U zitellu piglia u pesu malamenti

Parechji parenti in l'antica Unioni Soviètica facenu u prublema quandu un zitellu, in u so avete, o l'opinione di i medichi, hè diventendu pisu pocu. Ancu si tenutu nutà chì stu tema hè assai "inchatu". Cusì, in i paisaghji induve a salute di i zitelli in tuttu hè assai più elevata ca in paesi chì eranu l'ex repubblica soviètica, u pesu di u zitellu ùn hè generalmente cunsideratu un indicatore direttu di a so salute. Sè i spertevuli è pagà attente à a devenza di u pesu di u zitellu da i normi ghjeneralmente accettati, ghjè spessu una situazione chì u zitellu hè diagnosticatu da l'obesità.

Hè vale à dì à quandu hè veramente un'altru à a mancanza di pisu di u corpu, quandu vi aiuta à sbattà l'alarma è di piglià l'azzioni, è quandu l'excitazione hè senza fundazione. Cunsiderate i criteri per un settellu "correctu" di pisu corpu di u zitellu.

In u 2006, OMS (Organizazione Munciali di a Salute) pubbricau normi aghjurnati nantu à u pesu è l'altare di i zitelli (per i zitelli da a nascita à 5 anni) in u so situ web. Sviluppati sti normi seguitenze i risultati d'observazioni cumpletu longu à quasi ottu e mezzu mila pratiche sanu chì vanu in parechji paesi. Tutti issi zitelli sò naturalmente lani, po chì ricevenu cumu complemente cumu di l'OMS. Questa sottu sò e norme di norme di pesu per i zitelli è i carusi.

Età di u zitellu / Peso corpu (kg) U limitu minimu di a norma, i picciotti U limitu di a norma, i picciotti U limitu minimu di a norma, e chjude U limitu di a norma, i zitelli
1 mese 3.4 5,8 3.2 5.5
2 mesi 4.4 7.1 3.9 6,6
3 mesi 5 8u 4,6 7.5
4 mesi 5,6 8,7 5 8,3
5 mesi 6u 9,4 5,4 8,8
6 mesi 6.4 9,8 5,8 9,4
7 mesi 6,7 10,3 6u 9,8
8 mesi 6,9 10,7 6.3 10.2
9 mesi 7.2 11 6.5 10,6
10 mesi 7.4 11.4 6,7 10,9
11 mesi 7,6 11,7 6,9 11.3
1 annu 7.7 12 7 11.5
2 anni 9,7 15.3 9 14,8
3 anni 11.3 18.4 10,8 18.2
4 anni 12,7 21.2 12.2 21.5
5 anni 14.1 24.2 13,8 24.9

Hè devi esse nutatu chì i normi publicati di l'Organizazione Munciali di a Salute ùn sò micca obbligatori, ma di cunsigliu. In ogni casu, in a pratica in a maiò parte di u mondu sò stati cunsiderati. Frà tutti i pediatrici russi, in particulari i specialisti di i paesi di l'antica USSR, i novi standard sò "micca in u prucessu". Pi a più parte, ùn simpricimenti ùn sanu micca nantu à e normande aghjurnatu è utilizate a data sviluppata trenta o quaranta anni fa per l'osservazioni di i zitelli, chì eranu artiggiani principalmente. Per quessa, i zitelli, per esempiu, à l'età di sei mesi, pisanu 6 chilò, acquistenu un diagnosi di "distrofija", ancu seccu cum'è novi normi per un diagnosticu di tali trattamentu senza mutivu.

Cusì, se u pediatricu pensa chì u zitellu ùn guadagna pocu pesu, ma chì u so pesu hè normale sicondu i criteri di l'Organizazione di Salute Mundiale, ùn ci hè bisognu di piglià qualunqui misura. Ùn cambia micca a dieta à una dieta maiurale di caluria, se hè un zitellu annantu à l'età di l'annu, ùn avete bisognu di supplementà u zitellu cù una mischju, se parolle di un zitellu. Inoltre, nisun medicazione ùn deve esse dati chì sò necessariu di corruzzione di u metabolismu. Se u pesu ghjustu à e regule, ma i genitori pensanu chì u zitellu hè digià magre, unu deve ricordà chì "un zitellu criscinu, micca un zitellu".

A sottu hè una lista di i miti più cumuni per u pesu di u zitellu. Questi preghjudizi è opinioni erronichi sò parechje trà e mamma è averebbi è si trasmettenu à e donni ghjovani.

Sì a nutrimentu di u zitellu ùn hè micca fatta cù l'aghjurnamentu di i trè pratichi, per quessa, u zitellu hè alimentatu in fraccionari, quandu possu prublemi cù u pesu di pesu. In generale, sta frasa ùn hè micca veru. U fruttu alimentariu oppostu assai più risponde à i bisogni di u zitellu, se visti di u puntu fisiulogicu di vista. È in u stessu, una dieta ùn pò micca pruvucarà un deficit in pisu corpu. Ancu s'ellu ci hè bisognu di una recrutuzione impurtanti è iniziale di u pesu, hè bisognu di furnisce alimentazione trè volte di ghjornu. À u listessu tempu cun ogni manghjatu, duverebbe prisentà almenu dui platti.

U zitellu ùn hà micca pene u pesu perchè a mamma hà "a latte vacante". U lituu in u principiu ùn pò esse "vacanti", sempre contene e sustanzi necessarii chì cuntribuiscenu à u crescitu è ​​u sviluppu di u zitellu. Sì una mamma d'inzirzioni includenu certi alimenti in a so dieta, u grassu di u latti pò creciate pocu, ma ùn hà micca avè un effettu significativu à l'aumentu di u pesu di u zitellu, com'è mostra di numerosi studii.

Sì u zitellu ùn manghja micca bè, perchè deve esse alimentatu obligatoriamente, altri pò esse fatta à espansione. I zitelli anu sviluppatu l'instinutu di l'autore-cunsirvazioni è, per quessa, cù l'accessu à l'alimentu, u zitellu ùn pò maiò si mette à l'espansione fisica. Se u zitellu hà un gattivu gattivu, puderete ghjucà cun ellu in l'aria, esercitanu è micca forza.