Chì oculta a traume di u zitellu

U zitellu è i so fugliale - i cuncetti sò casi sinonimu, in particulari per i zitelli di l'età più brutosa è attiva - da 3 à 5 anni, quandu a parsunalità di u zitellu falla literalmente libera di tutti i buchi quandu ellu vole esse più forte, più forte di più chì tutti. L'Adulti capiscenu chì questu hè spessu impussìbbili, ma hè questu quì ùn pudete micca pruverà? Di sicuru, ci sò i zitelli chì sò ubbidienti è dilegenti, chì, da a zitiddina prima, sò inturninati per broddu cù una croce è altre occupazioni "sedentariu", ma questu hè più una sceptazione à a regula generale, postu chì i zitelli sò largamente mobbli. A maiò spessu, sfurtunatamenti, duranti i ghjorni turbulenti è sloppy, una testa pocu è disprezzu - murmuri, morbidi, bumps anu crescenu, cum'è e funghi dopu à a chiavi - è chì ùn sò micca tutti, ci sò danni è più difficlii. Oghje, vogliu parlarà da ciò ch'ella fessi a traume di u zitellu in u quale hè bisognu di sonà l'alarma è cumu fà esse attu di qualcosa di qualchì seria averebtu (Diu vi ni pudemu avè avutu questa).

In fatti, ùn hè micca un segretu chì eculanu a traume di u capu di u zitellu. Sapemu ciò chì hè una cuncussione di u mo grassi è ogni volta u nostru figliolu acquistò acquistatu un preghjudiziale in u spiculatu, cun di l'horrore pensanu: "Sì solu saria amministratu, almenu si putissi purtari!" ".

Immediatamente Nota: traume di u capu in un zitru venutu, finu à un annu, generalmente, furtunamenti, ùn si porta senza cunsiquenzi tristi (a nonce chì era causatu da un colpu assai forte, sicuru), chì l'estrutazione di u cranu è a quantità di sustanza liquida in u so craniu pruponi un diprezzamentu durante u stress in qualcosa.

Ma sempre, qualchissume, senza esse, u traumatoggiu di u capu esse dumandatu i genitori a piglià un viaghju curretta per u mèdicu, postu chì hè impossibile di determinà e seguità d'avè l'ochju. E queste amori un traume in ella stessu in ogni casu specificu hè un misteru chì un spécialiste deve solu.

Traumu in un zitellu in u casu di una ferita di u passiu, finiscinu ghjustu senza prublemi, ma avete bisognu à esse preparatu da qualcosa. Avemu digià annunziatu a cuncussione di u cori, fighjure nantu à stu statu, per esaminà, da parlà, di l'internu. Ancu si sera difficiule, ancu i sperte ùn sanu micca u 100% di ciò chì passa durante una cuncussione cù u core. Hè assai probate, a sustanzzioni di u cereu hè brusgiata è brusgiata u cranu, risultatu in i boni intercellulari spessu si spalle, ma ùn ci hè nè rupture of the tissue tissue. Quandu una preghjudiziale in una zitella chì pruvucalla una cunuscenza, sti manifesti, prima di tuttu, per una disordine di cuscenza.

U tipu tipu di preghjudiziu in u capu hè una bruciata chì si trova quannu a sustanzzioni di u ciliu hè dannighjatu durante l'impattu, ci hè inzucchendu, pò esse l'hemorrāgia. Se a situazione hè complicada, e seguita di e consecenzi di pò esse chjucu perchè, cum'è l'hemorrāgii è i matematichi purtanu a cumpressione di u cori. Tutti sti tipi di ferita di rasata sò chjamati trauma craniocerebrali, chì, à u turnu, sò spartuti in aperti (l'integrità di l'ossi cranculate hè rotta) è chjusu (l'estruzione ùn hè micca disturbatu). Sì, à l'impattu, u zitellu hà tene tissuti brutti malati, ùn ùn hà micca alcune di sintomi periculosi, è questu hè solu un magicu, chì, in ogni modu, devi esse riunitu à u duttore.

