Courtesy of children

Avete visitatu, purtonu un carusiddu u donu. "Chì duvete dì?" - ricumandate riguardu à a mo mamma. "Ti ringraziu", mutters u so figliolu. Dopu avè dicu questa "parola magica", pareva mette cù l'alloghju. Sembe nun avè bisognu di esprendre gratitudus ora cun un surrisu, cun gioia. L'abitudine di educazione hè diventata, l'arechja di u cori hà diventatu ... Un centenaru o mille such exercices - è di sta preziosa propie naturali ùn ci sarà micca traccia.


Mi pari chì ùn tutti i zitelli ùn ponu accumpularii à curtisia, è avè sviluppatu un sentuutu sinceru. Perchè e règule di educazione hè scritta solu per fà una persona, per esempiu, gratitude spressione, ancu s'ellu ùn hè micca sentitu. Avanzamenti accustome un figliolu o figliola per espresà in sentimenti di paroli chì ùn hà micca sperimentatu, pudemu affucà quelli sentimenti per sempre ...

Pigliu a libertà di dumandassi una verità avicinusviziosa: hè necessariu d'insignà à i zitelli di educazione?

Nunda, forsi, ùn ci n'hè indignatu, cum'è un educatu, ma a persona coriu. Sapemu assai bè: ùn ci hè micca una cultura suficientemente esterna, avemu bisognu di una cultura interna.

Ma ùn tutti ùn capiscenu chì i dui tipi di cultura, anche si sò unificati in una sola parola, sò fenomenu completamente diferenti in natura. Cultura esterna - un settore di abitudini, cumpetenzii di cumpurtamentu; À u cori di a cultura di l'internu hè una certa capacità mentale, a listessa cosa da memoria, attenzione o sensu musicale. Hè, questa capacità, pò cun l'analogia chjamatu un listessu ardenti.

Ùn avete bisognu à esse un espertu di avè avvezziatu: l'abiti (cumpetenze) è e so capacità vene à i ghjente in modu diversu. Habilitati sò inculcati, abilità di sviluppà. U vitu hè assuciatu à l'automatisimu, a capacità - cun una attitudina creativa à a vita. Cosa hè utilita per a furmazione di abitudini hè più spessu periculosa per u sviluppu di capacità, è vice versa.

Avete visitatu, purtonu un carusiddu u donu. "Chì duvete dì?" - ricumandate riguardu à a mo mamma. "Ti ringraziu", mutters u so figliolu. Dopu avè dicu questa "parola magica", pareva mette cù l'alloghju. Sembe nun avè bisognu di esprendre gratitudus ora cun un surrisu, cun gioia. L'abitudine di educazione hè diventata, l'arechja di u cori hà diventatu ... Un centenaru o mille such exercices - è di sta preziosa propie naturali ùn ci sarà micca traccia.

Mi pari chì ùn tutti i zitelli ùn ponu accumpularii à curtisia, è avè sviluppatu un sentuutu sinceru. Perchè e règule di educazione hè scritta solu per fà una persona, per esempiu, gratitude spressione, ancu s'ellu ùn hè micca sentitu. Avanzamenti accustome un figliu o figliola per espresi in sentenzi di paroli chì ùn hà micca sperimentatu, pudemu affucà quelli sentimenti per sempre.

Perchè noi, per esempiu, furzà u zitellu per esse "grazie"? Credu chì, più spessu chì micca, per guardà bè in fronte di e persone, per vede a ripruvazioni di un figliolu o figliola.

L'educazione di educazione hè cusìma simili à l'upbringing! Ma ju sugnu sicuru: una veru educazione si mette si è solu s'ellu ci hè necessariu di fà ancu una speranza di forza spirituale. In ogni casu, accunsente: quandu a kindergartenia, ùn sò micca rendu a nostra alma, ma i nostri nervi ùn sò micca listessi. Pudete cuntene educazione senza esse un padre o mamma. È ancu - ùn amu u zitellu. Se Huck Finn s'hè allughjatu cù a viulenza Douglas un pocu più longa, averia certamenti hà dettu ancu un zitellu educatu!

