Chì significarà per esse una persona piace?

Invita un cullega per una tazza di tè, aiuta un amicu cù una riparazione, portanu un vicinu à a clinica ... Hè faciale, naturalmente, di manera normale - ùn hè micca? E sì, è nimu. Attentu à fà qualcosa di bonu, in u nostru tempu, avemu bisognu di u coraje, da almenu, determinazioni. Chì significarà à esse una persona amica, è cumu hè?

A Kindness in u mondu mudernu hè una mala reputazione. Hè una una di e virtuti cristiani, ma l'avemu trattatu suspicientemente. Quarchi pari chì l'amuri hè una stupidità incumpatta cù successu di vita, carriera, ricunniscenza è e boni pratichi sò simuleti chì ùn ponu micca cura di i so interessi. Una vita riescita hè spessu associata, se ùn ci hè cù furore, da chì almenu cun rigidità, "cammendu nantu à a testa" è "spinghje i minchis" di l'altri populi - ma comu pò esse affissata in u mondu di a cuncorsu? In u prezzu issa hè una sourness, ruthlessness, cinisme, absentie di illusions. E sempre, tutti di noi, cuncigisce o micca, volenu chì u mondu sia kinder. Vulendu responde à i sentimenti d'altri abbitanti sinceramente è mostra amuzzu spontaneamente. Vulemu chì ùn pudemu cunfidenza micca solu di noi, vole à esse più aperti, dà senza un pensamentu retroactivo è esse grati senza vargogna. Intendemu di truvà un modu à a benezza, chì venenu da u core.

Perchè hè tantu difficiule?

Prima di tuttu, perchè imaginamu chì tutti l'altri murali sò credi da un psicoterapeuta, un espertu di a cumunicazione non violenta di Thomas d'Ansembourg. Ma quandu i so carichi sò freddi è impenetrable, quandu ùn sò micca assai coperti, hè spessu solu una reazione difensiva o una manifestazione di timida. Hè abbastatu per vede a vostra rifarenza in a finestra di strada per verificà: puru avemu usatu una mascara. Paradoxalmenti, ma i genitori, chì cundiscenu per esse amatori è boni per addivà in a zitiddina, impone a nuzione chì hè indecente per affruntà à stranieri, di parlà à voce, chì ùn deve micca fintantu è pruvate per piacè. Cunduce quì, per esse cusì, à u listessu tempu cercanu di assicurà chì no li disturbaremu troppu, ùn abbia micca dite, ùn interferiscenu micca. Hè a nostra indecisiveness. Inoltre, u sensu di a ghjustìzia nfurzata in a zitella cunvertisce in u fattu chì ci vole à dà quantu cum'è avete. Avemu bisogna sopra u so abitudine. Oltra diffiultà hè quandu avemu da passà un passu versu l'altru, piglià un risicu. E nostre intituzzioni pò esse misinterpretatu, a nostra aiuta pò esse abbandunata, i nostri sentimi ùn ponu micca accettati è ridiculati. Finalmente, simu simpliciamente esse usati, è da esse stati stupiti. Pigliate l'audacia è à l'altru umilevule per sguassate di u vostru ego è truvate a forza di cunfidenza, l'altru è a vita, invece di difenda constantemente.

Selezione interna

A psicanalìstia hà una spiegazione per quessa hè più faciule per esse u male in qualche sensu. Anger parla di un sensu d'ansietà è frustrazzione: avemu teme chì l'altri vanu a nostra vulnerabilità. U malu persone insatisfettichi chì si ponenu ridere di u sensu internu di u prublemu, sguassate sentimenti negattivi à l'altri. Ma a còllera constante hè caru: si drena u nostri risultati mentali. A Kindness, à u cuntrariu, hè un signu di forza interna è armunia: u bonu pò permette u risicu di "perde a faccia", perchè ùn ùn distrissi micca. A Kindness hè a capacità di esse cù u so spertu sanu à l'altru, à tempu cù l'altru, per cumparisce cù ellu, esiste psiculologia esistivali. Perchè deve esse, avemu prima di restitu cuntattu cù noi cun noi, "esse presente in noi". Semu cusì raramente tipu, perchè a verità l'amori hè incompatibile cù a mancanza di stima d'autore, o cù u timore di l'altri populi, è u timore è a bassa autoestima sò intruti in noi à spessu. Defini a nui, avemu l'egocentrismu, a prudenza, a debule ostentatie. Allora justificà a nostra incapacità di difenda a verità, avvisanu di u periculu, intervene, quandu avutri bisognu d'aiutà. Sente benezza, è micca solu affettu falzu è a crescita di cortesia, nutre à ugualmente l'unu chì l'espresi, è quellu chì l'accetta. Ma, per vultà à questu, avemu devi l'idea chì no avemu micca piace l'altru, falliu micca, affinchè avemu bisognu per andà in u cunflittu, difendu a nostra pusizione.

