Coglie assai in vitamina E

I prublemi più impurtanti di ogni persona muderna hà da esse a cura di a qualità di e so vita è di un stiltu di vita sana. Per fà quessa, assai persone di andà in sportu, custruiscenu una rutina ghjurnata è seguità i principii di nutritura propria. Hè alimentu sanu è favorevatu per l'ambienti chì ponu dà u nostru corpu a quantità necessaria di nutriutti è di vitamini. Tuttavia, hè assai difficiule di sviluppà una dieta più bona chì furnissi u corpu cù tutti i sustanzi necessarii. Cusì, per arricchisce l'assicuranza di l'alimentariu per l'usu di vitamine. Unu di sti vitamini cuntribuiscenu à a nostra biddizza è a salute hè a vitamina E. In questu articulu avemu da cunsiderà cumu hè a vitamina E, ciò chì hè utili per u nostru corpu è di ciò chì cumu cun altu cuntenutu di vitamina E.

Cosa hè a vitamina E

Per a prima volta sta vitamina, chì hè di u tocoferole, hè stata trovata in l'oliu da u granu di frummentu. U primu scientist, chì cuminciò à scopra i pruprietà utili di a vitamina E, era Wilfred Shutey. Hè prubilmente, era cunvinta chì questa vitamina hè dannuu, perchè pò esse di distrughjenu i vitamin C è D. Dunque, sta storia errònea hè statu denegata à Shuthe è hà sappiutu dimostrà chì a vitamina E hè capaz di distruzzioni di ferru inorganicu, è in cuntattu cù e manni d'animali - hè distruttu per ellu stessu.

Ricerca V. Shute hà dimustratu chì a vitamina E pò prolongà a ghjuventù è anu un effettu benefizièvule annantu à u sistema cardiovascular. U scientistu hà hà sappiutu a migliurà a cundizzioni di quarchi persone chì avianu prublemi cori. Inoltre sta vitamina hè utilita in i malatii di a pelle, rizzi, circulazioni sangue. A vitamina E ùn anu solu un'operativu terapicu, ma hè ancu efficau per un'estetiche, per esempiu, aiuta à rigiuderà a pelle, reduce i manichi di pigmenti, guariscenu ardenti è ferite.

Indudittament, a vitamina E per u corpu umanu hè assai utile, hà assai cuntrariu. Per esempiu, per i persone chì anu pressione di u sangue è a soffrenu di a malatia di u coru reumatica, l'eccessu di sta vitamina hè notificante. Per quessa, ùn hè micca cunsigliatu di principià cù a vitamina E senza primu cunsigliu di u duttore.

Una di e cundizioni principali chì l'utilizazione di vitamina E serà più utili è a reguli di a so ingestia. L'effettu curativu di a vitamina di u corpu hè micca stanzu, ma si manifisteghja pocu. Per esempiu, per a priservà i ghjovini, a vitamina E hè sempre presente in a vostra dieta è ùn deve micca abbandunà micca, chì ùn hè micca pussibule per i persone chì appartenenu à u gruppu chì sutta cuntrariu à l'usu di una vitamina. Se a vitamina E hè prescribed per u trattamentu di una malatia particulari, da chì deve esse pigliata in dosis stretchamenti calculati, è u cursu generale durarà almenu sei simani.

Quantu serà vitamina E

Parechje ghjente cunnuscenu di i benefizii di a vitamina E, ma chì hè puntuale in u corpu? Ci hè chì avà hè questu effettu à u nivellu di u celu, chì cuntribuisci à u rinfurzamentu di i vini sanguini, a divisiona di i caghii di u sangue, chì aiuta à prolongà a giòvanu è ancu a vita.

U fattu hè chì u nostru sangue contene i bianchi è i sangue. Per parechje motivi, per esempiu, l'effettu di l'ossigenu è u sole, i vientu russu si debili e cumincianu a deteriorari. Per quessa, l'amici di abbandunà u soli sò in un rischiu addistincu di l'anzianu prematuru, perchè i muri di i cedi di u sangue anu deformatu. A funziunalità di i celluli hè ridutta, chì hè riflittendu in l'statu di u corpu. Grazie à a vitamina E, i cellulà ponu esse restauratu, chì impediscenu assai malatie, cumpresi tumuri maligni, perchè l'abilità di i celi per resistenza à l'effetti negattivi di un ambient aggressivu in u corpu impediscenu l'iniziu di u cancer.

L'alimenti chì cuntenenu a più vitamina E

Questa vitamina si trova in una quantità maiò di prudutti in l'ambienti naturali, hè aghjuntu artificiàmente à i medicini è i cosmichi. Per piglià a quantità necessaria di vitamina E, avete bisognu di sceglie l'alimentazione più pertinenti.

A vitamina E hè di urighjina puramente vegetale. U più gran quantità hè trovi in ​​freschi senza prucessi freschi è legumi. Quandu u trattamentu termale di i prudutti di u ventu è di u friddu, durante a so purificazione, a maiò parte di a vitamina hè persa.

Una certa quantità di vitamina hè in quasi tutti i pruduttori chì avemu manghjatu ogni ghjornu - patate, pepino, ravane è carotta. In ogni casu, a so quantità hè chjesa, per quessa, utilizendu solu questi prudutti, ùn sò micca capaci di satisfacer u duminiu di u vitellu di u vitamina E. A vitamina più cuntene à l'spinach è di brregullu di col.

Una gran quantitata di vitamina hè trova in i cogni, ma cù u trattamentu termale, a maiò parte di questu hè persa. Per quessa, solu u granu finitu, per esempiu, u biancu è u farina sò veramente cunsigliu utili.

Qualchese quantità di vitamina E si trova in l'olii vegetali. Tuttavia, ùn deve micca abusatu. À l'acidus grassu pò aghjustà a crescita di u corpu di sta vitamina, cusì un consumu eccessivu di l'olii vegetali crea una carenza di vitamina E. In più, a vitamina E più bona è u reticulatu hè sempre uperazione dopu.