I fieri di i zitelli, ghjucanu incù u zitellu

Qualchidunu disturbà i so fiura constante in elli. "Perchè perchè qualcosa, se l'aghju micca avutu?" - principia à pinsà à quessa persona. I zitelli sò ancu più difficlii: a so stima di l'autoestimu hè overstazione è i so sapè fà è a sperienza, per dà u so fiore, ùn hè micca cuncorsu, per quessa, qualsiasi oversight di u fioru di maladie è traumatizes più ca l'adultu. In particulare, se i genitori si cumminciarunu a furmari u zitellu cù una besta, anche si in ghjallinella. I ghjochi di ghjuventù, ghjucà incù u zitellu - u nostru tema di l'articulu.

Hè onesta?

I parechji esigenu u zitellu à parlà sempre solu a verità. E si, succumbing à u ghjocu, infatti, engastate. Ma questa gattiva hè di bè: se un adultu è un zitellu ghjucanu nantu à u stessu ugualmente, u zitellu ùn mai hà amparatu à guadagnà (postu chì tutte e cose, e cumpetenze è abilità di un adultu ùn pò esse paragunatu cù l'abilità di un zitellu), è perchè ùn viaghjeranu più in valore in a vittoria è ùn vi ricevenu una "inoculazione ".

Chì certi competizioni dunanu?

Reguli di rinunzià

Calma, solu calmu

A spessu una viulenza di viulenza di praticà si parlanu di un scantu secreu: "Se ùn sò micca u megliu, nimu ti piace à mè". Assicuratevi di chì u zitellu sanu chì u vostru amore per ellu ùn hè incondizie è per perde ùn faci micca peggiu. Quandu u cavallu fate cù emozioni negativi, fate verificate quì avete è incuraghjite. Ùn cunfèsenu micca. Un zitellu ùn anu mancu sospettà un ingannu di a vostra parte.

Ùn avalevi un averebberu, ma benistanti

Toccà cù parechji

Quandu u puderà finisce u ghjocu chì u zitellu principiate ghjucà cù i pari, senza a participazione di mamma è dadu. E tali ghjoculi sò assai utili. Peers ùn cede micca à a vittoria senza una lotta. E perchè, vincendu, u zitellu ùn sapi sicuramentu - questa ora hè in verità u megliu. A perdita in l'cumpagnia di i peeri hè ancu onestu, è l'adulti ùn anu micca dà una tale experientzia à u so zitellu. Ma quellu chì viola i reguli, ùn conta micca i desideri di l'altri abbitanti è ùn sà micca per perdienti perdevuli, i zitelli ùn puderanu micca accettà u ghjocu. Allora, l'abilità di perdiri, troppu bisognu di insignà.

Ùn si sà micca perde

• Stay close. E si vidi chì u zitellu ùn sianu nervbitosi, fate chips o dati, finu à chì qualcosa hè sbagliatu, - aiutallu. Hè megliu distracte u zitellu, riparà u prublema per questa ora, è accumpagnàlu à finisce ciò chì ellu è ragliancia cum'è s'ellu era solu u so averebbe. In questu casu, u spiritu di a cuncurrenza cuntinuarà aduprà, è a vuluntà di ottene più crede.

• Ùn cunsulallu. Per dispremerà è cunsulazione di i "poviri e sfùttate" ùn valenu la pena: u zitellu hè impurtante per capiscenu chì u perdedoru ùn hè micca vittima.

• No u risultatu, ma u prucessu. Vi discussà u ghjocu, salizzendu micca vincere o perdente, ma quantu divertitu hà passatu u tempu.