Valeria - "Fora di cuntrollu"

U analogicu di un album duppiu ùn pò ancu ricurdà. Pubblicatu in u disignu di u rigalu, u doppia consisti di scuuli di lingua russa è in lingua inglese, intersezzione cù l'altru per una doccia di canzoni. A cosa hè chì Valeria hè sempre attraversu i punti di cumandamentu di l'attività più naturali di lingua inglesa. E li canzoni in English - micca capriccio, ma una necessità duru.


Hè per quessa li forzi più putenti sò strintezzati, sicondu a terminologia militari. A maiò parte di e canti era scrittu da Sergey Galoyan, l'autore di i primi successi "Tatu". Tra d'altri nomi sonori - autore Shade Ray St. John, Sound Producer Queen David Richards (cun ​​debutà cun debuttante cum'è songwriter), l'autori Avril Lavigne è Gwen Stefani - Chantal Kreviazuk. L'àlbum in lingua inglesa finisci cù un capriccio di duet cù Robin Gibb da u repertoriu di "Bee Gees", un accorsu finali putente.

Mentre era per l'ore, i stessi canzone sò assai più familiale in russu. In a so lingua nativa, Valeria pari suttili è femininu, senza chì trascendendu i chjosi di a debule ghostly o sentimentalità cusì forte.


Accuminciatu nantu à l'album "A me tendernità" (2006), u prucessu di cristalizazione di l'apparenza di a guitare di Valeria fiori in u novu travagliu cù aspetti totalment inesperu. "Fora di u ghjocu" hè mandatu in prima à a linea, ma vèninu à u scogliu principali.

"Uncontrollably" mutate da una balladia pop à un stadiu pop rock da l'scala Madonna, è dopu à i prufundità di l'identità elettronica sofisticata.

In pocu tempu, malice cun genres parla di u gradu di libertà interna di i scrittori è di a certa audacia di u pruduttori è u so cantante. A listessa qualità hè una distavanza seria - a Valeria accumpera cù una bundanza di pezzi di guitare pò cunsumà una parte seria di i so fanelli, ma per i so fannini accettanu menu musica pop - una pregunta assai grande.

À l'album in lingua inglese, in più di a putenza potente di "Bi Jiz" "Stayin 'Alive" ci hè un prublema memorable "A festa hè più". Valeria in English sona più forte, forte, quasi istericamenti. Ùn hè una sola frase sia inghjustificada.

L'idea hè comprissiva - ùn ci era micca un desideriu di chiarà à l'r'n'b, ma per esse una donna nustrale etnografica in u kokosnique di u desideriu ancu menu. Per via di i ghjiornu finti di e frasi, una cosa semplicità di "Tatu", è l'aghjuntu di vinu. U successu di pussibilità in l'Inghilteru pò esse ghjudicata da ei NME e "Times", ma in Russia, tali vucale metalizate sò improbabile di esse successu.

In generale, u novu album da Valeria causa l'orgogliu leveditu "per i nostri". U cantante accede à u club informale di alta musica populari d'alta cum'è i normi europei - Tatu è Sergey Lazarev alliberati i albums à altamente tecniche. Lazarev, a difettu di u Tatu, ùn mancava micca fà una superìta, u novu àvutu di Valery hà ancu "peccati". In ogni casu, u sustegnu di a cantante per esse chjamata Madonna russa, dopu à a liberazione di "Sittimu cuntrollu" hè tutta sana.