Cumu ùn arruvinà l'indipendenza di u to figliolu

I parechji chì si lamentanu di a mancanza di l'indipendenza di i so figlioli sò spessu di culpabiltà per elli stessu. Dopu tuttu, a psique di u zitellu hè assai ricivutu. I sbagusi più impurtanti chì sò i culpriti di a mancanza d'autunumia di i zitelli, avemu dicu in stu articulu.

Perchè u zitellu era indipendente, hè necessariu di incurzari din indipendenza. L'Adulti parvenut be insignificante per vìvire, per esempiu, un vetru di latti o solu a mità di ellu, ma per un zitellu ancu a più chjesa l'opira di l'esercitu cuntrullallu di a so vita.

A scelta hà datu dà u zitellu un sensu di rispettu per ellu stessu com'è un individuu è aiutau di vene cun ellu in situazione quandu ùn vole micca fà fà, ma hè necessariu di fà. Per esempiu, pigliate a medicina. Ci si deve esse in mente chì l'urganizazione forze ùn hè micca una scelta. Per esempiu, "Avete abituutu cù u to patruni. Pudete pudè andà à colpi à a vostra stanza, o stete quì, ma fate di falla". Ùn vi maravigghiate chì un mètudu tali pruduce solu disposti ubbligatoriamenti è disputa. Invece, dumandate à u vostru figliolu vi vene cun questa scelta, chì serà aggradèvule per voi è per ellu. Cusì urganizate u zitellu sia indipindentale.

Rispittà u rispettu per ciò chì u zitellu ùn hà fattu. Nun nni dicenu: "Veni, hè faciule". Ùn avete micca dichjarazione di sustegnu. Dopu tuttu, in casu di fallimentu, u zitellu pensa chì ùn puderia micca impregnatu cù qualcosa elementariu. E questu, a sua volta, pò purtà à una autoestima. E s'ellu hè successu, ùn hà micca sentitu sensu ghjocu, perchè secondu e vostre parolle devi chì u zitellu ùn hà micca uttene cosa cosa special. Quandu fate qualcosa per a prima volta, hè casi sempre difficult, i paisani averebbe ricurdate da questu. Ùn àbbia paura di dilli à u zitellu chì ciò ch'eddu hè difficiule. S'ellu ùn hè micca successu, ùn hè micca fughjenu per fà per ellu, megliu cunsiglii utili.

Pruvate micca di dumandà parechje dumande, cum'è: "induve esse?", "Chì site perchè?". Sò causanu una retazioni di difesa è irritazione.

Ancu i picciotti avianu apertu à i so genitori quand'elli si nevenzeghjani cù questi interminables. Questu ùn significheghju micca chì dumannà quarchi dumanni hè tutale. Basta à permettà à u zitellu svilò.

Invita à i zitelli a circà e funzioni di l'infurmazioni fora di a casa è i parenti. Ci vole à amparà viaghjà in stu vastu munnu. Sì tutti l'infurmazioni ricivinu solu da a mamma è a dad, pò pudè avè a mprissioni di u mondu com'è qualcosa terribili è aligianu. I cunniscenze pò esse acquistatu da e bibliuteche, diversi scursioni è più impurtanti - da altri populi. L'infurmazioni assai utile nantu à a salute è a nutrizzioni propriu un zitellu pò vene da a bocca di una infermiera. E cun un rapportu cumplessu dati in a scola, hè megliu cuntattate u bibliutariu.

Guàrdati di a parolla "no". Pruvate a rimpiazzà aduprà cù altre parolla spessu cum'è possibili, incuraghjenu à u zitellu per entra à a vostra pusizione è micca dannu u so sentimentu.

Ùn hè bisognu di discussà ancu u zitellu più chjuca in a presenza di l'altri populi. Questa attitudine fa i zitelli sentate pussibule.

Duna i zitelli l'oppurtunitati di prupietari u so corpu. Ùn aghjunate micca e so mannata fina di elli, ùn curregge micca u bang per ogni seconda, collana, ecc. I zitelli perceive cusì un intruduce in u so spaziu persunale è a privacy. Guàrdati di sti frasi cum'è: "Pìglia i vostri capelli di i vostri ochji, ùn pudete micca vede nunda!" o "hà fattu u so bursale di petite per andà à un sensu suchu?" Pensate à quessa, ùn hè micca sicurà sempre à pusà ghjustu, è micca tutti, forsi, piace à e vostre cumerci. Dopu tuttu, ùn ti serà micca piacè di qualcosa chì qualchissia cumande di carpà nantu à ogni cosa.

Quandu u zitellu pigghia decisioni per ellu stessu, ancu s'ellu hè insignificante, crede in una atmosfera di fiducia di l'atmosfera è assumisce a rispunsabilità per a so scelta.