Cose da fà in Tibet

Dapoi u tempu anticu, a ghjente hà cercatu à amparà tutte e sicretti di u Tibet, ma Tibet attrae l'europei cù a so unica è u misteru. Ghjè in u Tibet chì e muntagne più altimani sò situati, cumpresu l'Everest. Oghje, Tibet hè interessatu ancu di parechje segmentu di a pupulazione, chì varieghja da una pobla intelligentsia à i grandi affari i pulitici. Hè pussutu almenu un pocu cunuscenza nantu à questu tema hè cunsideratu in moda, è per questa causa i libri about Tibet diventate à veru bestsellers, è i film sò blockbusters. E persone interessate in u Buddhismu, è sò pronti per andà in Tibet è gasten soldi in quantità, ma un viaghju ùn ponu esse chjamatu restu tranquillu. Quelli chì viaghjanu à Tibet, avissiru cunnuscenza perchè andà appena allora. Viaghjate per a prima volta à u Tibet, ogni persona facenu un mondu specialu, è a maiò parte di a riunione cù stu paese averebbe qualcosa scossa è à tempu ancu un scossa, ma dinò dipende principarmenti di quali pirsuni si sò stati stati riuniti è quì volenu truvà quì.

Tibet hè situatu in Asia Centrale, à una altitudine di 4000 prima di u mari. À u stessu tempu, solu pò esse ghjustu à a gente sana à una altura di 3 mila metri è sopra. In ogni casu, ùn anu micca sempre a gestione di e sensibilità chjosi chì emergenu. À questa altezza, l'aria diventa chjina, è a maiò parte di a ghjente senti senza richetu - arrispundenu è movenu cù difficultà, è spessu ci hè nasche ciurusa - sò sti manifestazioni di l'immeta "malatie di muntagna". Per fà facilità l'esitu, in i treni chì caminanu longu a vaddi di altitudina di altitudina, l'osiguru hè suminatu - in generale, i sensazioni sò abbastanza estremi, ancu chì pudete fà senza elli.

U clima di u Tibet hè ancu un tema interessanti. Ùn hè maravigghiusu chjamatu "lunar" perchè a splutazione noteviliata tra u temperature à l'altri tempi di u ghjornu. Per esempiu, in ghjennaghju in una altezza di 4 mila metri in u ghjornu hè quì abbastanti - circa +6 gradi, ma di notte a temperatura pò alcuni -10 gradi. Ci hè sempre a chjuchezza in Tibet. È l'aria hè cusì seccu chì ancu in a muntagna i restani di l'animali salvezza, ma micca micca decomponi. À u listessu tempu, ci sò più di solidi in u paese d'altri paesi. In l'annu di ghjorni assuluti di più di 300, particularmente in a capitale - Lhasa.

In Tibet, un gran numaru d'immubiliarii interessanti è interessanti, chì sò l'unicu di u so tipu, è ancu un pocu tempu impussibili di dì di tutti. I turisti chì vanu quì avale sò cunsigliati di prugramà in anticipu per esse inspeccionà, altri ùn hè micca risicu per micca vedà nunda in tuttu, ma solu per perdiri in i santu di Tibet.

Ci hè un paru di parolle di parlà di u Potala Palace, chì si trova in Lhasa. In u mondu ùn hè micca struttura tali. Oghje, u palazzu hè visitatu da persunale per i pellegrini, è di i turisti. Stu palazzu possu di u seculu seculu AD, però u palazzu è mudernu è era custruitu in a fine di u 17u seculu. Oghje, u palazzu hè allegatu da l'UNESCO cum'è Site Patrimoniu World.

In a parti cintrali di a vecchia cità hè u Monastru Jokhang. Hè stata fundata in u 7 è seculu dC è à questu ghjornu, guasgiu quasi u stessu, ma era ricustruita più di una volta, ma a mudelli staia sempre uguali.

In a parti di Lhasa in latu hè u monasteru di Seva. Stu palazzu è assai "Tibetanu", hè adiratu à a roccia. In u totalu sò più di 2 mila tempii è monasteri nantu à u territoriu di u Tibet, è a maiò parte sò assai visitati.

In a so impurtanza, a siconda cità di u Tibet hè Shigatse. Hè in questa cità chì u primu Dalai Lama nascite.

In Tibet, a muntagna Kailas hè ancu una relice naturale. Hè simili à a piràmide, chì e so carritteri sò veduti quasi nant'à e fiancu di u mondu. Questa muntagna hè cunsideratu sagru, micca solu da i buddi.

U principale più impurtante di u Tibet hè u Namzo Lake. U lavu hè salatu, i peregrins attornu à stà un detour per a purificazione è di ricivete i benedizioni celestone.

Pudete andà in Tibet quandu avete una visa à Cina. Inoltre, avete bisognu di un permessu specialu, chì hè publicatu digià in Chine. Tra tuttu l'indicazione di a Cina, Tibet hè cunsideratu cum'è a più inolavibule è sorpreneur: ùn hè micca cuncultentzia chì i viaghjatori, i scientisti, i circunsentori di i partiti di u mondu circaru per seculi per prupone cum'è ciò chì hè veru l'armunia è bellezza eterna.