Ancu sensibilità - per esempiu, a sensibiliità di u vinditore à u compratore - pò esse aumentatu significativu da a cunversazione, ripiglià è sopra à tuttu. U audizione corazonu ùn risponde nienti influenzi tali. Eccu un rumore ùn hè micca nantu à una parolla, ma nantu à un statu. Per quessa, tutti i metudu di l'educazione - da persuasione à punizioni - turnanu per esse invalidati per u sviluppu di questa capacità, perchè sò calculati primordiale nantu à a parolla.

Cumu pudete sviluppà un audiu in u to figliolu?

U cumpagnu hè assai più cumplicatu di maestru di e parolle "ringrazialli" è "per piace".

Mamma hà amparatu u figliolu di un cuncettu impurtante - "impositu". È tocca u calore, chianci. Una mamma insegna: "Vede? Faiscete! Escutte, quandu a mamma dici" ùn pudete micca ". In casu avellu ferite. È cusì - à ogni passu: "Ùn pudete micca, cascate!", "Ùn pudete micca disurbatu!", "Ùn pudete micca, avete un friddu!", "Ùn pudete micca, i denti si mette!" ...

Ma u veru "non pò" ùn hè micca quandu site ferite, ma quandu u feriu l'altru! Focus on l'altru, i sentimenti di l'altru - questu hè a prima cundizione per u sviluppu di l'audizione corse. A famiglia voglia a TV, u zitellu deve passà per a pantalla - avarà l'ànima? Alloghju? Allora, cù u figliolu tuttu hè tutte bè: u sentu a presenza di l'altri populi, teme à impediscenu. S'ellu si passa tranquillamente, lentamente, a casa hè adupratu u sforzu è hè u tempu di cullittà una cunsiglii famigliali.

Perchè u zitellu hà amparatu à sente l'altru, hè necessariu è in questu a ricunniscenza per questu l'altru. A me mamma hà decisu di crià un travagliu forti: "Dacciu ... Dopu ... Aiutu ..." Dici ampara à l'amuri: "Sò stancu ... Pity, a vostra mamma ... Amparate cumu amate a vostra mamma ... Quale amate più - a mo mamma o pattu? " Quale esempiu ùn vede prima ch'ellu si da i primi ghjorni di a so vita? In fronte di ellu ci hè sempre un omu (sì qualcettu di quantità hè una mamma), chì constantemente si pendu, si stanca, necessita aiutà, ùn pò passà ellu è piglià un ceddite, ùn ùn conta micca vera di manighjà cumerci di petite ogni minuti. Allora, mi troppu, pudete fà caghjà, fate difficilià per altri, è sì fate maldi, dichjarà assai u mio dulore!

Credu chì in una famiglia sana, u zitellu ùn capisione mai: chjamà à quelli chì vi vò hè micca scrupulous. Ùn imprudiscenu ghjente in tuttu, ùn lasciate cù i vostri disgrazzii, fate a tò stessu pussibule! Sta lezioni deve esse studiata da noi, adulti. Eppo si dumandemu à u zitellu per qualcosa, dicemu d'avemu micca una cosa, ma di deci "piacè" per vede quantu difficili è dumandà, per sfruttu, ma perchè ùn pudia micca rifiutà a dumanda. Se facemu una nota à un zitellu, pare avemu per correggià u so cumpurtamentu, ma a volte l'aghjunghjeghju u so core-rumore.

Un altru, u sensu di l'altru! Intra i frasi di u mo babbu "Sò stancu" è "Mamma fatta" - a cunversione in l'educazione.

Hè cusì difficultu per i zitelli di scriviri l'statu di una altra persona, chì assai di elli pensanu à pensà senza mutivu chì i so parenti ùn mancanu micca. Scopre à e so pienghjole assai anni dopu ...

