Cumu insignà à un zitellu per dorme sfericatu da i so genitori

Mentre chì u zitellu era in lactatu, dorme in u lettu parenti. I notti sò longu scumunicatu, è ùn ùn hà micca di trasfurmà à u so lochju ... Cumprendi chì hè abbastanti accettabili è ancu benefica per un zitellu per dorme cù a mamma è a mamma hà intrutu in a nostra vita pocu tempu. A generazione di i genitori attuale ùn sanu micca listessi indulgences. È d'oghji anu una scelta: da u primu annu di anniversà per fate u zitellu à dorme in una cuntable o per l'ora chì hè "refugiu" in u primariu?

Ogni solu suluzzioni hè tutte e vantaghje. Cumu insignà u zitellu à un postu di dorme separatu, scuprite in l'articulu di u tema "Cumu insignà à un zitellu per dorme sfericatu da i so genitori".

Purtativi o aparti?

Un sonu cumuni cun un brusgiu tutti l'ansii di menu. L'adulti ùn anu micca bisognu à vultà ogni modu chì avete bisognu di alimenta, cambiassi, o abbastanza è cunfortu l'anu pocu. I parezzi sò più boni toradi, menu stancu. U u pezzu físicu di u babbu cù a so mamma, u so toccu, u calore, l'oliu, u ritmu di u core di u core avere un sensu di a sicuru, a sicurità è a durabilità di u so mondu. Queste mumentu, à qualchì parte, ùn anu micca boni figlioli è mariti chì, da i primi ghjorni da turnà da a casa di maternità, sono sia separatu. In ogni casu, i figlioli ùn anu micca bisognu da un attaccamentu eccessivu à i so genitori. Ma dorme à a spada di a mamma avanti dopu o dopu un pezzu di siparazioni. Per migghiate di dui anni (appressu à questa età è a dumila di dorme in un lettu separatu), hè un cambiu di vita seriu seriu.

Perchè ùn ùn hè micca assai forte per ellu, hè bisognu di u vostru sustegnu è l'attitudini calmu à ciò chì passa. Dunque, da u principiu, ùn permettenu micca parechji erruli basi, tipicamenti in questu pernudu difficultu. Ùn preoccupe micca di u zitellu in anticipu, ùn dramatize micca a vostra "parting", ùn torturà micca cun teme nantu à chì male hè stata senza mamma. Ùn ùn mette micca tradimentu è ùn abbandunate micca in un state indefensa. Cumprendi, tuttu s'hà sviluppatu in u so modu è in u so tempu! Un bon sonnu ùn hè micca parting, ma un viaghju maravigliu. Allora, a vostra tarea hè di sapè cumu furnisce à un ghjovanu à u locu induve i sogni di sònniu avevamu. Fate attente à miglii d'ansietà pussibuli. Chianci, si aghjunghje à voi è ùn vole mai avè a so bedda stella di novu? Scream, castiga, abbandunate unu. Kroha hà spessu pisci, ùn teme alcuna cosa incomprensibile, ùn vole micca stà in a stanza, ancu s'ellu ci hè una lume? Fate una appuntamentu cù un psicologu, aiutavà aiutà u zitellu scapanni di teme, dì, nunda pridamiliu, sarà adupratu - micca a megliu decisione. Questu pò causari à u nervu più grande di u zitellu, pruvucà a depressione, volte ancu un poviru gattivà, lacrimeza cusì, perdita d'interessu in i ghjucati. Per quessa, avemu bisognu à fighjà attente à stu prublema.

Nanzi in un paese magicu

Sì avete qualchì problema per dorme è per dorme, accumincià cù a creazione dà un pocu ambiente tranquillu è sicuru. A almenu una ora prima di valla. Pigliate u zitellu fora di a TV, interrompe attivi ghjoculi cumbusi. Lighjenu un libru, pusendu in un abraciu. È per avvistà chì oghje dorme in u so lettu. Chì l'anu migliu tutti i vostri sentenzi negattivi à stu persunale. Quellu chì dice: "Ùn vò micca", ellu ferma u cùaddu? Ùn tentate cunvince "per esse un adultu", ùn pruvate micca di cunvince chì "vi piacerà sè stessu", ùn anu persu è fate micca

