In Moscu l'exposition «Cumu a moda hè nata: 100 anni di fotografia»

U Muscatu Artu di Multimediale aperta un esposizione di ritratti nantu à l'archivi di l'editore Conde Nast intitulatu "Cumu a moda hè nata: 100 anni di fotografia".

L'editoriale Conde Nast hè un templu di glamour è glossu, chì "l'iconostasi" cintrali hè sensu, induve u Vogue americanu. A rivista di moda di cultu hè stata di parechji dicennii una bibaria per i prufessiunali è i amatori di moda. Qualcosa mudellu vulete acquistà à e pagine di sta rivista, ogni famiglia serà felice per sparà per ellu, quasi tutti i fotògrafi seranu onorati per travaglià cù Vogue.

A manifestazione "100 anni di ritratti da l'archiviu Nast di Conde" dimostrau micca solu l'imagine più rimettutu o divertitu da i vogue, hè sistematizatu in modu cusì per vede esempi stylistichi differenti, per evidenza a caratteristica caracteristica di diversi maestri di a lenti. Prima di tuttu, ritratti da l'edizzioni americana sò prisentati quì, ma ci sò ancu ritratti da i versioni in francese, britannica, italiana di a rivista.

L'exposition hè urdinatu in ordine cronologicu è à u principiu di u visor entra in u 1910-1930, è a prima esposizione hè un ritrattu di Gertrude Vanderbilt-Whitney, fatta in u 1913 da u Barone Adolf de Meyer per Vogue americanu. Quandu vene a "Edizione d'urcia", chì intrinu in a dicada da u 1940 à u 1950. "New Wave" riprisenta una foto di moda da u periodu 1960-1970. A secù finali di a mostra, intitulata "Ricunniscenza è Renovazione", presenta l'opari di virtuosi ritratti moderni creati da elli in 1980-2000.