Michail Boyarsky hà fattu un insinsatu di u praneur famoso

È à a vechja, quand'elle dicenu, hè un avvinte. Pranker Alexei Stolyarov, chì hè cunnisciutu dettu u pseunendu "Lexus", ùn anu pussutu fà u lettariu d'Artagnan. Michail Boyarsky hà facilitu per falla un joker telefone è ellu stessu hà fattu besta in ellu.

Durante a preparazione di u prublemu vicinu di u prugramma "Call", Lexus chjamò Mikhail Boyarsky, è, sottu di vicedirettore di u Cumitatu di Urban Planning and Architecture di San Petesburgo, pruvatu à scopre l'opinione di un attore popularu nantu à a custruzzione di u munimentu in u stadiu "Zenith Arena". Cum'è sapete, Mikhail Boyarsky - un fan ardenti di u "Zenith" di Petersburg.

Cù a so risposta, Mijail Sergeyevich hà purtatu u so avversu in stu stupidu:
Sò scuzzulero penoso, per suprattuttu. Ciò chì avete da succorsu si aghju pegatu u pudete chjappà?

Lexus appriva u sensu di l'umore di Mikhail Boyarsky

Pranker disgrazia a risposta di u famosu attore. Lexus ùn pò capisce micca - chì Boyarsky puderia crede chì era ghjucatu:
Cumu hà vistu per mè, ùn pò dì micca sicuru. Ùn sò micca capitu perchè ellu hà sta riaccioni in una manifestazione bona. Ma avemu apprezzatu u sensu di l'umuri di Mikhail Sergeyevich

Ma i utilizatori di Internet cun interesse discussione l'ultime nutizie, admirendu l'umore è a riazione di Mikhail Boyarsky:
Un milla devilni !!! Questu hè u canali! per u Lexus ...... hà svantaghutu sottu u livellu di u canali .......
Bravo, maestru! Accurate Musketeer prick chjappà à u pranche in u puntu!
Micail Sergeyevich, cum'è un veru petersburgu, in u primu scusizzati, è poi obmaterile. Sì, in generale è cumpatibile hè abbastanza intelligente.