Cumu distinguisce a pelle da un sustitutu

Ricertamenti, assai di noi, senza temerà, cumpranu e cose da a peddi, se avianu un odore di a pelle. Hè difficiuli difficili di discrive l'odore di a pelle, ma assai di sapemu. Avanzata, u pruduttu finitu di u curtimentu di u pruduttu avia un perfume di a pelle, anche tuttu u so traspurtatu, ma avà l'artighjani anu avutu a furmà. Dunque, non ricumandemu cunfidu ciamatu in un listore.

Cumu distinguisce a pelle da un sustitutu ?

Diversi modi chì vi aiutanu à distingue u pelu artifice à u genuine cuir:
Per ùn esse incisu, posite a manu, a pelle artificiale sarà fridda, è a pelle vera stalvara l'urene.

Truvate u borde di a tela ùn anu trattatu è examine cù cura. Genuine cuci non exfoliate. In u cuteddu di a pelle, a visione di a tappezza di a film hè visibule è in a capa più bassa, u teddu da quale hè stata riglinda hè visu.

Pudete definisce a manera chì a pelle interaccetta cù umidità. Per fà questu, deveru cullà nantu à l'umidità naturali di a pelle, assume l'umidità è a pelle oscure, i sinteti ùn anu cambiatu.
Una mostra di a pelle hè affissata à un pruduttu di qualità.

U pezzu artifiċjali hè più fino chì un cuteddu genuu.

Per verificà a suede, avete bisognu di mantene da a manu. Se u culore hà cambiatu un pocu è a munzora hà diviratu, allura u Suede hè naturali.

Dui anni fà, per verificà a pelle da u sustitutu, era solu ghjustu nantu à u focu. In u nostru tempu, stu mètudu hà persu rilevanza, avà i fabricatori anu capace di invintà additivi privati, perchè chì u lattice artifice hè culuratu micca peghju di e naturali. Hè significatu di pudè oliu un saccu o un guantu, è qualsiasi sustitutu hè issa furnutu cù un arricatu "cuirata".

Se vende una borsa di "cocodrile" ùn per micca "cunfile", ùn rinuncia micca à e merchenzie. A prisenza di a stampa ùn dice micca chì hè solu un cuir artificiale. Questu pò esse un saccu di una capruna naturale chì hè ribizatu "in u reptile".

Cumu distinguisce a pelle naturali di un sustitutu?

A manera più faciule per sapè quale calabresi sò di vede una struttura cun signos grafiche, indicanu chì materiale hè fattu di cume, u forcu è a sola di calza. Se l'appiccicate hà iieczu di a pelle, chì ripite u contu di a pelle, seguitanu un piu di coghju. Quandu un romblanu hè indicatu in una di e lini di a tavula, u pruduttu di sapori hè fattu di material sinteticu.

Ma ancu s'ellu ci sò tutti l'additivi è e labelleti, ùn pò micca garantà chì hè un pezzu genuu, perchè u falzettore hà una etichetta è una buttiglia, cum'è s'ellu hè fatta di paniu veru. Per quessa, avete bisognu di verificà a trimata di a pelle, perchè mostra a struttura di u materiale. Se vi vetru protubbusti o una basa di tela, allura sta scarpa hè fatta di cuir artificiusu.

Comu regula, tutte e fette in i casci di marca estremamente oculistica in l'internu, ma pudete pruvate di truvà una fette noclosed. In u pelu naturale, u cuddaru di u cuteddu hè perciutu è si prisenta à u toccu senza trattamentu, cum'è crue. Un impurtante funziunalità di a pelle naturali hè u poru nantu à a so superficia. In generale, i pori di a pelle artificiale sò repintu cù un mudellu è fattu in modu ugguali.

Ci hè un pezzu genuu, chì hè acquistatu per l'usu razzjonali di i scorci di pelle. Sembra a pelle, ma ghjusti davanti à vostri ochji pò esse u polu. Se si veste tali calzari per trè ghjorni ind'i tempesta fugliale, ci anu cracheru pare u cracu. Ma ancu in u tempu secondu, se trova stu calzari, in dui simani quandu pareva chì era purtatu quasi trè mesi. Per stabilisce a pezza naturali o pressatu nantu à i scarpi, pudete curvarle u bacinu in u calcariu o presse a cima di u pilu cù u dettu. Se à u mumentu di pressu i tagghiassi finani sò apparsu è dopu chì u materiale hè struitu, scurdate duve, chì significa chì a pelle hè naturali.

Per determinar quella pelle à davanti à voi - naturali o artifiċjali, utilizate questi cunsiglii.