Lezioni chì i nostri figlioli ci danu

Pensemu chì ci femu esceggiri i nostri zitelli, ma spessu sottu a succede oltre ... Quandu un zitellu si prisenta in a famiglia, i genitori credi chì u so drittu principali hè d'insignà u ziteddu tuttu ciò chì ùn pò micca fà fora in a vita. E ùn hè mancu appena di caminari, di manghjà, di leghje, hè assai più interessante per spiegà ciò chì hè bonu è ciò chì hè male, cumu esse amici è ciò chì deve esse è ciò chì credi ... L'altri parenti sò tantu entusiastamenti cuncessu per ellu, perchè vogliu assicurarà prima di a mo progria i fundamenti di a vita, chì in u prucessu ùn fallanu dettu averebbe infurmatu chì u zitellu ùn hè micca raghjunatu una criatura chì pò esse a primu mancu. Inoltre , certe volte, sò assai smarter than we: allora, chì hè chjucatu per un adulte sottu un capu di estereotipi è sanctimoniusi, per u zitellu, à u cuntrariu, hè abbastante ovvi! I lezziò chì i nostri figlioli ci daveremu sò unicu solu. Sò amatori, sàviu, onesti. Ùn ci vole micca à teme à amparà da i nostri zitelli. E assicurà e lezziò chì i nostri figlioli ci dà.

Ricurdativi tuttu ciò . A figlia riturnò da a scola, e ella ava e furia: ùn scrivia micca i so lettorali, ma hà scrittu una nota in u diurnu. Tù in a cucina arrabbià i platti è pruvate di fingenu chì tuttu hè bella. "E chì" vi argumentanu "hè culpitu, serà più attenti à i lezioni!" Questa storia cun lezioni libbirtata hè ripetuta per u secondu annu. Sò stancu di cummattiri cu la so laxessità, i capigliati e sport di sport, perchè perchè i libretti. Pigliate ricordi è ricordi, hà scrittu per ella stessu - hè tuttu inùtule. Cridendu in u passaghju torna in sperma senza sperma, ùn pudete micca stand u dumandà: "Eppo mi dite, chì faraghju per fà più organizatu? Cumu possu esse studiatu? "E dopu a figliola palesa una frase chì ti fa vargugnate" Mamma, ùn m'insignanu micca, abbandunate è pietà à mè! ".

Appena, nantu à a vostra parolla scritta qualcosa chì permette à u zitellu à vede è intruduvi u nostru nasu. Parle, pruvate nantu à a testa, à sente ciò chì esce è di riccuvertu: vi, pocu, stallà in mezu à u passaghju, chianci è prumettenu chì ùn avete mai, mai perda u mittens ... E tutti sò chjosi è scucchendu à tutti. E sì scantatu, amara è sunnossa, cum'è sè stà solu in u mondu sanu ... Un ghjornu chì a figlia ti dicia: "Sapete, Mamma, guasi semu sempre chianciammi per voi per farfantarìi è falla in amore". Eccu i lecite chì i figlioli ci duna, ùn avemu nutatu.

Dopu quellu di fattu . Andà à una tenda di ghjocu ùn hè micca una prova per u cattivu di u cori. Ùn importa micca quelli autucute è suldati stanu in casa, ùn hè micca solu! Andate cun u vostru figliolu per cumprà un donu à u vostru cucinu è accunsente: micca machini. Ma in a buttone hà da novu in daretu à scuzzulerete, scuntenti è persuasione: hè più faciule di scaccià dinò in i ghjucati di più à fà affruntà davanti à vende è à u publicu. U più insulte hè chì in 10 minuti u figliolu di u ghjocu ùn memoria più recuerda, è rende avà per vede a debilità è u fattu chì a vostra parulla nulla. Familiar? E quantu altru puderà un zitellu ligate à i vostri parole, sè se vale à dì chì ùn voi micca cumprà nimu, fà ancu a prublema senza prudenza? A prussima tempu tuttu ripevarate esattamente, è ancu ricordati: l'ultima volta l'aghju compra? Allora i nostri figlioli ci anu da insignà. E pruvate à esse coherente: per esempiu, si u chocolate ùn hè micca pussibuli, perchè hè una allergy, ùn pò micca esse fattu, ancu in i vacanze.

Generosità . Avete mai fuciliottu un zitellu? Eppuru tu sùbitu tantu cun vorticatu, à fà l'odià à tèndre, ma hè fattu ... È i nostri zitelli ùn fate micca offense. Chiancianu è pruvate di abbandunà, ùn anu micca ricurdatu più tardi di sti sgaganti slaps et insulting words, pardunanu è l'amori in a stessa manera cum'è prima. Oh, si puderemu perdà à i nostri amici cum'è i zitelli pirduna! S'è tutti aviani avianu a saviezza è a vuluntà di perciziassi e lezziò chì i nostri figlioli ci danu, u mondu seria una differente. I teatri ci nni facenu megliu, più limpice, kinder, sincere.