Mètiti è metudi di crianza, a so classificazione

Nisunu di noi rigala u zitelli "à u chjucu" - ogniddu hà u so propiu mudellu, schema, plan. In certi, l'educazione hè custruita nantu à u principiu di "tutti i beni", certi, inveci, pruvate micca di ripetiri l'errori di i so genitori. Chì sò i metudi principali è i metudi di crianza - a so classificazione è a dettazione detallada sò stallati sottu.

Crenza

A persuasione hè cunsiderata cum'è u metudu primu in l'educazione. Hè basatu nantu à a parolla, chì tocanu à tempu a mente è l'emozioni di u zitellu. Hè assai impurtante chì i paisani sò capaci di parlà cù u so figliolu o figliola.

In pràtica pedagogica, ci sò parechji metudi di persuasion. Stu cunsigliu, dumanda, osservazione, struzzione, pruibitu, suggerimentu, struzzione, rèplica, ragiunamentu, etc. A maiò spessu, a cunnanna hè fatta in u cursu di l'entrevista di i genitori cù i zitelli, durante quale l'adulti rispundenu parechje dumande di i zitelli. Se i genitori ùn puderanu risponde una pregunta, hè bisognu di ricunniscenza è invita u zitellu per circà a risposta together.

A maiò parte di spessu, cunversazione arise nantu à l'iniziativa di l'adulti, se hè necessariu di discussione u cumpurtamentu di un figliolu o figliolu, i prublemi di a famiglia, etc. Ci hè una quantità di cundizzioni chì cuntribuiscenu à l'efficacezza di a cunversazione di i genitori cù i so figlioli:
Ùn avemu micca parlatu cù i zitelli solu quandu hè appruvate per adulti, ùn averebbe attenitu à u fattu chì i zitelli sò ingaghjati in qualcosa;
si u zitellu hè dispatchu di parlà cù i so genitori, hè necessariu di sustegnu, di truvà e parolle chì incuraganu a conversazione franca, per trattà cù u rispettu di l'affari di u siveru, ma micca solu per discutiri studienti di scole;
piglià in contu l'età di i zitelli, i so caractères individualis, evite esse tistimoni nantu à e so capacità è u caratteru di una petite persona;
hè pussibile è raghjonu per spiegà u so postu, per a ricunniscenza a pussibilità di l'esistenza di un altru puntu di vista, per piglià in contu l'interessi è l'opinioni di u figliolu o figliola;
attruvari lu attu, evitari u tonu dittatoriali, gridendu;
Ùn avete a cunversazione in una repetizione di phrases, in monologue instructive, ùn perditi micca sbalanate quandu u zitellu hè stubbornly nantu à u so propiu.
E più impurtante - per a cunversazione per esse utile, i genitori deve esse capaci di scaricà è senti à u so propiu figliolu.

Cundizione

In a pràtica di l'educazione famigliali, sò parechje gruppi di prublemi. U primu hè una dumanda diretta, diretta direttamente à u zitellu ("Do this only"). Questu gruppu includenu una struzzione ("Puderanu a so fiora"), un avvena ("U passaghju assai tempu à l'informazione"), un ordine ("Purtate i vostri ghjoculi in situ"), un ordine ("Fate questu travagliu"), una struzzione (" Avete rudously chjamatu cù a to mamma "), una ban (" Ùn vi vurria di vede a TV "), etc. U secondu gruppu incurisci indiretti, i direzzione indiretta, se u mira di l'impattu à u zitellu hè velatu, è cum'è un incitazio sentimenti è senteri di u zitellu pò esse usatu. Un bon esempiu ("Mi piace, cum'è a mo mamma"), un desideriu ("Vulariu chì vulete esse attenti à noi"), cunsiglii ("Avissi cunsigliatu per leghje u vostru libru"), una dumanda ("Aghjunate aiutà aghju pututu cosa appartamentu "), etc.

I tenuti per u figliolu è i figlioli di a famiglia scumparanu da a prima zitella. À tempu à u tempu, u duminiu di crescita: u studientu deve bisognu di observà i regimi di u ghjornu, deve esse capaci di abbandunà tentazioni è divertimentu. Invece, cù i vostri bisogni, i genitori devenu furnisce u zitellu cù l'uppurtunità di fà una scelta morale: vanu à un club informàticu o appartene à travaglià una lingua straniera, visitate un cumpagnu malatu o ghjucanu cù l'amichi in u patiu, aiutanu i genitori in casa o vighjà un video, etc. A lotta di mutivi "vulete" è "hè necessariu", una decisione indipendenti di cuntribuzioni per l'educazione di vuluntà, organizzazione, disciplina. L'esurtazione di i genitori aduzza a furmazione di questi qualità. S'ellu si permette di a famiglia à i zitelli, criscenu vuluntà, spoiled, egoista.

