A ricetta per u pasticceria: charlotte

A storia di charlotte data di parechji seculi è ci sò assai ligami nantu à l'apparenza di stu pruduttu. Sicondu unu di elli, a ricetta per fugliale un pezzo charlotte fu inventata da un cunfisori chi era in amore cun una picciotta chjamata chjamata Charlotte. Per adèmpie u so amatori, hè ghjuntu cun una ricetta per una pieve di apple. Forsi, u gustu uriginale di u pranzu è aiutau u ghjovanu confettura per vincintà u core di a chjesa unpretentiosa.

A versione più prubabile hè a versione chì u pumu anu pigliatu u so nome in onore di a donna di u Rè George III Charlotte. A Rezza adurò mancu, è a so prussia favurita era una pasta di l'aire à stufa stuffed with them.

Dopu ddu momentu, hè assai passatu, ma charlotte diventa amuri à questu ghjornu in u mondu. Sì, e e ricette per a preparazione di stu casgiu apparse assai. A ricetta classica per Charlotte implica l'usu di u pane arrustu biancu, chì diventene un bonu postu.

Per preparà un cunnessione classic, avete bisognu di duie pumati, doce pezzi di pani bianchi o un pani, 200 g di zuccheru, 0,5 litri di latti, dui olii, 50 g di mantova, una cullizzioni di vanillina è un pocu di sali.

U lìccu, u zuccaru, i ovi, u sali, a vaniglia si sò persu in una massa homogeneia. Manzanas, sbuccerati è sbuchjati, finamente chjappu in un containeru separatu. Allora pigliate quattru pezzi di pane, purga in a misura pronta è si sparghje nantu à u fondu di a forma, oliu o margarina, per chì ogni prossimu pezzu appartene a pocu chì u precedente. Tagliu a tagliera di manzili. In listessu modu, duie strati più sò stati disposti. U restu di a mistura hè speduta da sopra à l'altitudine è abbandunate u paniu durante quinze minuti, dopu a quale hè furnitu in un forno calatu à 180 °. Dopu chì u torta di coquesu hè stata fritita, pò esse sbuchjata da u zucchero pulmuniu. Hè ricunnumintatu a serve un charlotte classico chilled, per ellu si trova in un frigorifico per un paru d'ora.

Ci hè un'altra ricetta simplici, rapida è ancu diliziosa per i charlatisiani di coccia. Per fà questu, avarete bisognu di un vetru di farina, trè ova, un vetru di zuccheru, 0,5 cull'piezzini di soda di furmagliu, un pocu di sali, 30 grammi di zucchero di vellerie, una cullizzioni di vinitura, duie cullini di zucchero in puli, duie manzili o dui di qualche fruttu. Prima hè bisognu à vultà nantu à u fornu, è in questu tempu principià u prucessu di coccia.

Manzanas o altre frutti sò limpiati da l'osci è di a buccia, è tagliate in tagliati finti. Allora sò stati disposti nantu à u fondu di forma oliu o margarina. Trè ova, vaniglia, zuccaru è salinu sò sbagliati in una massa homogeneia. Allora aghjunghje a farina è mischjanu bè. Soda di soda nantu à a massa, hè diluta cù l'acitu è ​​aghjustatu à a pasta è è affucatu. In seguitu, a massa resultanti, chì deveni esse sanu duvutu, sparghje nantu à u fruttu è distribuitu in forma cù una spina. Dopu chì u furmone hè calda à 180 °, hè mandatu à u pastellu durante 30-40 minuti.

Quandu u pezzu hè prestu, deve esse lasciatu in una forma per un pocu di minuti. Doppu chì u charlotte turnatu hè remichjatu pocu, hè bisognu à esse dispunibule nantu à un pianu chjare cusì chì u culmu di fondu di u fruttu hè sopra. Allora hè addumata cù u zucchero pulmunu è permessa di rinfurzà. Un pezzi prezioso è magnificu hà bisognu per elli è u invitati.