Razza di i cani Rhodesian Ridgeback

A razza di i cani Rhodesian Ridgeback hà una distribuzione geografica imparu. Allora in u Far East and South America, a ripruotazione di a razza Rhodesian Ridgeback hè in una stanza prima, anche per questu ci sò tutti i cundizioni, ancu l'enormi potenziali di queste rigioni. Ma ogni ghjornu di probabilità, è ancu ghjente, elli quessi posti induve si sentenu più còmode, è più impurtante, chì i crescenti di u cane locu devendrà u livellu propiu, vulendu razza i cani Rhodesian Ridgeback.

Origine di a razza.

U territoriu di l'America Latina, cù u so putenzi enormi, sviluppu intensivu, induve a razza di i ghjacomini ridgeback puderia sbuliscenu. Vuliu crede chì a criazione di i cani in Sudamerica ricevi u sviluppu propiu è naturali, grazzi à a participazione constante di i picculi gruppi di veru dilettanti. Oghje, i paesi di l'Uveuropeu producinu cumerci grossi di vendita di u ghjornu di cani, u lancià u so propiu attività in questu direzzione. Ma mentri li fabbricanti anu spiegà una certa ansietà, cumu si fate di a so famiglia, a razza di Rhodesian Ridgebacks.

A razza Rhodesian Ridgeback hà celebreghjenu i so nascita di u 1922, uttenle a so entusiasmu, entusiasmu è grande devozione à a so nova attività, u Surdine Francis Richard Barnes.

Cù interessanti interessu pudete vedere i registri datati Dicembre 1950. Quandu u mo Duram hà dettu in u so diurnu chì ellu era micca solu un prughjettu direttu, ma ancu un participante quandu u standard di u Rhodesian Ridgeback hè stata appruvata. Allora in u 1922 pè i primi diritti di i cani di leone, quand'elli fùbbenu ditti, purtonu i so animali di a cità di Bulawayo per a decisione sussegwentementi di a razza è l'inscription à u Club di Cuglieri di Cane in Bulawayo. L'ultimu capu di stu foru cù u rispettu à a nova razza canina era da esse ricunnisciuta da l'Unione Sudafrica Hogweed.

Per una manifestazione di u so entusiasmu, Signore, chì era unu di i urganizatori di stu foru, si ferma cuntenutu sanu, perchè i pruprietori libaronu più di vinti cani. I travagliati i pussibuli avìanu tanti tipi è grandezza, accuminciannu cu un pianu, in talla, bull terrier è finisci cù un cani danese di u Danese. U culore era ancu diffirenti, predominanti, u culore di culuri rougesanu. Per migliurà u sviluppu di a razza hè statu decisu di creà un club. À u listessu tempu, una di e primi propositi nantu à u normu futuru di a razza hè stata voce. In inizialu, ùn hè cumprinzutu l'intemperii, ma pocu à pocu, cun una visualizazione visuale di i so animali, fù statu aduttata da un standard unificatu in generale, chì scrissi a talla, grandore, culore di a futura razza di ghjova di u Rhodesian Ridgeback. Duram è Edmonds, chì travagliani in quelli anni chì hè u veteranu principalu di Rhodesia Meridional, anu sviluppatu ancu u standard per sta razza.

I radichi di u Rhodesian Ridgeback sò duminati da un cani di caccia chì porta una caccia per una gran bèstia di predatu. U grandusate di i ghjacari era a so fideltà invariabile à u temperamentu manifestatu, chì aiutau à diventà un bon cumpagnu di l'aborigine locale, chì guidò una vita nòmara, è sempri esse esposti à i periculi. Questa si riferisce à u populu di a tribù di Quattevuli, chì era un ressevistu di u Bòscu di l'Afrique Sudafrica. In seguitu hà abituatu a terra d'Egittu, Sudan Sud è Etiopia.

I risultati di i scuperti archeologi.

Scuprite i stampe in Egittu, annantu à u 4000 aC, induve l'imaghjini di i chjami allacciati sò chjaramente visibili, cumpresa l'imaghjini di una ridge nantu à a spalle. L'ipotesi di l'apparizione di u primu Rhodesian Ridgeback in tribù Hottentot hè più plausibile. Quandu a tribù di i Quinterestotes hà sviluppatu gradualmenti versu u Sud di u rughjoni di a Rhodesia Meridional, Zambia è Tanzania, eventualmente migraru permanentemente à u Peninsula Point, induve i primi conquistatori Olandiani appareru in u 1652, stabilendu un stabilimentu in u Capu di Bona Esperanza. Ci hè una pruvuchevule evidenza indiscutibile chì, cù i persone di a tribù di i Quattevuti, i ghjacarius a caccia, cù una cresta di e so sporta. Hè ancu evidenti da i scoglii di roccia truvati in u territoriu di u Zimbabwe moderna, chì si trova trenta chilomitri à nordu di Rusapa.

I cani cultivati ​​in a tribù di i Quattevuli avianu un crescenu cume, solu quaranta settle centimetri à i so vaghjime. L'historiadoru George McCaulhill hà riformatu stu ghjacaru cum'è una criatura terribili, chì s'assumigliau u corpu di un chjalu cù un mantellu rossu nantu à a so back, ma credeva per qualchi ragione in a direta opposta. U cani era dedicatu à u so patrone. À u tempu, a razza hà megliu incruciate cù i cani cum'è Greyhound pertene à a tribù Bakalahari. Di sta intravimentu, a razza di i cani in a tribù Quaritattu hà marcatu assai a so qualità.

Duranti l'scavitazzioni realizati annantu à i banche di u fiumu Orange in u 1936, un gruppu di archeologi induzitati da von Schulmot hà truvatu u restu di i Centini. È truvonu in u capruchjitu à una prufundità di dui metri. A Luck era accumpagnata da i scientisti, cum'è u cane resta a permissione per identificà a lana chì ghjera di u cane, chì era sedosa è corta, cun un color rougate. L'altri aligiei allegati di a tribù Quaritatelli sò stati trovi nantu à l'isula vittoria di Phuk Oak. In questa occasione in varii pubblicazioni avìanu assai cuntruversi, chì l'essenza di quale era di truvà a verità, da quandu u cane hè statu purtatu, da l'Africa à u livante o viceversa. Una di l'ipotesi di u drittu di esistiu, presuppone l'esistenza pacìficu di sta razza in queste locu, cum'è spezii separati chì ùn anu micca u cuntattu cù l'altri.

Dopu à u 1651, l'Olandese in questu tempu hà cultivatu l'addevu di e novi razzi canino, cresce i animali induciuti da l'Europa à razzi lucali di i cani. Cusì ci era un cane rossu marronu africanu, chì addivintà u progenitor di u Rhodesian Ridgeback moderna.