vergogna per u malu cumpurtamentu. A cuntrariu, amparanu entendre è simpatia: "Viu, ùn vogliu micca, ùn sò micca usatu per dorme cusì. Sì, si troppu ritrattu, mi sentu scusassi per voi, site veramente un pezzu. Sera sorpresa chì ghjè queste parolle chì avè prontu è cunfortu effettue nantu à u zitellu sgradà è cunghjigliani. E li lacrimi si firmavanu. Dopu questu, fermu, ma in una manera amica, dite: "Avete bisognu di dorme in u so lettu". U zitellu chì capisce chì accettate e decisione, un adultu, è a presenza implacita ùn hè micca offensiva à u mulu, ùn sinsegna micca a vostra pusizioni "subordinata". Invita u zitellu per scrivere cumu per fà a so transizione in u so prese è esperendu torna più piacevule. Dopu tuttu, una persona, ancu u più chjucu, hè diventata bellu più furtuna è più tranquilla quandu ùn si sente una vittima di circustanza, ma un creatore attivu di e cundizioni di a so vita. Karapuz hè a vargogna, ùn sanu micca quì chì volenu ellu? È avete ghjustu à u tempu cù i cunsiglii chì saranu accettati ghjenu senza resistenza. Let the son or daughter choose a toy so that, abracing, sleeping with her. Forsi l'uni pozzu ajustà u luminosu di a luci di notte, chì guardarà u so sonnu. Pidava di moviri u cuna à un altru locu? Ùn impordanu a permutazione. Ancu se u novu arrangementu pare micca esse a più persunale è raghjonu.

Aghju aiutu di sceglie a musica per a notte. Di sicuru, vi vede chì era calmu, melodicu è tranquillu. Per annunzià finisce u prugnu di un in u lettu, suggerisce chì avete inventà una storia di fichi chì vole vede. Senza di sicuru, hà bisognu di dumandà a Fata di u Sò. Saria bonu cumprà cum'è una Fata in una magazzina di ghjocu o fate cù una avana. Dàtene à u so zitellu in a primu noite di dorme indipendente chì preparate per stu momentu impurtante. Ùn scurdate micca chì u zitellu deve bisognu di pocu di tempu per cunsiderà. Aggieghjanu a Fata à a testa di u capu è li dumandà à rializzà a "ordine" di a picciotta. A vostra calmità, fiducia è attitudine pusitiva seranu induve trasmissionà à u mulinu. Dui o trè ghjorni, bè, in i casu estremi, una settimana di sustegnu sicilianu è sustegnu - è a molla dormirà bè in u so lettu, è si dorme senza là è capricci.

Aviu era scantatu

In spessu, ci sò situazione chì u sonnu di u zitellu hè ridottatu di colpu. Sugumamente si spetta cun pienghje in meza di a notte, i cjosi, principia à teme u so cunlatu. U primu u principale di primura per queste si mantene micca cambiatu: ùn ti sia scantu, ùn pò micca ricuperà i temi di u vostru zitellu cù u vostru cumpurtamentu. Cumporte tranquillamente, cun afectuosamente. Avete bisognu di più pussibule cun un cuntattu fìsicu. Pobalimalis? Nun esse in bocca, entene a causa di i disordini di u sonnu. Pò esse o elementu o propriu cumplessu. Pensate à quessa! Un pezuni incunificata (stretta o mossu), un colchju dura o bumpy pò cunvenienti. Questi cose bisognu à esse rimpiazzatu. I primi signali di una malatia fisica (perspirazioni in a gola, di malatie) anche ancu u sonnu. Puderanu solu pè u pediatricu - visitate a clinica cù u zitellu. Forsi u mussu scantatu qualcosa. Sì avete statu prisenti à u stessu tempu, ùn avete micca deve avè qualchissimu chì hè a materia, avete da capì subbitu. Ma qualcosa pò esse succorsu in u vostru mancanza. Pregunte à u maritu, l'avè, a nurse, observe, sì u babu u frateddu più grande ùn teme u babbu. A causa di u scantu averebbe da travagliu. Un maravigliu "rimediu curativu" serà un fabuloso contu. Pruvate à voi stessu. Chì l'héros magice succède qualcosa parechje di ciò chì hà successu à u zitellu: scanta u terribbili cane (poveru, ghjustu un mostru!) O chianci (è caccià à piglià) un zitculu giant. Eppuru, in u vostru contu, tuttu finisci cù sana. U pope-winner or the sorceress will come to the aid and cope with the villain. U veru modi di libellà di u pettu hè di pitture cumune chì u zitellu hè teme, trasfurmendu l'imaghjina in quarchi cosa sana o piacevule. Pudete ancu crescita densamente u mondu estattu cù una pintura brillanti (ùn hè mai più sguardu). Ci hè più faciule in l'anima? Di sicuru, perchè chì chjamava à esse scantatu, scumparia, evaporatu. Ci hè chì pudete andà in modu sicuru à u vostru cumunu. Avà sapemu cumu insignà à un zitellu per dorme separatamente da i so genitori.