Crochet, puntello

In u nostru tempu, un anticu outfit hè trova una nova vita, cum'è a tunicera hè un aghjuntu perfetta à u palcu di i trouser. Hè mpigatu è separatu, in particulare e chjude chì pò furnisce un mini. À tunizzi ci hè una varietà di materiali è stili, chì face u putitiu unicu è unicu, per esempiu, u cuttuni, di lana, liscia è cù u schema aperta, cù manichi è senza, curta è longa.

Tunicia cù l'aghju stampatu

Per fà questu, avete bisognu:

Una tunicera simplica hè un mperittu cù un colmule. Prima, arrassamu l'attraversati - quatrena di a gola, una mità di mussu di u pettu, una mità sorella di e cosce. Facemu dui specimmenti, una gum, l'altra - malaria.

Ci hè un mutuu da u fondu di l'armatura. Scrivemu u numeru necessariu di loops nantu à razzi cilestu è raghjoni, è aghjustemu cun una banda elastica 1x1 cinque centimetri. Passemu à l'aghjuleghja facenu tela è articuli per u cintura cù un colmu, senza restaru o aghjunte loops.

Allora andemu da l'ague di tagliu finitu è ​​aghjustemu u cinturione cù una bandiera di gomma 2x2 cm. Dopu avemu fattu puntitu à l'armhole cù l'aghju pedicure. À a fine di i carchi. pudè aghjustà i loops à una manica, è à a fine di a serie purl ci aghjustà i cicli à l'altra manica. Allora avemu un puntatu à u collu cù un colmu.

Fighjemu u mità di u travagliu per vultà u collu. Marchematu cù un filu di un altru culore. A metà di i cicli di a gola si distenu da un filu supplementu. È nantu à l'altra parte di u focu, cercà u ciclu di u collu è a puntata l'spalla.

Facemu 3 cm di triccherizza cun viscuvule, marchemulemila a linea di l'espatula cun un filu di un altru culore. Appena un altru 2 cm nantu à u fruttu di u spinu, quandu sguassate tutti i cicli in u filu addizione è u ritornu à u filu addiziale di a mezza gear. Ancu aghjustemu a seconda parte di u collu è u sicondu spalla. Fighjemu l'ultima fila di l'spalla, avemu l'identità di loidi quantu chjappà nantu à u collu. Scudemu u filu, avemu untu di unu di i stantoni, avemu aduprà a 2 parte di l'anch'elli è un puntitu di a calzata.

Doppu avè ligatu a raggia di a prupone, cercarammu li pedni di e manichi. Fate cusì à u principiu di a fila di prima è à u principiu di u situ wrongmente. Dopu, avemu fattu tagliu a volta à a cintura. In a linea di a cintina, avemu da cambià à una agulla di tagliu più chjuca, è fènduli cù un gruppu elasticu di 5 cm. Dopu avemu fattu triccò cù l'agituali di triccò di triccò 2,5, da avemu untuvutu cù l'agulla di tagliu più fino à l'agrumi di cutiddazzi. Agghicà a pelle.

Coni i costi latini. Ceremu sceglie nantu à l'aghja di tutturale circhendu 1,5 frontierei di una manga o avemu da scrivele nantu à 5 articuli di triccò, anu aghjustatu cù una banda elastica 4 sm. In parte facemu elàsticu sottu a seconda manga. Per un collu chjamemu nantu à cinque ravagalli o nantu à l'ague di tezza circus di un loop di u cùaddu è aghjustassi cù una banda elastica di 10 sm in un circhiu.

Sè avete fattu trittu cun di fiducia cù l'aghja di puntata circusa nantu à a linea, puderete attache u collu cun elli. Assicurendu chì i cicli ùn sò micca stirminiati. U pruduttu, chì ci hè cunnessu cù a calza bianca, avemu assautatu. L'Eraser ùn hè steamed, pò perditu a so bumpiedità. In ogni casu, lavamu la tunica è avemu sprezzatu nantu à a carta à siccà.

Tips Tips