Chì hè u traumu di a testa, chì hè u seriu seriu per a salute? Avanzammu à i sintomi chi permettenu à i parenti per verificate chì a ferita di u zitellu hè veramente assai perikulu?

Eccu i signali avvirtimi.

  1. Avete avutu chì a cuscenza di u zitellu hè statu violata - è ùn importa ciò chì hè brillanti hè stata espressa è esse durata longa - u fattu propriu di avè stu sìntumbulu praticu hè impurtante.
  2. U discorsu di u zitellu era culpitu da è un omu incomprensibile, ancu s'ellu ùn era micca avutu.
  3. U cumpurtamentu ùn hè micca bè adattatu.
  4. U picciriddu hà diventatu sòlitu è ​​slughish.
  5. Dopu un traumuu longu, più di una ora, u mo capulaghju hè assai dulore.
  6. Ci sò cunvulsioni.
  7. U picciriddu rimettutu à repetidimentu (se solu una volta - ùn hè micca un sintomu chjucu).
  8. Per un bellu pezzu dopu a preghjudiziu, u zitellu hè stupitu, ùn pò micca mantene u so equilibriu.
  9. U zitellu ùn pò mancu spiegà u so pede o a manu, si senti débile in questu.
  10. Puderanu diventà tene diffarenzi.
  11. Avete avete chì, sottu i vostri ochji o detti l'armati, u zitellu hà mancu spustamenti.
  12. L'apparizione di sagnu di e orchi o da u nasu.
  13. Dopu chì u zitellu chianciva, ùn ùn mancà micca un olfattu, un líquidu incolore o sanguinatu emergendu da u nasu.
  14. U zitellu annunzià à sente bè piuttostu, l'imaghjini in l'ochji parevanu empiegati in nebbia o dufattenti, si senti un gustu inusuale in a so bocca, un odore stranu emanda da u corpu, a sensibilità di a pelle hè ridutta, è a giarilezza si trova in u so corpu.

I medichi sò cunsigliatu di ripiglià u zitellu in seguitu à u duttore se, à u mumentu di a ferita, perchè era drunatu o pompie cù drogode, ancu s'ellu ùn hà micca avutu sintomi sicurie periculosi dopu à un brucu.

Dopu à l'accidentu, quellu chì ùn anu avutu micca sintomi, ma almenu 24 ori dopu a ferite chì avete bisognu à vigilà dinò cuncepimentu di u babbu. Se un zitellu dorme, duverà svegliate ogni cogione d'oghje, dumandendu à quest'omu simile (per esempiu, "Quale hè u nome di a to mamma?").

Avà vi cuntaraghju di u succorsu urgente chì deve esse datu cù una ferita di u passu.

Se u zitellu ùn ha micca bisognu di sintomi periculosi, primu calmu, da pruvate di mette à l'almenu una ora, escludie ghjuculi è movimenti attivi è aduprà friddi à u locu duv'ellu ci era una bruciata.

Se u zitellu hà sintenu periculosi periculosi, truverà immediatamente una ambulanza, verificate a to respira è a circulazione sangue, pudete bisognu di risuscitazione cardiopulmonary. Sì u zitellu ùn hè solu inconsuvule, impone nantu à u pianu duru nantu à a so back, tenu a so testa cù i so mani, se ch'ellu ùn hè impeditu di respira voce, mette nantu à u so nomu, mantene a testa sempre cusì per ùn avvicina è rotà. Cù i rotuli dobbe da u roller, frette a sezione cervica secca. Se u zitellu hè cusciente, fate licenzià nantu à a so sporta, ùn mette u pillow. Hè impussibile di manghja è di bevande, ùn hè micca indispensèvule per trasportà u zitellu (solu in situ situ critica). Se ci hè una ferita aperta, impedisce u sangue è trattite. Se l'integrità di u cranu hè danatu, ùn pudete micca toccu, presse nantu à a ferita, solu copre cù bandessi.

Comu pudete vede, u traumatisimu di rasu si pò sculacciatu di numerosi periculi, pigliate a serumu è visitate un duttore!