Restaurazione di u corpu di una donna dopu à partitu

A so tecnica unica aiuta à a ghjovana mamma per rilassate, rinviatu solu è ripigelu quantu possibili dopu u partitu. Resto e cura - hè quella chì a donna hà bisognu di aduprà. Ciò chì hè - preoccupatu? Ciò chì hà intruitu i papa à stu mumentu? Fiori è pilli, cammellu in un sughjornu di l'uspitalu, una festa cù l'amichi è i parenti.

Tuttu chistu è bonu. Eppuru, avissi statu bellu, si i papi cuncitranti un modu di vita cunfortu in un modu cusì cuncessu, perchè averà fácil per a mo mamma per guardà a casa limpia, per alimentà u zitellu, micca stancu, è per camandà, senza preocculi cù a sedia di ghiaccio. Fornite cù alimentariu, è ancu di furnisce à a so sposa cun una cullette, è u diaper di u fruttu era cambiatu, è puderia smaritava. In generale, se ùn avianu micca u tempu di cumprà i fiori cù u travagliu, i perdunu. Restaurazione di u corpu di una donna dopu a pene - u sughjettu di l'articulu.

Saviezza di i seculi

In i tradizioni di tutti i nazioni, a salute di una donna dopu a partitu hè stata pigliata per esse guarita ancu più di quellu durante a gravidanza. Avanzate, l'attori principali attenti rispunsibli di cumpensà e règule in a tradizione di postpartum l'assistenu eritemi è e donne anziana. E crede à mè, tutti quelli chì assistenu à a puerpera durante stu periodu ùn hè micca vinutu à ella solu per bevi tè. A donna hè stata sempre in a zona di prestu attente, hè stata prumove da prucessi speciale, impegni à a so salute è à u statu emutivu. Mamma durante stu periodu ùn era micca permessa di lavà, puliti è cocilu. Sacchite cunmbusione, caru membri di a famiglia! Cumu cumpuniu fiori o assurte una simana da dui? In i tempi antichi era una tradizione di a donna in u travagliu per regule - per maniche, hè per quessa chì l'avenza era chjamata purtru. A matrice era solu in parechji paesi è spessu ùn avianu micca tempu per u cunsigliu. "Perepabit" (piglià a partenza senza cumpetizione) avissi avutu caputu à alcuna donna.

6 simani più impurtanti

U sacramentu di a ripigliu di u partitu è ​​hà datu u nome à l'avana: a maternità di a mamma è u zitellu sò a partara. Ella steamed donne, rignava e so articuli, è imbattiti in un pappagallou wet, lascia nantu à a stufa, è in a mattina, a donna pregnant s'arrizzò. Questa hè chì V. Zhuk hà scrittu in u so libru "Mamma è zitellu": "Ùn hè micca un statu unicu in a vita di una persona sana, in quale cambiani in i movimenti di u corpu venenu quantunque rapidamente in u periodu postpartum, fora di e primi umani di vita di u natuvulu. per via di negligenza è negligenza à questu tempu ". Questa ora ùn hè micca calculatu in uri, hè misurata in settimane. Seis rimane di un periodu postpartu di qualità hè a primavera quandu puderemu amparà i nostri zitelli senza distrazzioni. "U periodu postpartum hè u tempu da u mumentu di a splutazioni di a placenta è e fede di u fetus à a volta di l'organi è di i sistemi à l'statu di prima di a gravidanza. A durata di u partitu da u partitu hè di circa sittà settimane ", dice u libru documenti classic nantu à l'obstetrizia (Varney 1980), ancu chì parechji partiggiati cresinu chì, mentre u zitellu hè in diaperi è a mamma si susciteghja à a notte, u periodu postpartum cuntinua. % di eterni giovani ùn mancani attenti da parte di i membri di a famiglia. Questu hè cunsideratu u mutivu principalu per l'okkorrenza di depressioni postpartum, chì in u nostru tempu hè casi naturali! Ma u cuntrariu, hè naturali di micca di depressione. Semu tutti e liggi di a natura! Ùn avemu micca bisognu di endureu u dulore à partitu, avemu bisognu di sguassà.

Ci hè troppu cunsogghiati durante u gravidenza, perchè è moda per ùn avè notu di tuttu ciò chì hè. Ciò in moda per stà in a saddle until the last time and then says that the birth began right in the office, salto davanti à u ghjornu, perchè ùn sanu micca chì questu hè periculatu per a salute è perchè i nostri erate persiru a cultura di a cura di a donna in u travagliu. U prublema più chjaru è cumuni: in a nostra sucità, una mamma chì dà nascita hè di definizione obligata à esse felice è felice E. Hayberg è N. Birnstad scrivenu in u libru "Partitu - Amore è Inspirazione": "Dopu tumbà, tutta l'attenzione è diretta à u zitellu, è a mamma debe regurdà sempre è di ricuperà a pruprietà forze cuvirnativi. I sentimenti maternali è a felicità materna ci anu da colmule continuamente, cum'è a maiò grazia. Fortunatamente, a maiò parte di e donne, ma a depressione è a disperazione acchiananu e cose più freti di u pensamentu. »E in a tradizione di u nostru populu, a relazione à u postu partitu era assai rispettava.» Dunque, M.D.Toran, un etnograficu è scientist autore di u libru "Meditazione folklore russa è psiculoterapia", scrivi: "U primu a cosa di pene è un bagnu. Per calenderà un bagnu, menu di trè volte hè adupratu cunzidenu ancu una espressione di a dislike di a famiglia per a puerpera. Dopu tuttu, u bagnu hè ancu questu significatu per i mariti, chì determina u tempu durante u quale a donna "reste" dopu à partitu, raramente quandu u periodu dura finu à a fine di a prima simana è ancu spessu sottu à 10 o 14 ghjorni ". U "bathhouse" puderia durà un mesi è meziornu, i assistenti sò impiegati solu in e donne: si calentanu, cajoled, rignava l'stomacu, stendu e articuli, etc. Ogni omu era sicuru d'avè fattu un gran travagliu: aiutà mamma è di nascita.

Ritorna nantu à tutti i centu!

Hè per quessa, un procedimentu chì aiuta à a mamma per riunificà a forza è sentite affare hè necessariu. Ricerca longu nantu à questa mena, pruvatu di restituurà a tradizione di cura di a donna in u travagliu.