Cumu faci una vera donna?

In questu articulu ùn avemu micca parlatu annantu à u rimorsu sessuale è intimu di una donna, anche quì oghje è avà, tocca à toccu stu momentu. Parlamanu cun voi, annantu à l'oliu di ogni ghjurnata di una donna, cumu cumu u so ambienti, è sopratuttu l'omi, sentenu. Admite chì noi oliu circondu quasi sempre per l'aiutu di l'omi.

Hè difficiuli di scrivite nantu à una perfume femina, sò tutti sfarenti, avemu parechji gustosi, preferenzi è ciò chì hà ammucciate, i niveli di riti diversi. È vitàimu in parechji cità, paesi è paesi, è ùn avemu micca sempre una scelta.

A me trentena, aghju vistu assai, ma ùn hà micca avutu u tempu di vedà, apprizziate, sensu, cusì chì. Ma più importantissima, aghju avutu una cosa, se vulete esse una donna è diventiscia successu cù l'omi - capiscite l'arricatu bonu!

Aghju tutta a mo vida hà travagliatu trà l'omi, beni, aghju una professione per fà. Invece, questu m'hà aiutatu à scrive una cunclusione chì nimu hà da sfida. Tutti i nostri trucchi nantu à a robba, u maquillaje, a lunghezza di longhi, l'excenti chilugrammi, nunda cunparatu cù una gota di prufume. Un omu hè un individu biologicu, è u principale per ellu hè cumu chì a donna ole. Avemu bisognu di pudè oliu divinu, tuttu u ghjornu è ogni ghjornu.

Un altra caracteristica di l'omi, ùn anu da mai avè l'apparenza chì u gustu di voi in male, guardianu silenziu. Ma a so valutazione ùn sarà micca in u vostru piace.

Eccu cumu qualcuni di i mo cunsiglii per quelli chì volenu sapè a fà sapìanu cum'è l'oliu cum'è una donna vera.

Accuminciamu cu l'uppuru principalu, cusì parlà cun una verità di capitale. Cumu pudè oliu una donna? L'arricatu principale di una donna hè l'odore di frescura. A matina è a sera - una regula. Dopu à i ghjucati di amore, ùn serebbe micca minatu à fariccilli. È ùn hè micca solu è micca cusì in sicura. Hè diffirenti. Nimu Kenzo, Guchi, Nina Richie ... ùn pò mancu apprezzà l'arriciu di a pelle stale. Invece chì l'buttiglia sana sia nantu à sè stessu. Preziosi goffi di prufinu ghjocanu solu nantu à a pelle fresca è in ropa neve. I spiriti ùn si ponenu a cuncurrenza, in particulari cù diodori. Cusì elettu un desodorante senza arriculu.

Duvete annunzià nantu à dumandà quelli spiriti. Ci sò parechje cunsigliatori di spertevuli, è a maiò parte di cunfundinu in unu - per putallu perfume nantu à u pulgitu è ​​i lògebili. Ma ùn aghju datu un cunsigliu più, oliu un oliu, cumu si ponu tocchi à i labbra di l'omi: a spalle di a palma, a prugna, u collu, u capelli.

Avà, fighjemu u più interessante - nantu à l'odore. Chì duverebbe sceglie? Eccu, ùn sò micca u vostru cunsigliu. Tutti sò diversi, alcuni com'è u gustu amara, qualcosa, bacca, o agrumi, è certi persone anu chocolatetu. Sapemu una cosa, ùn importa micca questu scenciu chì sceglite, ùn deve micca "pate in u nasu", deve esse un nuvole luminoso, aura, nebbia, chì vi darà.

A seguenti regula. Ricurdativi, a fragranza chì avete oliu in u lettu, chì imponta u vostru locu fugliale, ùn sarà micca in modu à purtate in a matina à l'uffiziu. E dopu nantu à u travagliu, andarete in qualchì pervertitu.

E ùn ùn ne stage di ripetiri, nimu di nuvuli di i spiriti più carchi ùn speriennu è ùn ùn si fermanu à pettu à un ciauru di sudore o desodorante.

Unu di i cumplimenti maravigliosu più grande chì aghju intesu di un omu hè a frasa: "quantu hè bonu aruccu à voi ...". Avà u cumpiimentu ci accumpagna me in ogni locu. Ricurdate! Hè megliu di salvà a manciari, o d'una altra brusa, ma salvà in una buttiglia di spiriti vera.

Comu sceglite u so fede? Ma quellu chì duverà spaziunatu, affinch'ellu è piglià. Si ti piaci, vi lu piace ancu. In quantu à a durabilità, pudete sapere - u veru perfumariu di u perfume si manifesta in quarchi ura, dopu chì era applicata. In una tenda di rispittà chì ci hè una mostra, pudete piglià una gota da ellu è aduprà à u to polu o una scheda speziale di carta. Enjoy this odor for another hour, è puderete sentite u veru savore di l'aranciu.

U cumpagnu cumpagnu duve esse in i buttrei di marca. Pagavisce tuttu ciò. U buttone di buttigliu ùn ùn adatta beni, di mette à parte! Un cumpagnu d'altru rispettu ùn mai hà salvata a materia. Eccu cumu si vede l'embiu, embruce. Tuttu puderà esse elegantu è cuncisu.

Eppuru, cum'è una cunclusione, accumincianu ora, salvu in u perfume originale. Vulete esse una donna magnificente, sapete? Sì, sì era vistutu. Dopu tuttu, u prufume hè a ropa di a siconda donna!