Cuidado del cuidado, recetas populares

In a cura di u corpu, deve seguitu certi reguli. Cura di u corpu, ricette folklori - u tema di u nostru articulu.

U corpu

A pelle di u corpu accumenza di scurza e si sera sicca da un cuntattu cuntinuu cù a robba è umidità curretta. Ancu s'è vo vulete ghjustu da una meza ora in un pappagallo caldu di ritornu da a strada, ricordate chì ùn avete micca abusingus a piglià bagni è acqua calenta, sopratuttu se tenete a pelle seca. I banni caldi sò preghjudizi per a circulazioni di sangue, è s'ellu si trovanu in l'acqua per un pezzu tantu, a coghju sanecia è hè secca. U megliu di tuttu, u bagnu hè micca più di quinze minuti, ma u bagnu cù l'olii d'olii aromatique hè un ritu necessariu di a cura di l'inguernu. Per esempiu, i bagni di meli anu un'utilamentu emoliente è nutrizionale. Perchè avete bisognu di una vetru di meli, un litru di latti in caliu è una cucinara di alcuni oliu aromaticu. Hè necessariu di mischjà tuttu quì è fate in un bagnu per l'acqua.

Prima di piglià una bacula, fate a pelle di i coddi è i ghjinochje cù un pezzu di limonu o un pezzu di patata prima. Inoltri, per fà a pelle nantu à i coddi è i ghjinochji sò più beddi, avete bisognu di patata brutta o cruda fremitsu in culu cù u meli. Duvice à settimana, utilizate una crema exfoliate chì vi pudete appruntate. Per fà questu, avarete bisognu di migrà un vetru di lavurava fina fina è d'oliu d'aliva. Mesturà dunque chì un beccu dilicatu hè acquistatu. Anch'ellu una bona purificazione hè una mistura di sal mariatu cù crema agria è meli cù un casgiu di cafè.

Per abbandunà è ligheghjenece ciò chì a pelle hè una mascara especial. Hanu bisognu di una cullizzioni di zucchero di limonu è di una cucurrucina di l'oliu vegetale. Imbulighjate tuttu è applica per quinze minuti. Dopu piglià una regula, vi tocca appiccicate una maschera nutizie à a vostra pelle. Per fà, avete bisognu à imbulighjà un terzu di un vetru di crema agria è di trente zuppi di fècula. Hè stata appiicata per vinti minuti, è poi lavora.

Per certi pirsuni, solu per un pocu fiszamentu fisicu, eccitazione è tempi caldi, palmi di e mani, collu, cunfettu, facci è area di u sudatu di axillae. Quandu a sudazione di e mani aiuta l'infuzione di corsa »u biancu». Pouri dui cucini di u casgiu cù 4 cups d'acqua fogara. Dopu à quessa, lasciemu entrece quattordi à vintimpi minuti, strain e cool, è fate un bagnu cambiamentu. Hè ancu bè per aduprà una decucuzia di pollakkula di roa. Cinquanta grammi di casca pour un litru di acqua, foglia duranti trenta minuti. Dopu quì, aghjunghje l'acqua per chì u caldu in casu hè u culore di una cervecita scura. Fate a bagnu per dece à quattici minuti. À u cura di u corpu di ricetti folklanti ùn hè micca abbastanza, avete averari a cura di a pelle d'una manera chì avete sentu còmpiu, è selezziunate per questu esse esse mezzu speciale.

In a medicina famigliali, un altru modu di ridirizzione di a sudazione hè scritta. Una cullizzioni di sanatoriu di San Giovanni è una cullarina di casca di roghju deve esse spressu in dui vetri di acqua fogera, è da foglie 10 minuti. Allora ci vole à tufate è aghjunghjendu dui o trè zuppi di acitu. Mantene e vostre mani in u caldo per dece minuti. Dopu u bagnu, fate e mani in poveru e poveru e to palme cù una misura di talcà è à l'acidu boricu, presi in parti equitazioni.

