Ciò chì deve esse veru amador parentale?

Chì hè l'amore parentale? Questu hè u sensu chì a mamma è u babbu avvisanu in u so ziteddu longu a so vita. Ùn hè micca nunda chì i genitori spessu dicenu: "Per mè, sarete sempre un zitellu!" Ma in ogni famiglia, este amore hè diffirenti capì, per i figlioli è di i genitori. Allora, in fattu, chì deve esse un veru amori parenti per i zitelli?

Amori parenti hè u mezzu principalu di l'educazione di l'amuri per i zitelli di u vicinu, à a natura, à tuttu ciò chì circonda.

Ci sò mètudi psicologichi per studià i sentimenti di i genitori. A funzione principale di sti metudi di l'aprenu hè chì l'amore parentale hè u principiu è a fini di tutti i relazioni familiale, cum'è u risultatu di tutti senteri in u matrimoniu. Cum'è ogni individuu hè ndividuale, cum'è a relazioni indipendente cù i cungrigazioni unu à l'altri, e rilazioni cù u so ziteddu ùn sò micca simuli. In u to figliolu, pudemu amà a rifarenza di elli, a ripitizioni di una persona chì amate, o, perversi, parechje cun una persona spekola. U picciottu sempre sente l'amore di i so genitori di u babbu, è u piglia u latte di mamma. I zitelli precisanu di mostrarà u so amori constantemente, fisicu è morale. Ci vole à sensu è capiscenu chì sò amate. Qualchì parolle "I love you not enough".

Sì, oghje hè assai difficiue à volte cumprirà i nostri ziteddi, ma questu hè u travagliu più impurtante di tutta a nostra vita. E quantu più prestu attentatu, più chè vi cunverta d'st'amore in l'avvene è quelli chì sò intornu.

Se un zitellu riceviu a quantità necessaria di l'amore parentale, ellu rispundarà è quelli chì sò vicinu à ellu, camperanu dura in a vita è passanu stu sensu à i ghjinirazioni successivi.

Ci hè questione quandu ùn ci pare avemu micca à tuttu impurtante chì per u zitellu in quellu tempu pò esse una tragedia di a so vita. In questu casu, u zitellu tenta d'avè a noi, perchè Sapemu chì i genitori sò sustegnu è intelligenza, chì diventenu in amore.

Parechji sò sbagliati quandu u zitellu hè tenutu in una forte forte, dicendu "ellu teme - risponde". Questu ùn deve esse in ogni caso. Cundivanu gradualmente in a crucidura di u zitellu, chì puderanu esce fora in quandu, in u so figliolu, cunchidu o mòglia. È ùn hà micca amatu, vi si deveru teme.

Ross Campbell, a persona chì hà studiatu a relazione trà i zitelli è i genitori parmettini, per truvà tempu per u toccu fisicu più spessu chì quandu puderete cambià o bagnate un zitellu, per esempiu. per via di a nicissità.

Stroke u zitellu nantu à a testa, toccu in un modu amiche à u spalla, struisce a so penna - questa serà a risposta cinestetica à a quistione: "Chì duverà esse veru amori parenti". Touchings portanu assai informazioni, per esempiu, toccu, pudemu trasmettulà rigezione, irritazione, attenzione, odi è, sicuru u corpu.

Amori parenti, i principali di l'educazione di l'amuri in i zitelli hè sustituita da u fattore, cumu si ricivutu in u amicu di a so zitiddina è in quantità suffirenziu. Ancu parechji persone chì ùn cunnosci micca a vita di i so parenti in a vita, fate cù a criazione di i zitelli è invistiscenu in elli cumu vulianu daveru stessu.

L'arti di favurizà l'amori per i zitelli hè di invistisce in un zitellu, micca ciò chì vulemu, convenientemente è gustu, ma ciò chì necessanu è ciò chì necessanu.

In u nostru tempu, a vita cambia cù furious speed, l'antica fogli, è in u so locu hè tuttu ciò novu. Questu hè appiicatu à i principali media di crià i zitelli - amore. Se prima u zitellu sapìanu a parolla "hè necessariu", ora hè stata rimpiazzata da e parole "pruvate, pò travaglià". E questu vene da un esercitu di l'amore in a famiglia. Comu mancanza d'amore, è l'eccessi d'attrae una quantità di fattori chì ponu sfruttà u zitellu in a vita più tardi. Quandu un zitellu hè permessu di tuttu, è cusì parechji genitori juru u so amori, si fate egoista, in u mondu per ellu nimu. Pudava ancu quì nantu à i so parenti, e trattà cum'è una vaghjera màgica chì cumanda tutti i so brami. Ma questu quì un ghjornu pò perdè u so putere è da quì a più terribili s'infurionarà. Tali nichi ùn anu micca amici, è s'elli sò l'amici solu per qualche beneficu. In a so vita, serà assai difficiule per elli di esse risposte. Parechje persunate di sustegnu in l'imprese bagnu, induve l'altri ùn mancanu micca egoista o micca. Hè quandu i genitori u principiu di dumandà dumandalli "perchè", "è per quellu chì, perchè tutti l'avemu". U prublema hè solu in i genitori stessi.

I figlioli ùn sò micca muggardu, chì ùn pò micca spontate cù l'oliu. In educazione deve esse chjaramente definitu cum'è un amore di cusì rigore, affittuate è esigenti. Ma u principale chì avete bisognu di sentire quan u zitellu ùn deve bisogni aiutu, è quandu hè bisognu. E duvete esse u primu à vene à u salvata è dà cunsiglie o vice versa per tutti quì in u so postu è dumanda spiega. Senza ùn esercite!

No wonder di dì: "I fioretti sò fiori di vita"! Dopu tuttu, i fiori causanu emozioni pusitivi in ​​e persone - carizia, tenderness, gioia. È quandu, in a nostra vita, hè ancu un momentu crucialu cum'è u nàscita di un zitellu - avemu bisognu di capiscenu chì questu hè una piccula fiorita chì cumplementa u campu tutale di fiori, è ancu chì hè un ligame in a nostra catena di a sucità chì avemu educatu. Dunque, l'uriginale è l'amuri principali hè un paternu, cumu l'avemu a prisintà davanti à i nostri figlioli, perchè eccu, cù u spaziu in tuttu.