Cumu libri di u grandu seccu

Oghje tutti i callii sicchi aparicientanu da l'internu nantu à i diti di e mani cù l'azzioni fìsica (scavari l'articulu, purificazione di limpeza è cusì). Ma puderanu arise nantu à i so pedichi per adupratu calzini stritti o irregulari. Curatura tali callu seccu hè pussibule cun l'aiutu di a medicina tradiziunale.

Cumu si libri di u cornu seccu?

Per fà quandu avete bisognu

Instructions

Prima di vultà à u lettu, lubricate a peddi affucatu cù l'oli vegetale. Cu curaziu quantu pussibule, ammià è massaggio u callu sicuru. In casu di sta prucedura hè fatta cada jornu, da u ghjornu 4 u callu sughjettu è pocu sparisci.

Pettendu nantu à un callu seccu "cake", chì avemu da a preparazione di grassu è propolis.

In un sacchju pocu, aghjunghje courgettes di cipolla è l'impiaraghju cù l'acitu di tavuletta. Cercaremu u collu di a pezza cù u compressore è segnu fermu cusì chì l'aria ùn passa micca. In stu statu, infundammu a suluzione per 14 giorni à a temperatura di l'ambienti.

Allora usamu ciddi di cipolla, appricàvanu nantu à un callu seccu, mentri a pelle à u focu di u grigiu di u grigiu è di a vasitta di petroleum, per ùn danni à u granu. Queste compress hè stata per a notte, è in a mattina prima scorri u granu è scaccià.

Una ricetta cumuni. Per fà quì, prima, falla u callu è attache la casca di limone à a carne per a notte nantu à un callu sicariu. Queste l'azzioni sò fatti in 3 ghjorni, dopu u quale presa cura u corru.

Utilizamu una foglia d'aloe. Prima, l'arrimbà, poi chjappà e spine à i vigneti è si tagghiau a foglia. Pone un lado carnale di a foglia nantu à u callu è si metteraghju cun un band-help. Avemu da ghjornu, perchè chì u callu sughjettu à u pianu, per questu quale a rinvià rinviatu.

Per rinfresione u callu siccicu, l'usu prudigi cun u latte. Per fà questu, fate pastere prunes durante 20 minuti in 100 grammi di latti. Allora pigliammi una petra in prunes è mette a carne à u granu. Quandu a cumpressa hà da fruttu, pigliate a prunezza è prumessa. Questa prucedura hè realizata almenu deci volte à u ghjornu.

Aduprate sti ricetti simpatici è puderete rimbisce u corru seccu.