Comu ricumpite l'arbe

Chè cumu bè cugliu l'arbe?

Malgradu u successu di a chimica, chì hà datu a medicina rimedii efficienza, i vegetali cuntenenu a occupà un locu impurtante in l'arsenalu generale di i medicini. In ogni modu, quandu aghjunghje l'aromi medicinali indipindentamente, deve rispettà à scarpienti di i ghjorni è regule di coleczione, perchè solu à un certu tempu a pianta prupone i propietati necessarii per u trattamentu, a parte di u solu ùn pò esse risparmiatu se immobiliati è almacenati.

U numaru di principiani attivi in ​​a pianta medica varieghja in e diverse periodi di creazione è di sviluppu di l'ultima, è per quessa, u tempu di ricerca di i culturi mediatevuli hè timed à l'u tempu di u cuntenutu più grande di sustanzi attivi in ​​elli. Allora, se a pianta sana sana à u travagliu, hè recullatu à u principiu di u ciuriu; in u stessu tempu, i pianti sò culligatu ancu, da quale tutti i pezzi più sopra à l'articuli sò usati. U cullizzioni di foglie sò generalmente fatta prima di fioritura, solu per a mamma è madrastra, chì hè coltu dopu à a fioritura. Roots, rizomi è tuberi sò coltu in u vaghjimu, dopu à cessation in u flussu di u sapinu di a pianta, o prima prima primavera prima di a so iniziu. Seeds e frutti - durante a so maturazione, cù alcune eccezzioni. A cullizzioni di e parti di a pianta, soprattuttu di i fiori, hè aduprata in u tempu seccu dopu chì a rossa scorri, cum'è solu sutta sta cundizione hè pussibule di preservà u culore naturali di e pianti di e piante è per impediscenu di l'autocalcià (prucessi di bacteriale è fungus); u risultatu di quale hè spessu a perdita di u principiu à principiu attivu.


Regoli per a cullizzioni di partiti ind'a pianta


I rilie si cogliu prima in a primavera, durante u periodu di inchinu, prima di l'apparizione di foglie verde, perchè i prudutti di valore medicinali ùn ponu micca cappi. Quandu si cogliu u caputuni cun un cutidiu cutidianu cutu 2-3 mmiani rimanni di l'annu passatu; Bocci rosè (per esempiu, biddezza) sò tagliati di rami. Secu, sparghjendu una strata fina, in i zoni bunati. I rami secchi sò trumbessi o i rinu hè cutucatu da a manu.

L'alculava hè coltu in u periodu di u muvimentu di sguenza intensificatu, prima chì i foglie foglie. Fate altre incisioni half-ring cun un cultile a una distanza di 20-30 cm, unisci cù dui incisioni longitudinali è ripigliate a cerva in pezzi in forma di stancchieri. L'scorchera hè sguassata di i tronchi è di e rami (aranciu), è da l'arbre routine - solu da i rami. Seccu l'casca in u sole, sottu canopies o in i spazii chjusi.

I foglie sò cullate nantu à stagione, fiori, in a fase di fructificazione. Petioles succulentesi grossi, chì ùn anu mancu sustegnu utilitarie (mamma è madrastra), sò sbulicati, cumu si facenu difficili securizà. I siechi manciarii ciulei (cowberry) sò tagliati ccu ramuzzi, è poi sferenu i fogli. Tintò in l'ombra sottu canopies, in camere chjachi, stendu una fina capa.

Prima di voi per i pianti medicinali, bisognu di ricunnosce i certi tipi di pianti chì si sparghje, è distingue cù di similari, ma micca sottopuffuli nantu à a racoltazione, valuta o pocu valenu. Hè necessariu sapiri quale parte di a pianta hè coltu è in quali pezzi, i posti di u so crescitu di massa, i regule generale è a tecnica di a cullezzione, è ancu di i metudi di prucessu primariu di a materia prima. In particulare, ci hè necessariu di ricordu di e precautions per cullezzione di e piante poisonous.

I fiori sò cullati in u mumentu di u sangu, quarchi in u staghjunamentu. Tintò in l'ombra, in a spiunità in una stanza scura (cornflowers).

I pastori sò coltu in u piriu di a splutazioni o in fretta, curretta di tutta a parte di sopra sopra à u nivellu di i foglie di u bassu, in i pianti cù steli (asscru, chorda), foglie separati è ciurite. Secondu in vigghi fini, suspesi in un scavu, o mette un capu finu in l'ombra. Un locu ben ventilatu, per esempiu in un attic.

I frutti è e zitelli sò colti à u mumentu di maturità, è quarchi à pocu nìvulu (u cane rose) in l'eventu chì quandu si sviluppau sopr'à u fruttu, i frutti si sò fruni o diventanu fugliali è ralè quandu sò cullati. U fruttu succissante sò cullati nantu à a matina o à a sera, cum'è in u ghjornu intrendu in un forte forte u calore espertinu rapidamenti. Prima di siccà, si marchianu in u sole per 1-2 ghjorni, è secondu a 70-90 ° C in furnari. Nota: ùn pudete micca lavare micca frutti prima di secarru. Prima di secredu, i materia prima sò ordenati, sguassà i pezzi pezziunati accidintali di e st'ambienti o altri pianti. Pone a pianta in un capu finu, mettite 3-4 volte à ghjornu (fora di i fiori). I materiali priziosi sò sempre verdi, ùn sìate micca. A secca hè finita quandu e foglie è i fiori sò facilmente chjappi in poi, i vignaghjoli partite cun un crack caracteristicu, a furmazione di roote, ma micca rampa, i frutti di scorza in manu, ùn deve micca strappati clots.


Salvà utilità!


U più bellu cuntinuu per alzà a materia prima medicinali secca - lichien de vetro opaca, cartone boxe, sacchetti di carta. Sacchetti di tessili ùn sò micca adattati - sò sapori pocu cunservatu, ma assume l'umidità beni. A situazione di almacenamiento deve esse seca, secca è ventilata. U appartamentu hè armuniziu di cucina in cucina, in u paese - un cappeddu seccu. In quantu u friddu, ùn importa micca l'erba secca.

I pianti midicinali medichi ci volevenu guardatu fora di l'odoranti. Bovini sicchi sò higroscòpichi, perciò hè megliu per mantene in un locu seccu in un prughjettu in sacchetti di carta. Materie primu devessu esse stati manteni separati di sustanzi cù odori specifiche - kerosene, naftaline, etc. U solitu i tempi d'almacenamiento di fiori, grass è foglie micca di u 1-2 anni, è e razzi, risiculi, corteza - 2-3 anni.


U ghjurnale «Let's be healthy» № 5 2008