Sì, l'ore di u cori ci inghjocà inizialmente. E forsi, è ùn ùn l'incaseva, forsi in questu unicu puntitu ùn avemu micca piace u zitellu? ... Aviss'a esse indignatu si avemu statu avutu parlatu di questu, è ellu sintia.

Hè facilitu per un zitellu per capiscenu u statu di una altra persona, se ellu stessu esse cundizione. Ùn ciucciate micca l'altru - è pruvate per piace à ellu. U primu preoccupatu famigliali hè quale è chì duvemu aduprà?

Un ingegneru hà dettu infurmazione di i so dui figlioli:
- Pruvate d'insignà à dà. Ampararanu cusì à aprende ...

E veramente, a so figliola di quattru anni hè cù a so mamma per vede solu cù un rigalu in i so mani: a mo mamma hà sappiutu per fà fà per ch'ella hè un piacè per una ragazza per dà, dà è guddà l'alegria d'altri.

In a nostra vista cusì, a persona di cori hè primurale risponde à u pessimu d'altru. E persone era vicinu à una disgrazia, è in a lingua chì ci seguenu: "cunffrimentu", "co-pity", "cun sentimentu". Ma ùn ci hè "co-gioia" in a lingua. Piuttostu ci vole à sente è cordiale: "Sò felice per voi", invece di: "Ùn ci invitaraghju."

Sperate i vostri figliolu à ralègrinu nantu à l'altri, è si ralegri siveramente, senza correlate à qualcuna furtuna cù i so falluti. Se a figliola dici chì ci era un studiente excellentu in a scola, da u core avemu da cuntentu per una ragazza incògnata, è ùn avvinimu micca impurtendu di vituperà: "Vede? E voi?" Cù esempi in generale, avete bisognu à esse più preziosu. Fendu un esempiu di un peer, a maiò ùn spite à l'excitazione di imitalla, ma inveci.

E - senza reproche micca, se u zitellu ùn avete prestitu per dà, dà, s'ellu ùn sà micca quantu à raligrarà per altru. Solu una cosa hè necessaria di noi: per dà à elli, per ralègrà è ... d'aspittà. Aspitteti, aspettate è cresce cusì cusì cunvince chì u ghjornu oghje quandu u zitellu farà u primu rigalu per una altra persona (è micca solu per a mamma! Not only to grandfather!). Da volta duverà u zitellu una impressione forte. Per nutrimentu hè più ùtule per dà ogni ghjornu nantu à una pumu, per l'educazione, hè megliu per fà un saccu di pezzi unu annu ...

L'educazione di u sensu corpu necessa tranquillità murale. In a sala di bociera - chì rumore?

Dad è u so primu gradu vanu à a casa, avvirtenu: "Ùn vulemu chjamà - a mo mamma hè malatu". Opere a porta ind'è una chjave ".
Una bella lettura ...
Ma u mo babbu ùn avia micca u tempu di finisce u so figliolu pressu u buttone di bellissima. Dopu:
"A dicu à qualcunu?" U parasite!
In casu avà era tantu dulore, ci hè una irritazioni inutile.

Ma per un ziteddu ben educatu, a pena hè una sorpresa apennà impressesiva in a voce di l'omu più anticu, una cella levata: "chì hè sbagliatu cun voi, caru?" Sì i paisani anu ripigliate, fate cumenti, cunnuzanu u zitellu, a ghjente hà pigliatu una direzione perchica. U zitellu deve esse intenditu cù u so sentu sienti u dulori di l'anziani. Quandu, però, questa frustrazione risultati in parolle, vituperiu è vituperate, u rumore di caduto hè innecessariu è, in u risultatu, diventa forru. Se oghje ùn aghju abbandunatu u mo figliolu, dumane ùn aghju avutu ripristinari di qualchì tempu. È ogni ghjornu, mi sentara peor et peor. Allora, dopu un petit cuncepimentu pedagogicu - "Ùn avete intesu, ùn avete intesu? Oh, parlu à quale? Ùn avete capìstivu russu?" - a grand pedagogica volontà seguitanu inevitabbilità: pugno, maghju, cinturione, è finu à a sala di i zitelli di a polizia. U picciottu, chì u cori di l'audizione hè repulsu, hè, in my opinion, quasi impedente di educà. Hè necessariu solu di disprezzà u maestru à quale stu zitellu riceve.