Unu di i metudi più cumuni di i reguli parenti hè una dumanda. Sta forma di impegnu especialu à u picculu rispettu per ellu. True, abbastanza spessu, a dumanda espressa una dumanda rigorosa: "Ask me tuvete mai fà questu". A dumanda, per regula, hè cumanda da e parolle "per favvi", "esse tipu" è finisci cù apprezzazione. Se a dumanda hè aduprata continuamente in modu di trattamentu in a famiglia, u zitellu sviluppeghja l'autoestimu, una actituduzza rispettuosa versu a persona hè educatu.

Cumu pratica vi mostra, stu metudu è u metudu di a criazione serà effettue si i cundizzioni:
i zitelli d'età di i zitelli sò raccugliati (i studienti novi più ghjovani sò prisentati senza più di duie duminii, è in una forma diretta), e so qualità psico-fisiologica individuali (unu deve esse ricurdatu, l'altru deve escemente a dumanda in categurìa);
spiega u significatu di e duminiu, particularmente quandu pruibisce certu azzjonijiet;
u bisognu ùn si mischiau cù tutela privata, cù pruibillanti permanenti;
a prisirvazioni di l'unità è a coherenza in a presentazione di e prublemi di tutti i membri di a famiglia;
diversi metudi di dumanda sò usati;
a dumanda hè spressione cun tactu, in un paese calmatu è benevolenti.

Esercitu

L'impattu didatticu di l'eserciti hè basatu nantu à a ripetizioni di azzioni o azzjonijiet. I studienti Juniori ùn sò micca sempre cunscientamente subordinate u so cumpurtamentu ancu à questi richieste chì sò familiarizati. Solu esercizii cuntenuti in u cuncettu cù u bisognu, u cuntrollu di i genitori pute pò guidà a formazione di abitudini pusitivi in ​​i zitelli.

I sò abiti sò assai impurtanza in a vita di l'individuu. Se una persona hà fatta oghji pusitivi, u so cumpurtamentu serà ancu pusitivu. E viceversa: i malasciarità cume oduceru negativu. Un bon bufale hè furmatu gradualmente, in u prucessu di numerosi eserciti.

L'Esercitu ghjucà un grande rolu à travaglià cù i zitelli. Se u travagliu di furmazione hè aggpancatu da un nummiru di l'esercizi necesarii, l'astudentinu accetta à cum'è obligatoriamente. Ma si i so esempii chjamati bare sò stati in l'upbringing, sò ineffettivi (u studiente hè difficiule di furzà per esse sitcatu, ellu attentamenti, etc.). Eseriti educarii deve esse dati una forma attrattiva, interessata in l'implementazione propiu di u zitellu.

Eserciti sò necessariu di maestru di normi morale, quandu u trasferimentu propiu di u cunnuscenza di e regule di cumpurtamentu in cumpetitariu habitual hè realizatu, chì hè pussibile cun repetizione ripetitu d'accettazioni positiva è atti. Per esempiu, un zitellu hè messu in e cundizione quandu ci hè necessariu di sparte di jucà, dolci, cuncepimentu di l'animali, etc. Cù deve esse ricordati chì ancu una bad actia pò distrughjini u bonu chì si sò furmatu in u zitellu, se este attu purtatu satisfaczione è ùn era micca vistutu per l'adulti (serate, fumare, etc.).

Oghje maiò i primi ricuvaranu ghjuculi per una edizione di tri anni, è componi libri è notebooks à un pupu di più chjucu, neve in a so stanza. In u risultatu, u zitellu ùn pratica micca in attività diretta à u sviluppu qualità pusitiva cum'è precisione, mantenimentu di l'ordine. Hè propiu, questu hè u principiu di a disciplina, l'autodisciplina.

Parenting with an exercise is a long processu chì ùn deve esse chjappi, ma ancu pacienza. L'efficacezza di l'usu di l'esercizii dipende quantu benu si combina cù l'impact verbal. A parolla stimula l'azzioni, fiscalizeghja azzjonijiet pusitivi, aiuta à u zitellu à rializzà u so cumpurtamentu.

Un esempiu pusitivu

L'impattu di l'esempiu in parenting hè basatu annantu à a capacità di i zitelli per imitate. I figlioli ùn anu micca avè una sapienza bè, sò una pratesa di vita, ma sò assai attenti à e persone è adopranu u so cumpurtamentu.

A Prudizzioni ammenta chì i genitori, pagandu u tributu à l'esemplariu pusitivu, sottovalutanu u rolu di u negativu. L'adulti scurdanu chì i zitelli ùn sianu micca bè cumu currettamente ciò chì si trovani in a vita, è spessu crede