Cosa da fà chì un zitellu tocca i genitori

A maiò parte di i genitori sò scunce si un zitellu tocca i genitori. È parechji matri-maldi sapi comè a ghjustificà. Ma sta situazione ùn hè micca cusì rara. Ci hè una quistione naturali à i psiculoghi, chì fà dunque un zitellu tocca i genitori?

Chì deve fà?

Prima, i zitelli sò attivati ​​da un instinctu di ricerca simplice: quì aghju avete un canella, quì hè una bocca, ma quì chì? Siconda, à questa età, pò esse una relaxazione banale - in i zitelli assai rapidamente hè una stijazione à i mumenti piacè è dispiacenti. Hè abbastanza per fallu u zitellu annantu à un pezzu freddo, perchè micca chì u zitellu ùn guarà micca à questu pezzu. U fattu succede quan u zitellu tocca i genitori è questu cunghjuntu cuncorda cù u fattu chì, à causa di questu, hè prestu. Per esempiu, hà cunsideratu un bon animo, cumbentu, sopratuttu quandu era aghjustatu. Quandu ci hè piacè di sta accionu, u zitellu in certi situazioni cuntrolli - è quandu u mo pudemu travaglià? U zitellu hà un riloghju chjubitu, l'hà cunsideratu.

Per trattà cù l'abitudine, certi mezi pruibuli ùn sò micca. Hè assai più faciule è più spicificativi per rimpiazzà un costumu cù un altru, più decente. Se i genitori o educatori anu avutu chì u zitellu tocca i genitori, avete bisognu di cambià u zitellu à ghjucà, per qualchi classes. In ogni casu, à una tebbia età, ùn dì micca "ùn tocchi! ". E duvete dì, per esempiu, "Oye, maritii cun voi è i piacè di pittura" (chjamatu avè, fretu u polu, cose un vestitu di pupu, etc.).

Avemu bisognu di diferenze a situazione. A maiò spessu, i zitelli pòrtanu i genitali quandu anu sughjutu, disgrazziatu o assai stanchi, prima di caminari di dorme. Avemu bisognu à circà u so sonnu di u zitellu hè urdinatu è cumu passa u periode postulousable. Per esempiu, a mamma castiga un zitellu, a porta à un cantu, è quì si face questu recompensa - Eppo era ripigliatu, avemu bisognu di st'omu, è cunsulatu. Fighjate quantu hè questu quì, quandu è sottu chì circustanzi. Eccu u cuntenutu hè in travagliu ancu. S'è mamma putia dui o trè ghjucassi à u zitellu, è si va à parlà per u telefunu di una ora è media, u zitellu imparà u ghjinuu è si cunvolse à l'amatu.

Kindergarten

In quantu a situazione cù u kindergarten, ci hè ancu una mancanza di travagliu. U zitellu ùn dorme duru di u ghjornu, è hà da occupà cù qualcosa. Pudete pruvate di cutà una durata di una durata di una ora, dicendu, prima di svegliate in a mattina, u zitellu serebbe rapidamente pneumatichi è si sò friquintati per dorme duranti u ghjornu. Sì questu ùn hè micca travagliatu è ùn ci hè l'oppurtunità di piglià u zitellu à dorme, piglialu, almenu temporaneamente (piglià un vacanze, pigliate una nanna). Se ùn ci hè micca una tale oppurtunità, hè bonu se u maestru accunsi à ùn mette à un zitellu à dorme, ma per dà l'oppurtunità di ghjucà i partiti salvati. Ci sò dui opzioni heree: o per urganizà una rutina di ghjornu propria, o per escludiri u sonnu di u ghjornu durante u periodu di età. In regula, i babysitter in kindergarten ùn anu infurmatu questa situazione attraversu attente à questu. Tuttu hè presentatu à i parenti in tale manera ch'elli si scantanu, cumenciani à seguità u ghjornu infittimu è di notte.

Dopu à tuttu, sicondu l'osservazioni di i psiculoghi, stu piriodu hè tutte di tutti i zitelli. Simply there are children that understand that due to this is possible to get some kind of pleasure, relaxation and for a while this is used until there is no replacement. Eccu, quandu un ghjocu, a cumunicazione cù i pari, a cumunicazione constructiva cù i genitori, in u toccu di l'organi sessuale ùn hè più necessariu. E questu costumanu scorri appuntamentu.

L'opzione ideali hè di cunsultà un psiconeurologista pediatricu. A volte quì hè una manifestazioni di l'organica (ci era una patologia di a gravidanza, di pieno). Spessu, a masturbazione di zuccu hè in i zitelli cù diversi gradi di danni ecunòmiu à u core. Questu pò esse determinate solu da un psiconeurolugista cun incefalogrammi di u funziunale è altre studii. E ancu in questi casi, u zitellu pò esse cambiatu, amparatu, cumu per rilassate, cumu toccu, di divertisce. Avà sapete ciò chì falla se u zitellu tocca i genitori.