Ci hè ancu corde per u usu internu. U primu di queste hè una decocção di foglie è una fioritura di fragole salvatica. Esse dumandà una cullizzioni di foglie di u zuffate seccu, chì duvete bisognu di vintisilli tazzi d'acqua furiu. Lasciate entre duie ore, è tene dopu. Pigliate a mità vetru duie volte à u ghjornu per un mesi.

U secondu di queste hè una decocção di foglie seques di sage. Pigliaremu duie cullenade di salvia, insiste à tuttu in dui vetru di acqua fogera. Pigliate una mità di un vetru d'infusioni in calore trè volte à ghjornu. À l'estiu, i foglie sage secondu pò esse rimpiazzatu cù u so zucchinu, chì hè stata una cullizzioni sopra duie volte à u ghjornu.

Mani

In l 'invernu, ùn ti scurdate di portà guanti altri puderebbe piglià un fruttuitu micro è di a pelle di e mani. A pelle torna rossu è cumincià a scorcia, è i microgranieri chì pareanu assai sensibilité impastante. Per aiutà a pelle di e to mani, per avè bisognu d'un gullianeddu crudu, una culloca di u meli è una cullizzioni di avena. Imbulighà tuttu è aplica a mascara per trenta minuti. Prima di vultà à u lettu, e to manu si deve esse lubricatu cù un oliu vegetale caldo è u megliu di tutti quelli di guanti di cuttuni.

Hair

Se in l'iniziu di i primi friddi, pruvamu a mantene u corpu è e mani in calidez, in seguitu avè u solitu da u vestitu fora di u closet, solu à u principiu di a ghjustizia severa. Ma da a temperatura fredda, i vapuri di u scalp soffrenu. Nutrienti si dexenu da flussu à i capelli, chì a circulazione di sangue cresce. Grazie à l'aire asciuttu di u fruttu, i capelli sò stati, è i cunsiglii accumincianu a split. In u invernu, i capiddi sò nutrisciute cù mascaras specchiali. Pudete preparalli ellu stessu. Per a dulcezza è a sera brillanu di i vostri capelli, pour una cullizzioni di mustarda cù acqua fogera. Pozzu nantu à i radichi for quince minuti. U pane centeno si deve stufa in acqua fogera. Allora tenevule è lavate i vostri capeddi cù shampoo. Per una maschera indrintu, avete bisognu di un ovu battevule, una cullizzioni di meli è duie culletelli di qualchì oli vegetale. Imbulighjate tuttu, applià nantu à i capelli, è poi secondu ligne cù un secadoru di hair. Allora accuava cù u shampoo. In u livante, per fà u capeddu, i mascarati sò fatta da tutti i prudutti d'agrumi. U effettu di quelli hè impressiunanti, ma a più maschile ne hà bisognu à esse chjapputu cù curazione, perchè ùn ci hè micca micca listinu.

Immunità

In u invernu, l'immunità hè particularmente dèbuli, per migliurà, pudete aduprà riccheti populari, chì includenu infuzione è arbeci è aromi medicinali. Per esempiu: cowberry, cane rose, hawthorn, licorice, etc. Ci hè ancu una ricetta per "elixir di longevità". Questu elixir purifica i vessi sanguini, rinfurzeghja u sistema immune di u corpu è hà un effettu rijuvante. Per ellu avete bisognu di duie vetri di granceri germinati da triglialu, trinsevuli purcini, duie cucchiara di celandina secca, a mità di un vetru di zuccherinu è trè crosta di u centu pane. Pigliate un cane di litre di 3 litri è metteci a celidona, poi affreschi u prugne è u granu di granu, cumprà u monticulu è tagliate u crescenu di u pane di centole. Pour l'acqua, ùn te da scurdate di abbandunà parechje per a fermentazioni. U collu di u jar ci vole à attaccà in gaza, poi aduprà u jar in un locu fridescu. A settimana dopu in a superficia di a biacenza vi pareva burbu - da quì, pudete bè l'elixir. Piglia u trè volte à u ghjornu prima di pranzi.