Bijouterie artighjanali

L'ornamenti fatti di elli sò assai diffirenti di l'analogi in a magazzini. Ancu l'oreille di costume simplice - polsiculi, perdi o poliglii fatti da e mani, pigliate u to ochju per l'excentricità. Eccu, ogni bead, u ciclu hè recullatu è fatta cù difficultà, ma à u stessu tempu cun l'ispirazioni, trimendu è cun amore.

Articuli Maniche

Ci hè un cuncorsu chjamatu, ma hè raru quant'è chì a ghjuvintù ùn pò cumpete cun l'oreje cun articulu. Costume à e costumbrale fattu da e mani ùn hè micca fatta di diamanti o oru. Ma l'adduzzu fattu à l'ordine, hè una veru travagliu d'arti, è micca prudutti di plastica.

Cinquanta anni fa, l'ornamenti artighjanali sò stati fatti da i couturiers ricanusciuti. Avà sò stati guariti in collezzione privati ​​o in musei, unepochi di travaglii anu sopra à parechji volte i coste di e ghjuvelli fatti di metalli preziosi. E questu, ma u fattu chì l'ore di l'autore ùn era micca fattu d'oru.

In parechji manere, l'ore di l'autoru hè venutu è ùn hè micca inferitu à i decorazioni di vendita. Costume da ghjuvillaria à l'ordine hè unicu, exclusività è originalità. Pudete crede chì l'armata fatta da e mani hè un signu di u gustu bè. Questu hè una occasione di esce da a ghjente.

A ghjente, costume di ghjuvelletta nantu à l'ordine diventa a tendenza di a moda. Avà si prifiriscenu un ghjocu artighjanali è micca solu in occasioni spiciale. In a vita di u ghjornu, ci sò spessu i femine cù l'ornamenti tali. Ricertamenti, ancu i bèli ponu erate i eleganti, i giovani giovani.

In u mondu di l'alta costura, a ghjuvintella artighjanali hè populari. In i mudelli di u podu pò spessu micca vedutu ghjuvelli pesci, si ricusanu mette preziosi. In i so pinseti è pesci miniatura ponu vede u ghjisteru di l'autoru, chì sustene u stile di l'imaghjina creata.

In u cummercialtimu hà una preferenza per i formi faciule, hè una tendenza à abbandunà metalli. Avà pochi raramenti vede a stella di l'scena cun una catena massiva d'oru. Hè vale a vede più apprezzata à l'artista mudernu è pudete vede nantu à e articie à a ghjallina.

Inoltre, bijouterie fete cù a manu serà un bon rigalu. Ùn hè micca chì si cunparate articuli di ghjuvelli à ghjuvintì designer, hè più caru. Invece di quellu chì vulete dà - una donna, una zitella, una zitella è ciò chì vulete dà - un colppette, ardi, una pullover, in ogni casu, l'ornamenti artighjanali cum'è a so originalità. U pruprietariu di sta dicurazioni pò fatta pò esse bè, ùn pò esse teme chì un collegu di travagliu vene cù a listessa decorazione.

A ghjuvelli artighjanali ponu esse diffirenti: catchy è stretti, chì cumprencianu è cridite l'attenzione. I riggimi rigulari di a moda pò truvà qualcosa chì vulete. Bijouterie per i zitelli hè rapprisintata da i prudutti biliati. Per e donne, i decorazioni sò stati diliziosi è eleganti, sùffiendu u so individualitetà. Un rigalu eccezziunale per un ghjovanu ghjuvatu seranu l'oreille di l'autori.

Vogliu dì riguardu à a qualità di a ghjuvintu sottu à l'ordine. Quandu qualchissia hà bisognu à fà affruntà un prublema chì importa a bassa qualità di i decorazioni di a magazzina, è qualchissimi sintinu. Spessu, i prudutti di a magazzini sò pocu realizatu è ci sò parechji volte quandu, senza avè campatu un mese da u novu propietariu, sò rivolti. U fattu di a materia hè chì questi ornamenti anu un valore pocu, perchè sò fatta in presenza è di pezzi pàsseri.

I ornamenti fà per urdinà anu una reputazione opposta. In u costu, sò un pruduttu diffarenti di a tenda, ma eseguitu qualitati. Un omu chì crea cù i so propri mani, ùn prova di ùn admittà u matrimoniu, mantene e ricerche di e cosechi, cria una edizione principale, questu hè u creatore. Quale hè bisognu di a reputazione di un male artesanu? Credo di un veru maestru per invistisce a so ànima, hà spéciale in ogni criazioni.