"Viking" cu Danilo Kozlovsky fù duramente criticatu da Maxim Fadeev

In i tempura settimana, ùn hè statu solu parrannu di a nova filma russa "Viking", induve un attore pupulari Danila Kozlovsky hà starratu. In u cartulare di aieri, sta fotografia hà cullatu annantu à un alloghju à circa 200 milioni di rublime, diventà u capu trà e altre film. Sicondu rapprisaggiu, siccomu l'iniziu di l'alloghju "Viking" hà digià ancu capace di cullà quasi 700 million rubles.

U dramaticu storicu "Viking" hà u viscuvaru in i tempi di a Ruvia antica, precedendu l'adopzione di u Cristianesimu. Prokatchiki hà iniziatu una figura cun una limitazione di +12, chì traspassa automaticamente a cinta à a categuria di filmi per vede a famiglia.

Aieri, u famusu produtore Maxim Fadeev fu à u cinema pè Viking.

Nzinu cu lu musicista, i so parenti vèninu ancu à u cinema, di quali ci era duie omnipresenti di Max, 12 è 14 anni. Chì era l'outragu di Fadeyev, quandu, da i primi volulori nantu à a reta di scacchi, di i fiumi currutti accumpagnati da sceni di viulenza.

Maxim Fadeev crede chì u "Viking" hè una pintura Russophobe

Dopu e so impressioni, u pruduttori hà livatu un postu grandile nantu à a so pagina in Instagram. L'artist si esprimia assai emozionalmente annantu à i creaturi di a film, da quale parechji spectenti ripiglià i so figlioli.

Fadeev hè cunvinutu chì a nova filmu tindrà l'impattu più negativu in a psique di l'adolescenza. Maxim crede chì i creati di a stampa anu da esse responsabbili di una sta scandalosa film:
A mostra l'assassinu d'animali, sceni di battaglia naturali - ùn hè micca cusì chì i nostri ziteddi avissiru vede. E ancu parechji adulti sensitivi particularmente sensitivi. Parlà di l'educazione di una generazione. I creatori di tali movie, anch'ellu, è hà tuccatu à u dirittu (!!!) soldi, devenu esse rispunsabili di u so pruduttu. E, Ddiu, pervece, ùn murenu micca nantu à l'autenticità storica di i fatti.
Dopu mandatu i so omini di casa, Maxim Fadeev decidiu di vede a film à a fine. Dopu avè vede u pruduttori cuncluì chì a stampa hè Russufobia, perchè elle a nostra arbureti in u lume più negativu:
... Quì hè a mo persunale persunale: Questu hè un ritimu assicurutu russòfobu, induve i nostri babbi sò assicurati assicurati, chì ùn serebbe micca lavatu è sò dormenu in i so massimi vucità (ancu à essiri Princesi). In modu, u prìncipi Vladimir cun pare à degenerate. In ssu curtu, si chistu è tuttu - fatti fugliali di storia, allura ùn aghju micca fà parolle. In my opinion, sta film scucciau a grandezza di Russia, i nostri babbi è aviani. In modu, forsi questu era u veru goale di i Viking creaturi?
A magguranza di l'abbunati di Maxim Fadeev supportu u musicista in discussioni. Fallovers crèdenu chì a filma "Viking" deve esse eliminata da u locu.