Leggi Biològicu

Sapemu chì micca tutte e persone sò uguali tipu. À u listessu tempu, l'esperimenti dimustranu chì ci parmetti l'empatia da u nascita: quandu u novu sente u chiancianu di un altru babbu, è cumincia à chiancià. A nostra salute com'è animalia suciale dipende di a qualità di e relazioni chì intrinu. L'empatizioni hè necessaria per a nostra survival comu spezie biologicu, a ghjente hà permessu di sta natura. Perchè ùn hè micca sempre cunservatu? U rolu decisivu hè influinzatu da i genitori: à un momentu chì u picciottu imitanu ellu, diventa bellu kinder, se u patronu mostra amare. A salvezza emocionale in a zitiddina, benessiri fisiche è mentale cuntribuiscenu à u sviluppu di l'amuri. In e classi è e famigghi induve ùn ci sò micca di cumpagnie è priggiunati, induve l'adulti trattenenu ugualmente beni beni, i zitelli sò kinder: quandu u nostru sensu di justizzia hè satisfezione, hè più faciule per noi di travaglià l'altri.

Natura di a nostra còllera

Avemu spessu pensendu chì sìranu circondati da persone di piacè chì soani di fà per dannà. Intantu, si vousa veda, quessa i casi tutti i nostri contacti cù l'autri pirsuni sò almenu neutrali, è più spessu - assai piacevuli. L'impressioni di a negatività generalizata hè cunduta cù u fattu chì ogni colpu cusì cunnucioni assai è hè ricurdatu per un pezzu di tempu: per sguassà da a nostra memoria un traumu tali, almenu deci mil simile gestiti sò nicissati, u biologicu evoluzione Stephen Jay Gould. Ci hè parechje è e circustanze quandu avemu fattu u male. Per esempiu, in l'addezia, ci hè qualchì volta un disegnatore per a cruelità - per quessa, hè un desideriu d'affirmà, chì u zitellu ùn pò esse riprisentatu altrimenti. Perchè stu periodu negativu per passà rapidamente, hè necessariu chì u zitellu in tuttu sienti sicuru, senza cunnannatu, senza teme di l'avvene. Se ùn ci hè un futuru avanti (hè amatuatu da a mancanza di l'abitudinu, u travagliu, di i soldi), cusì a perseverancia è l'ingerimentu. Dopu tuttu, in essenza, hà a pattu per a survival, chì face a furia legittimi. Avemu u drittu à esse u malu si i vurcani aghju attaccatu, o in una situazione chì facemu rispettu per noi, opposti à fastidiu o viulenza emuzionale, o quandu travagliamienta, è i nostri cumpetituri "eccusi", pugnammi cù mette inodori. Si l'altru si cum'è un avversu chì hà intrutu in una lutta aperta cù noi, sia dilicatu è simpaticu hè preghjudiziu: a nostra benessia serà una indicazione chì no sapemu cumu difende, ùn pudemu micca forza di cunfondà cun noi.

Inoltre, i psiculoghi cunnosci stu mecanismu di interaczione suciale cum'è "pirimonia altruista", quandu u nostru sensu di a ghjustizia hè cumminata cù u desideriu di castigar à quelli chì ghjucanu micca per e reguli. Testa furia hè constructiva - in u futur, a socieali prufitta. Ma eccu avà devi esse ricordatu chì a ligna da a lotta per a justizzia è malevolenza hè prima: sè stessu contru cù a ruina di l'oligarchu, ùn ci hè chjaru se spirimendu di piacè perchè o cunsiderà un robberu o perchè l'invadie è sò oghji cuntenti cù a so disgrazia. Sì chì cum'è pudè, l'amuri ùn sia micca escludu fermezza, hè basatu nantu à l'autoestimu è l'indipendenza interna è in a vita ordinariu ùn deve micca bisognu di sacrificà.

A Kindness hè contagiosa

In fatti, ognunu avemu cuminciatu cusì: per esse amatori è simpaticu, accettendu a benezza è a capacità di l'altri. A parolla "solidarità" è "fratellanza", compromettita da u suvièticu, anu acquistendu pocu significatu. Avemu vistu quandu ci sò disasters cum'è quelli chì avemu avutu in u fumu di questa estiu. Vistu chì l'organizazione di carità è di u vuluntariu devanu emergente è operatu bè. Comunità di l'aiutu mutivanti chì sviluppanu, induve scambià, per esempiu, e cose di i zitelli o infurmazioni utili. I ghjovani accurdanu nantu à Internet per allughjà una persone di viaghjatore o di truvà u so propiu alloghju per a notte in un paese straniero. A Kindness hè in ogni noi di noi. Per pudè avvià una "reazione di a catena", hè abbastanza per fà un gestu chjaru picculu: per stretchjà una buttiglia d'acqua, per cumplettà, per passà in a linea di una persona anziana, per sordi à u bus driver. Ùn ùn rispundenu micca u vituperiu à u vituperiu, gridonu à gridà, aggressioni à agressione. Ricurdativi chì semu tutti. È digià, per quessa, avemu bisognu di una "ecologia di e relazioni". In a solidarità umana. In bonu.

Tuttu hè beni!

"Tuttu hè beni. Tutti sò tranquilli. Allora, sò calmu! "Cusì culesce u libru di Arkady Gaidar" Timur è u so squadra ". No, ùn chjamemu tutti di noi per esse timuriani. Ma accunsentiscenu, sò parechje manere di fà a vita più piacevule - à l'altri, è per quessa à voi stessu. Sceglite entre i proposti deci o avè cun ellu stessu.