U cura di i nostri pierdiche!

Cù l'iniziu di u clima fretu, avemu da piglià a cura di a nostra faccia è corpu diversu, ma per qualchì propriu scurdamu pocu praticamenti a cura di i peri. Parechje per qualchissia cunzidira cunzidirarii cura di i pedi in questu tempu un mumentu di tempu, perchè ùn anu micca vistutu sottu pantimedisimi, calzini calzini è stivali.


Trasfurmendu à l'assistenza regulare, avemu un raimatu realu contr'à noi è u nostru corpu. Per quessa, cura di i gicchi anu bisognu di diventà un usumulu, cum'è lavatu a testa o cibu cù i denti. Dopu tuttu, aspirate per esse bella è attrattiva sempre è in ogni locu, è ùn importa micca chì ùn hè micca sempri possibbili d'esposta din bellezza per spettaculu.

A fatigue!

A sera dopu à un ghjornu hà ghjelu, i nostri pierri sò assai stancu. Relieve fatigue aiuta i metudi siguenti:

Contraste ducea. Questa prucedura hè assai faciule: avete bisognu à vultà i vostri pedi da i vostri ghjinochji à i vostri pezzi calvi calienti è di l'acqua fredda. Questa ghjunghje duve dura 5-10 minuti. Hè necessariu di finisce a spera cù acqua fredda. In più di u fattu chì a furmazione aliminà i peri di a fatigue, hà rinfurzatu effetmanu i capilarni è i vetbi di e gambi.

Baths avec sal marina. In acqua, bisognu di disolviri 2-3 tablespoons di u sali di u mare, e poi alluntanate i perchè 15-20 minuti. Aproximadamente, é necesario agregar agua hirviente para que el agua no se enfríe completamente. Tutte u toccu, rinfriscenu a pelle di i gammi è arrucià a fatigue.

Bagni cù aghja di pinu è aghjunti naturali di pinu. Una funzione tonificanti hè un bagnu, in l'acqua chì hè aghjuntu 2 cullenade di pezzu. Stu prucessu si pò esse fatta da u principiu di piglià un bagnu cù u sali di mare.

Ma utilizate l'aghjunte naturali di pinu cum'è questu: 2 vetru di agrumi sò sposti in 3 litri d'acqua fogara è cocini nantu à caldu mediu à circa 15 minuti. Stretching the water, avete bisognu di rimbisce i quattri quattru 20-30 minuti.

Rinvià a tensione di i musculi è fà a pelle di i petti dinò è dilicatu ancu i bagnati cù kefir, soda, mint, sage, bardola.

Purificazione.

U bagnu spuntatu sò, sicuru, grandi, ma questu ùn hè micca abbastanza per una cura di tutti. Per quessa, hè necessariu di passà à u sicondu passu - purificazione di i pedi da i canti di u cuttimentu. Questa pò esse fatta cù pumice o scarelli spiciali. Ùn hè micca superfluitu à utilizà scrubs spalle especial, chì sò megliu utilizati 1-2 volte à settimana. A più attenti si deve pagatu per i nostri tacchi, perchè accumuleghja u più grande numedu di caghjuli cinglà, chì face a caccia dura è pocu attraenti. Talone si deve esse pulito in un circulu circulu durante almenu 3-4 minuti.

Massaggio.

A massa di u pede ùn sò micca solu l'elasticità è a lisura di a pelle, ma ancu di migliurà significativamente a circulazione sangue. Ci sò parechji tipi di massaggi per u pede. U massaggiu manuale pò esse realizatu da e tecniche differenti è pò esse superficial, puntuale o profundo. Pudete aduprà sfarenti scopi, è hè megliu cumprà un massager di pezzi speċjali. L'assortiment per oggi hè cusì grande chì tutti puderanu sceglie u più adattatu. Cù l'aiutu di questi apparecchi, pudete cuntene à compressione, rolder o vibromassage. Ricertamenti, u masaje cù l'usu di sacchetti d'abulinu, u masaje tailandese, u melu è u maschore d'oliu anu sviluppatu.

Humidificazione è nutritura.

Stampa particulari assai attraciosa, tènnosa, cum'è un zitellu, pedi è tacchi. Per ghjunghjenu questu effettu, avete deduverà in modu regnu annantu, moisturizar e nutriscia i vostri zicchini.

Per ciò chì a pelle hè diventata e dilatata, hè necessariu d'appricà spécialement à i composti particulare. Un agentu eccezziunale pò esse oliu vegetale o castor. Anu deve esse appiicatu cumu seguitu: i pezzi sò lubricati cù l'oliu prima di andà in lu lettu, secondu u calzate troppu di fille di lignu. In a matina pudete vedà mejorà - a pelle hè fretta è sedosa. Hè ricurdatu ancu per aduprà una maschera di melone per i peri è arcuni blu.

A peddi d'arricchià i pedi cù vitamini è sustanzi beneficiusi aiutanu à l'amprèstie di i prudutti naturali. Specially effettivi sò kefir-curd, kefir-babanovye è maschere di latti. Per ciò chì i più maschi per fà u benefiziu massimu, si deve esse fatte almenu una volta per a simana.

Scaricate quellu di u ciavolu.

À i pedi sò assai glutiniati, cù chì i petti sò suati, in particulare in a stagione fredda, quandu'hè da toccu calzate calzini, calzini è calzate. Ùn hè micca surprisa chì tuttu questu hè accumpagnatu da un odore sfavore, chì pudete ancu esse eliminati di usu di parechje fugliale.

Bagnare cù a cortezza di carattere. Quessi banni si deve esse fattu ogni ghjornu. Per questa ci hè bisognu à 70-100g. Capra di 3 litri di acqua è fervente durante 20-30 minuti. I peri anch'elli sò lavati in stu caldu per quasi 20 minuti.

Inoltre cù l'aiutu di sudatu per trattà cù u bagnu cù tè tè in tè nè è l'olii essenziali. U Talc hè ancu una strumentu efficace, sopratuttu se contene sustanzi aromatique.

Beni, i cunsiglii più impurtanti: Ùn mai micca scurdate chì a bellezza di i vostri pierri in i vostri mani!