Comu caccià i unghji in casa

Molte muderni muderni utilizanu un tali serviziu di salons di bellezza cum'è unguali di unghje. Ma, sfurtunatamenti, l'ora hè quandu l'unità artificiali anu bisognu à esse eliminati. Qualcosa ùn sapi manera di caccià unnesse in a casa, salvà quandu anu visitatu u salone di bellezza.

Preparatori di rinfresione i unghji.

Prima, sguassate u distinu di u filu cun l'aiutu di a pinza di u unghje. Avete bisognu à fà questu cun grande cura per pruteggià di qualchì danni à i vostri proprii unghji è ùn ne perte in le putenti vignali di questi artificiales. Pudete ancu aduprà una barca - un dispositiu speciali, simili à una guillotina. I magici utilizanu questu strumentu per scurzà cunsiglii. Se ùn ci hè nè unu è l'altre, pruvate aduprà i unghji cù l'aiutu di un cortagliu d'unghje. Per sguassà a pelle, i cutters ùn sò micca adattati è ponu deteriorate se prova di fà questu.

Allora, sicuru chì hè sicuru chì l'armati libretti di e unghji sianu sgualati sanu, sguassate per sguassate i unghji da a chjave di u unghje. Prima, definite u tipu di unghje chì avete installatu - acrilicu o gel.

Cumu si sguassà i unichi di acrilite in una casa?

Se avete installatu acrilicalu assai in unghji, puderete definitamente bisognu di un liquidu per sguassà unità da l'acrilicu "Acrilik Remover". In i casu estremi, pudete aduprà un lìquidu è di rinfurzà u vernice. Ma avete bisognu solu di u licitu per vincenti a vernici, chì cuntene aciulata. Un liquidu per a eliminazione di unghji artificiali da l'acryle pudete acquistà in butterie specializate. Questu avete aiutu per avè l'avucamelle. Hè cunsigliatu di rinfrescà e uni accrued cun un licenza da un fabricatore chì produce è materiale per unghie per acrilica.

Preparate piezzi rectangulare di foil d'aluminium mediu 7x12 millimetri. Anu deve dece ghjusti, da u numicu di dete nantu à e so mani. Avete bisognu di discu inchiustu o picculi pezzi di tela. I discu deve esse chjappu per esse cose e so unghie.

Prima di inizià a prucedura, vi tocca à a cura di a prutezzione di l'ochju, chì i pezzi acrilichi sò assai persi è ponu periculà.

Ùn hè cunsigliu per vede u borde liberu di u pregledu acrilicu cù una fila di serra, perchè pò spèntre u vostru propiu unnessu pressu a voglia cù un tufidu forte. Ùn pruvate micca di tena l'articulu di u prisenti. Sicondu u patronu prima di processà l'unghje trattatu cù un compostu spiciali, rinforza l'aderenza à l'acrilica, hè improbabile chì voi site successu.

Dopu chì avete libbiratu di u distinu di u liggeru, sguassate u revestimentu di l'articulu di acrilica artificiale, è ci dava un brillo è chjamatu un gelu finitu, un schedariu cume sputtering serpe. U ghiaccatu solu duverebbe sguassà cumplessu.

Questa cumpagnia hè bella cumplicata, postu chì a vedi alcuni sullivazione di u gelu, micca curretta. Stu revestimentu ùn si pò micca esse rimettutu cù liquidi, è l'acrilu ùn si suttanu sottu à i parche di gelè.

Se avete rimessu u gel d'ultimu, pudete cuntinuà a prucedura cum'è secondu. Attach to the pieces of acrylic pieces of cotton swabs, soaked in a liquid to remove varnish. Per impidiscia di u liquidu da evapora, coperta i tampuni cun cuttuli stampati. I disticci di u foglie si deve esse imbruttatu cum'è un pappu di caramelu. Assicuratevi chì ùn ci hè nè l'aria sottu a lametta.

Per supplicari cumplessi l'acrilite, avete bisognu di mantene i unghji sottu a lametta per 35-40 minuti. Duranti stu tempu, a cunsistenza di acrilica righjunghjera u statu di a gelatina, è pudete facilità di sguillà da i vostri unti incù qualcuguu persicu. Avete bisognu à fà quessa più prestu pussibule, per chì l'acrilite ùn principia micca a fraccionarii. I piccati restani di acrilite sò rimoti da u linu di cuttuni mannatu in un remover ungla d'una di acrilite o vernice. Dopu à u prucedimentu, fate micca sicuru di lavà i mani cù sapellu è di lubricarli bè cù crema.

Tuttu u prucessu di sguassà ughjocatu acrilicu hè di circa 1,5 à 2 ore, senza cuntà a compra di liquidu in a tenda.

Avà camandemu à a storia di cume rinfreserà unghie da u gelu in casa.

Comparatu cù ungles acrilica, sguassà i unghji da u gelettu pò esse cunsideratu un prucessu assai longu è complicatu.

Nails cultivati ​​da u gelu ùn sò micca sottumessi à qualchi amande è dissoluzione. Sò solu esse cutucati. U maestru di u salone di cusmeticu, chì travaglia u schedariu, deve uns 5-10 minuti per ogni dete per ogni dete. Hè pussibule di cutà e unghji cù una machina spiciale, ma a so ungiata diventa assai caloria, è u pagamentu hè necessariu di enfasi. Dopu a trasfurmazioni di a machina, i pezzi riminde di u gelonu sò sfraccinati da un ughjettu.

Maestri sperienziali in a presenza di strumenti spettaculi ponu fà u prucedimentu per sguassà unità da u gel di moltu rápidu. In una casa pudete passà un ghjornu sanu.

Avemu vistu quantu l'uttimi sò abituati di l'artighjani in salone di cosmeticu per rinvià u unghje da u gel.

Prima di tutti, sò sti articuli di ughjettu speciali. Per sguassà e unghje da u gelettu ùn si pò accumalli bè fiatichi o mudelli standard in vendita in manicures. Avete bisognu di una schietta larga cù una scumanza di 80/100. Avete bisognu d'averebbe serebbe cù una faccia di 150/180 grit.

Avà camandemu à u prucedimentu per a sguità di u manicu artificiale.

A mantenenu in mente chì u prucessu dà un bòaddu di polvara, cusì preparate un capelli chì purificate l'unghjulinu prucessu. Attentu à ùn dà micca e so unghje cù una serra. Duranti u cuteddu, pudete puru usà un pezzu di lana di cuttuni mannara in acetone. Serà aiutu per stabilisce u cunfini di una unità artificiale è u vostru propiu ungliu. U frontiunale pò ancu esse determinatu pressanti. À u toccu, u gel è più strughju cà l'untu naturali.

Dopu a sèntela di u gelu, pigliate una corra di serra cù una abruzzioni di 150/180. Hè bisognu à esse attu di più prudente chì u file preliziu. Ùn tentate micca taglià tutti i scàglie di u gelettu in u so unghie. Sì a staghjoni persista sempre, ùn vi sparà micca cun voi è rinfurzà e chiave.

Pasticcà è pulitici, sabbia e vernice. U polu di u gelettu sdegnu s'assicchia assai a pelle, perchè copre l'area in ghjiru à u fille cù una crema nutritiva.