chì avete bisognu, per aperte à e novi opportunità è a famiglia.