Comu campà solu

Quandu Diu hà expulsatu i primi ghjente di Eden, l'hà mandatu àutru vice-solità.

Ùn sò tutti sò stati preparati da a suluzione, micca una risultatu in a vita di a persona di u prublema - a solitude. Quand'ellu ghjunghjenu in stu statu, hè necessariu di capiscenu a diffarenza di un sensu di solitude è una solenza vera. Ùn sò sempre u listessu cosa: hè per questu - vivi solu, una persona ùn si senti micca solu. In u periodu di a sulitudine, ci pò esse disprezzu assulutu, chì susseguene dipenu à a depressione è l'apatia, è in certi casi, aggressione.

Cusì, sì stanu sosicu, cum'è u mondu sanu vulete tortu è gridendu: "E persone, sì culpèvule per tuttu!" Ma, a ragione di a sulitudine si trova solu in ogni persona. Sapete per esse acquistati per a soledad, deve esse accunciatu accurately, state à sente, chì esse precisamente micca. E pruvà a cumpagnia stu vacanze. Hè per questa mutivu chì una persona sita ùn hè inùtule per recitarà di andà à un club è cunsevi un amicu o novu. Hè assai impurtante per valutà precisamente ch'è u nostru nicu pocanu di l'organu autonomatu cumplicatu, altrimente azione in a direzione erica pò guidà un risultatu d'autura. Quandu una persona cerca una cosa chì ùn hè micca ciò ch'ellu ùn manca, è ancu di pruvà di appiecà à a so vita - u risultatu cusì ùn sia micca. E la solitude aggravatu ancu più. E tutte - hè necessariu - per seguità u strada giudiziu è truvà e modi più correcti per risolviri a so solità.

Tuttu hè tantu diversu chì qualcosa sola sola hè un statu di cunfortione, ma per quarcunu hè una sperienza dulurosa. Per cunsiquenza, a solitude hè micca un prublema, ma una scelta naturali per tutti. Quandu qualchissia chì hè bonu in solità - l'oppurtunità di travaglià in modu più productivu è di sentu megliu. Questa persona ùn hè micca permessa di cumunicà, ùn deve esse micca obligatu di cunnosce è expandà u cerculu di i so cunniscini. Aiutà è risolve a sulitudinia cum'è un prublema hè necessariu solu per quelli chì sò sbagliati da a cumpagnia.

Una persona si senti sola, quandu ùn ùn capisce micca a utilità di e so rilazioni cù l'altri. Quasi tutti i ghjente in difetti di e vittime persone fendu sulitariu. U soffrenu di a solitude hè una mancanza ordinale d'infurmazione o impressioni. A manera di survivali di a solità hè a cume principale per cumprà l'infurmazioni è l'imprese, chì tipu di caratteru si manca. A fami tettili (toccu, a cumunicazione fisica) in questu casu hè megliu d'andà à un círculo di ballu o cresce d'un cursu di massaggi, ùn ci hè micca boni colori brillanti boni, ci hè necessariu per andà in u teatru. A TV in questu casu hè impeditu - perchè a solitude hè una paraguni di un sè stessu à l'altri. Dopu avè vistu a bellezza di una bella vita, spessu perdenu interesse in u mondu chì ci hè vicinu à noi, è pusendu in un statu di solitude. In cunsiquenza, segue chì u vitu di a solitude hè una incertezza in a vita è in ellu stessu, chì face à evità di l'altri populi per ùn avè micca criticatu. In questu casu, ùn hè micca necessariu di cumunicà, apprendre è urgane urgente l'autoestima interna. E, in u risultatu di mancanza di cuntatti è d'stima propria, anu più cascata. Spessu duranti un periudu di a sulitudità, ci si suscitanu sentimenti chì sò attribuiti à mancanza di caratteru o traccegi fisici, unattractiveness persoane, è in u risultatu - timidez o temerà d'esse rifiegati quandu intende di stabilisce un contacte intimu. Hè perchè l'inguessu pocu in risolve e situazione cunflittu di cumunicazione interpersonale.

Allora, u sensu di a sulitudità hè a prima chjamata chì a integrità interna di u nostru sistema hè spalle. A solenza pò dà l'oppurtunitati di amparà cumu currete i vostri errelli, per dirigisce a vostra vita in a direzione pusitiva ghjustìzia.