Propina utilità di castagne

Circa e nutizie ùn anu sapiu quasi 4 mila anni fà. Propizziunà propii di e castagne sò stati discritti da Hippocrates è Avicenna. U pruduttu hè statu ancu usatu in a medicina famigliali. Hè stata utilizata per trattà a tuberculosis, è u so oliu hè stata utilizata per trattà di rini. Hè cunnisciutu ancu chì i casgi anu un'annunziu benèvulu in l'attività mentale.

Nuts anu cuntenente vitamine, microelementi e altre sustanziali utili è vitale importantiche. Contanu coratriterpenoids, alcaloidi, steroidi, assai vitamin C, quinones, tannin. In più di a nut kernel, l'olii essenzali, l'aldeidii, l'àlide follicle, a vitamina C, u carotene, l'alcaloidi è assai parechji si trovani in e foglie di l'aranciu, sustanzi biològichi, coumarini, quinones, tannini in i parti amniotica. Unnè (verdi) i nocci sò ricchi di vitamini B1, B3, C, PP, carotene, fibra, cobalt e ferru. U cunecchju di u walnut finice hè intornituali, i tannicali, l'acidus carboxylics, cumuni, tannini.

A medicina usa assai nutizie in a fabricazione di medicina, perchè anu bactericidali, anti-sclerotic, anti-inflammatory, restorative, anthelmintic, astringent, hemostatic, plural cicatrisiu. altre proprietà. I Foglie di l'arramu intruduce sò prupizii antimicrobià, antiinflamatorii, curati di ferita.

I nucelli di biancu cuntenenu u magnesiu, chì hà diureticu, vasodilatanti è sguassà di u corpu di sodium. Spiega tutte ste funziunalità pò esse una prupietà antiurbativa di nocci.

U fruttu maturu di nucera hè un strumentu excelente per rinfurzà u corpu cù polivitamini.

Cumu avemu vistu, i casci sò chini di generali fortificatori, auxiliarii è altre propietariu utile. Fighjemu i ricetti per a preparazione di castagne per u trattamentu di parechje malatie.

Intrecciati, sbattighjati, purcuri inturniali sò spressi cù l'oliu d'aliva, pusatu nantu à un locu assicuratu per 40 ghjorni. Ci hè di circa 0,5 litri di a mistura. Questa massa hè lubricata cù spazii greci finu à ch'ella hè finita.

100 grammi di membrani o particeddi di nucli kernels pour 200 ml d'alcohol un 70%, insistenu 7 ghjorni. Pigliate cù diarrea 3 volte à u ghjornu, aghjuntu 5-10 guttivamenti di tintura in una petite cantina d'acqua calda. Quandu a disbarcteriosis stà, a cugliera hè stata, perchè pò causà l'effettu contrariu - stinata.

Un altru mètudu terapicuu per a diarrea hè una tintura di noccioli nevicate cun buccia verde, fette è pienu di vodka. Sta tincture custate 3-4 ghjorni. Aduprate solu l'adulti per mezu di una cucaraina 1-2 vittori à ghjornu.

A dermatitis hè trattava cun ghiavanotta fatta da 1 cundina. secche è finamente finamente chapucchia, foglia di 1 coperta. acqua di ferita, infused for 1 hour. Puderete filtrà è lubricate u malignu cù e prublemi.

Quandu l'hemorrhoid, eczema: foglie foglie cruciate in forma di gruel, appliice cum'è compress.

Per u trattamentu di l'helminthes (vermi), incl. in i zitelli, utilizate sta mezua: 1 tbsp. Fuldi secchi aghjunghjenu 1 tazza acqua fogera, infundata da 2 ore, impresa in un capu caldu. Pudete serebbe, pigliate i zitelli 1 cuagliata. 3 volta à ghjornu.

In casu di violazione di u ciclu menstruali, hè cunsigliatu per piglià una infuzione: una à una metru è culloca di chopule di foglie inturnu, fassi dui tazzi d'acqua furiosa, insistendu durante 2 ori. Strain, stracciate. Utilice una infuzione di 0,2-3,3 litri 3 volte di ghjornu di prima di pranzi. A listessa infuzione pò esse usata cum'è diureticu.

In i malati di a pelle à i zitelli, ancu cù raccogli, scrofulda, i bagni cun una decocção sò ricurati: 0,5 kg di foglie d'arghjentu hè speduto in 5 litri d'acqua, fervoli circa una media ora, sgagatini è vittati à u bagnu.

Per un effettu supplementariu in i malati inflamatorii di a cavità orale è a gola, hè cunsigliatu di rinfriscà a gola o a bocca cun una decocção tali: 1 tbsp. Secciteda di foglia di 1 tazza di acqua furiosa, insistimu à un capu caldu per 1 ora. Allora tene è cunsuma 1 tsp. 2 volta à ghjornu per i zitelli è 3 cecc. adulti. Cun acne, pigliate u stessu caldu, ma micca più di 1 vetru à ghjornu.

Goût è reumatismu trattà e spiagge è spicchiate cù infuzione di 0,5 kg di foglie foglie foglie in un litru di acqua.

In u casu di otitis purulenta in i gattivi duverà giapple 3 zitelli di zucchero frescu acquistatu per squeezing da i foglie di u walone.

Quandu l'eczema muzzica, a ferita d'ottadura, prufezia è l'altre malatìa di a pelle dermali deve esse tastata da un bagnu di sta infusione: 0.4 kg di foglie di nettu fassi acqua fervente, insistendu durante 15 minuti, fassi è pigliate un bagnu cù una temperatura di l'acqua di 38-38.5 gradi in un quartu di una ora.

Una prupietà sicurezza di castagne hè a so capacità per rinsignà più veloce. Per fà questu, piglià una cullizzioni in inchie. oliu d'oliu. E fureste pò esse lavatu cù l'acqua di uceanu, è poi lubricate cù l'oliu d'oliu, stendu nantu à a ferita un tampuni, imbottita in ella. Appliice a prucedura finu à a rivoluzioni sana.

Una prevenzione sclusiva da l'ateroesclerose hè l'appiecu di a massa seguente: 10 fichi d'inturniati misurati cù 2 denti di purche di l'agliu, 1 coperta. oliu di girasole. Per u gustu, pudete aghjunghjite u furmagliu rossu. Questa massa pò esse usata cum'è una diffusioni di sandwich.

Una mistura di nucelli con pappezzu rinfurzà u musculu di u cori.

Unghjunati fugliali verdi, chì sò cullati prima di lugliu, sfruttu è mischju cù u meli, aumentanu l'immunità.

In casu di disfunzioni tirooidale, cuminciate ogni matina cù castagni cun 1 settita di melone.