Per u pianu frustratu, pudete, sicuru, punch. Ma micca una sola ferramenta in u mondu hà simu purer.

Hè spekulante per vede un zitellu chì constantemente i jute e condemna cumpagni, è ancu più di l'adulti. Se u zitellu parli illu di i nostri alloghji, avemu ottinutu solu di currete. Ma ogni notte a famiglia viste a TV, u trasferimentu per a trasmissioni, è cumencia: l'attore hè male, ellu ripetende è in generale - sensi. Questa scola di e culleghju di a casa di cursing hè una formazione di pesadilla in heartlessness. Per impermissibile per noi, permettemu i zitelli per ghjudicà e discussione adulti senza sensu è senza pietà. Allora vi dumandemu: "Ùn scangiò u maestru! U maestru hè sempre bellu! Perchè ùn culpè, se tutti l'altri adulti pò esse riputazione? Incidentally, u turnu di u babbu è a mamma vinarà ancu prima u maestru ..

Ùn piaciunu micca a trasmissioni - apague a TV sottu un scantu. Ùn avemu chjamatu i gontagni di a casa solu per disunie dopu à l'osse?

Insegna à i carusi à amassi a ghjente - avè amparate à ghjudicate ...

U audizione corazonu ùn hè micca una qualità morale, ma, riunite, una capacità psiquica. Hè stata chì una persona cù un sognu di cori difunnutu pò esse sia bona è mala. Ogni noi hà stata trottu ghjunghje persunale chì, in u so debilitatu, portanu pienu terribili à i so amori.

Invece di u dèbilu ùn hè micca necessariu un cumpagnu di heartiness, è un zitellu sianu ùn hè micca sempre un figliu di paga. Pò esse un dirigentore: i picciotti l'amare, perchè ellu uttene solu afflitto, è s'ellu ferma di riri à quarcunu, hè divertitu. Puderete scurdà stessu, cum'è tutti i zitelli, pudete fà un pocu di qualcosa, ma poi averà ricerche istantanevi quannu vega chì hè statu luntanu è chì a so prue hà minatu. Volunteramente si pruteghja alcuna cosa culpèvule stessu, è u so rolu primu hè u rolu d'intercessore. Non solu perchè ellu hè più forte chì tutti, ma per chì ellu sia più in pena d'altru di più d'altri. Nuddu in u mondu hè tantu piazzatu à i pòpuli di cori, è anchi un picciottu cun un ore aftu ghjustu hè faciule fà rinunzià è facilmente facilite, per qualchì motta ellu riceve a più.

Per annunzià u zitellu cù un sentu sincere hè u megliu chì i genitori facenu per a so felicità.

In quantu à e regule di sbeglievule, quandu una persona si sviluppa, duverò cun fidanzebili audition, averebbiate elli stessu - rapidamente è faciule, seguitu l'esempiu di l'anziani.

L'audizione maldu è l'educazione sò l'ùltime immubilià. L'unicu travagliu di l'intigulante persone hè infinitu. Per capiscenu a ghjente chì apre a tutta a nostra vita.

Ma à l'ultima minuta, a persone cù u sognu di cori difunnutu, anche chjatatu, si preoccupessi: cumpatite i medichi è i parenti, dà a sforzi.

Perchè, probabilmente, i cori di u coru sò menu malati e vive più longu. Dopu à a vita à u core, constantanu sempre nantu à a so vita.