Sviluppu di a pirsunalità di u zitellu in l'età in furmagliu

À l'età in furmagliu, u zitellu passa per mudificazioni fisichi è intangittivi. Addiventa più intelligente, emocionale è indipindentale, u so memòria mellora. Avà hà bisognu di rispunsibilità, ma ellu ùn sapia lavà, visita u bagnu, manghja, vistutu è vestitu.

Malgradu à u chjucu, capricciosi è scandali freti, u zitellu si distrugge pocu di l'ex egocentrismu, sapi ciò chì pò, è pò micca, è capisce ciò chì hè prumessu o reprochatu. Chì duverebbe esse u sviluppu propiu di u zitellu in età in furmagliu, hà amparatu in l'articulu nantu à u tema "U sviluppu di a pirsunalità di u zitellu in età preescola".

U sviluppu fisicu è sensorimotoru

In cunfrontazione cù e tappe persone, a tariffa di creazione si sdjustifica. In u terzu annu di a vita, u pesu di u zitellu hè cresciutu da 2,3 kg, altitudine - à 9 cm; dopu avè 4 anni, u pesu aumenta da 2 kg, altitudine - à 2 cm Addition torna più athletic, figura - custera. À questa età, i picciotti sò generalmente più alti e più peschi ca i zitelli. Li picciotti avianu più massa di massa musculara, e picciotti anu più tessuti adiposi. Sti cambiamenti fisichi, cù u sviluppu di u moveru è u sistema nervuali, stimulanu a motility (develop longues and short muscles). Grazie à i sistemi circulatori è respiratorii hà sviluppati, u zitellu hà assai riservi d'energia, è cù u sistema immune immulariu sirvenu cum'è guarantiscia di salute è di vivacità. À questu staghjunamentu di u sviluppu, i zitelli sò spessu sdittu di e malatie cum allergii è infezzjonijiet recurrenti. À quasi 3 anni diventenu chjaru chì un zitellu persunalizatu o un zuritu, ma definitu solu hè chjardu solu da 5 anni. Hè impurtante rispettu di l'scelta di u zitellu è di più mai di corrigie, convincente per l'attu "cum'è stimatu": u zitellu deve esse in cumpiimentu cù u prucessu naturali di u sviluppu di u mo.

Mentale è sviluppu mentale

U zitellu hà una idea di i simboli (parra è tene di scrive). Hà capisce a rilazioni trà a causa è l'effettu. Aumintatu l'emotionu in a pirsunalità di u zitellu. L'abilità di manipule i numeri si sviluppa. U zitellu fantasi, certi volti à diffiurtà distinguishte ficzione da a realtà. Avà chì ùn pò mancu avere parechji pensioni in u so capu, cusì parechje ellu pò piglià cunflitti lògichi è ùn capisce micca chì un risultatu pò esse acquistatu in parechni modi.

U sviluppu suciale

Carattere è stima di l'autoestimu in a pirsunalità di u zitellu in l'età in istruzzioni sò più pronti. U zitellu hà ottu imparu per sperienze è spressione emozioni. Distinìa entre l'aspettu suciale è culturale associatu cù e donne o l'omi. U zitellu face a cumunicazione cù i so fratelli è e soru. I parenti deve cuntribuiscenu à u so affettu, u rispettu mutuale è a tolleranza, è in nisun ferru, a comparaison, offensiva à qualsiasi di i zitelli. À quasi 3 anni, u zitellu hà u primu amici. Aprènza di mantene relazioni amiche, cunsechja è cumunicà cù altri figlioli. U sviluppu di a parolla è a parsunalità di u zitellu stimula u pensamentu loogicu, per via di u risultatu, u parolle hè aggradatu. À questa età, i zitelli puderanu parlaranu di e cose ùn vi micca direttamente davanti à elle, ricurdendu u passatu, facennu di piani di u futuru, parlendu sugetti imaginariu, cù u plurali è u tempu passatu.

À l'età in età prighjona 3-5 anni, i ziteddi sò amparanu un pocu di parolle novi nantu à u ghjornu, ma micca sempre usandu cum'è adulte: per esempiu, a parola "dumane" un zitellu pò designà qualche tempu in u futuru. À questa età, i zitelli creanu sentenzi da media di 4-5 parolle. Tanti zitelli à questa età parranu per elli è ùn vi manca u minimu desideriu di cumunicà cù l'altri populi. Ma esse attenti: quandu u costumanu ùn sparisce cun u tempu, pò esse un cause di preoccupazione. In i primi anni di vita, i zitelli sèntenu assai ordini verbali, ordine, pruibbi, per quessa, ùn hè micca surprisante chì cù u tempu si cumpranu cumminci di usà. I zitelli di 4 anni anu u puteru di e parolle: cumandenu l'altri, particularmente i zitelli più ghjovani. Hè impurtante capisce chì questu hè solu un stadiu transituali, chì cuntene à u sviluppu di u caratteru. À quasi 3 anni, u zitellu senti a bisognu di sapè i nomi di l'oggetti è di capisce chì sò stati cumandanti. U periodu di incessante "perchè?» Accetta. I parechji ùn deve esse ingrittu. Hè assai più utili a dari risposta curtima è simplice chì un zitellu pò cumprenda senza perde u scopu di sapè. U principiu di sta stampa hè un signu sicuru chì u zitellu sviluppava. Avà sapemu chì u sviluppu di a parsunalità di u zitellu si prisenta in l'età in furia.