Cosmetichi etiċi - bellezza senza cruelty

I Francese dicinu: "Beauty necessita sacrificiu!". Ma i cunnuscini di a bellezza anu in mente o perdita finanziaria, o rifiutu di fà nunda in nome di una buttiglia di prufume cusì caru. Nuddu venga à mente in u sensu litttale di a parolla "sacrificiu" per ammazzalli un esse vivante, anche si hè un animali. Ma hè a manera chì a maiò parte di e cumpagnie è l'imprese prumessi in a pruduzzioni di cosmichi è di quessi chjappi.

Spiranza ciò chì si trova. Tutti i prudutti di cosmetti, prima di inizià à a pruduzzione, sò sottumessi numerosi testi (assicurati) per esse l'azzioni di i effetti avversi di i so cumpunenti nantu à u corpu umanu. In regula, sti studii sò purtati nantu à l'animali. I esperimenti sò purtati senza anestesija. L'esencia di elli hè terribili: stabiliscenu u gradu di impatt negativu di a droga in l'animali. Per esempiu, per stabilisce l'irritazione di a mucosa in casu di possi cuntattu cù l'ochji di cosmetti o saponu, i coeli sò injectati à l'ochju cù una sustanza di teste è i cambiamenti à a córnea sò osservati finu à ch'eddu murene. U sufrimentu supplementu à l'animali agguanta ciò chì ùn pò micca rubbattu cù i pane di l'ochji, chì corroe a sustanza ammucchiata in questu, postu chì u sughjettu speciale - u collu ùn permetti micca fà. I cunigliu anu una fisiologia speciale - ùn anu micca lagrimi chì ponu lavà a morsa disgustante, perchè per queste prova, e persone l'hà sceltu. Pigliò à altri animali - rati, porcu, erbi e assai, assai assai altre animali boni. Per a famiglia di a nostra bellezza, milleci anni d'animali morse cada annu.

Questu urganizazione di i favuriti di l'animali per sparisce u muvimentu "Bellezza senza Crucifitta", chì urganizeghja per u mantenimentu di i cosmichi chì sò micca studienti in l'animali. Zooprotectives, quand'elli sò chjamati, sò membri di l'organizazione PETA (Persone per i trattorii etiċi d'animali), chì significa "Persone per u trattamentu eticu di l'animali". I ranchi di PETA hè numeru di più di un milionu di seguitori chì anu pisatu assai in a società moderna. L'ideulugia di l'attitudina umana versu l'animali - i nostri fratelli più chjucchi - hà maestru di a mente di i citadini chì in una quantità di leiechi di i paesi europei foru pruibitu l'viviseczione. A culminazione era a decisione di u Cunsigliu di l'Auropa da l'11 di marzu di u 2013 per a banna l'impurtazioni è a vendita di cosmichi cù cumpunenti pruvati à l'animali.

Criteriumi è, sicuru, i mercati di vendita, impresi - "muntagni" di a industria cosmética ffiniscenu a creazione di centri scientifichi per sviluppà alternattivi à esperimenti per l'animali. Ci hè chì alcuni qualsiasi cumpunimentu pò esse pruduciutu cù migliori di cumpunenti pruvucati, chì sò digià cunnisciutu in modu cusì cunnisciutu, è per esperimenti utilizanu cultalli cellulare è bacteriale, più mudelli di computer. Per esempiu, per i prucessi di l'ochju esmentatu, ponu esse disposti cunigli, statistiche similarii "run in" quandu si pruvatu à i omi di corta ordinariu. Inoltre, stu studienti, chì anu ricivutu l'statu di "in vitro", chì significheghja literatu in latinu per "nantu à a vetru", necessanu brigadieramenti ferme menu finanziari ca l'animali, è permettenu di identificà a riazione di i celi umani in a cumpusizioni di u lozione o detergente.

À parechji latte cun cosmetti o fiaschi cù i chimichi di ughjetti, ci sò scrivevanu un cunellu in u sughjettu di un triangulu o in un cercolu, è di una manu umana chì copercia u cunghjettu (com'è stancu). Se ùn ci hè micca una figura, ùn pò esse "NOT TESTED ON ANIMALS", o "GRUELTY FREE", indicando chì ùn ci hè micca pruvà à prueci l'animali.

Ùn sò micca cusì cosmichi, perfumeria, "shampoo" è altri gianti da a industria di e drogu sò cambiati per tecnulugia tali. Grazie à l'esercitu di PETA, chì cuntene più di 600 prudutori, listi di marchi chì anu accettatu o rimece i cosmichi etichi sò compilati. In i pagine di i media è l'Internet, sti listi sò stati pronti immediatamenti "Black" è "White", chì sò issa documenti ufficiale. Sfurtunatamente, a Russia è i paesi CIS sò u mercatu principaru per i prudutti di l'imprese chì utilizanu vivisection. Quasi 100% di tutti i cosmetti venditi in nostri tesi - da a lista "Negra". Ci hè chì a compra di i cosmichi pruvucati, avemu, in fattu, diventenu còmplice in i crueli di l'animali! In u stessu tempu, incuraghjeria i pruduttori di i prugetti falsificati, chì ùn dà micca una maldi nantu à qualcosa à tuttu.

Comu curriu, torna à a frasa banale: "Beauty necessita sacrificiu!". Di sicuru, esisti, ma permettenu esse una bellezza senza crueli.