U bagnu di ghjornu di u zitellu?

U bagnu di ghjornu di un picciottu hè un prucessu impurtante, senza ellu ùn hè impensable per a cura d'un zitellu. Certi babotti ùn micca firmà tranquillità dopu à i prucessi di l'acqua, ma, à u cuntrariu, sò animati - per temperament o semplice da fatigue. In ogni casu, l'abitanti pò esse rimecuati pè u ghjornu di ghjornu è ancu per l'ora di a matina.

A principal hè di selezziunà u mumentu prima di l'alimenta, quandu u zitellu ùn hà micca avutu tempu di famiglia è ùn hà micca cuminciatu à esigene l'alimentu. Dopu à dà u zitellu à un pessimu, aspittà d'almenu 15-20 minuti prima di l'acqua. In ogni casu, ogni zitellu hà e so peculiarità: un paese bagnu nantu à u stomacu vacante, l'altru precisa un mammaltu in u bagnu. I preferiti privilighjenu sò megliu micca di rumpiri, ma per adattà. Hè impurtante chì l'animu di un bagnone pienu hè bè. A prucedura serà divertita per i dui banni di u prucessu. Avete bisognu di ogni ghjornu? Avà, in l'inguernu, quandu ùn guasgiu micca imbruttate è suduri menu? Iè! Perchè, frà altri cose, ogni notte l'abitudine di paese ghjornu u zitellu à u regnu di u ghjornu. Cunsiderate i dettagli in l'articulu di u tema "U bagnu di ghjornu di u zitellu?

Dove bagnu?

Mentre chì u zuccheru ùn curà completamente (questu duranti 10 à 14 ghjorni), u zitellu pò esse bagnatu in acqua cun una solu solu dèbuli di permanganate di potasio. In u primu paru di mesi dopu avè a guariscenza u zuccheru, i genitori utilizanu un bagnu di bagnu per un baño in un zitellu. Allora trasfiriti i prucessi à un bagnu bagnu. In ogni modu, chistu pò esse fatta da inmediatamente dopu a guariscenza di a ferita umbilica. À pocu prima di l'acqua di u zitellu, u bagnu si deve esse lavatu - cù sapunni o soda, ma ùn puderebbe micca lavatu cù i prudutti di u cloru. Ùn aduprate micca spuma per nassi, u zitellu pò andà per ghjucà, soprattuttu sete ingaghjati in a zitelli; caldi di erbe senza un santu predefinitu - qualchi pianta medicinali, per esempiu, una stringa, pò causà rash allergii in u zitellu; Sapori, in particulare antibacterial - hè contraindicatu per i zitelli à un annu, perchè uperate u nivellu di pH da a pelle è borra l'arricche protubbricu, chì hè resistente à bacteria, virus è altri fatturi ambientali dannighjani. U acqua dura dura pò esse abbia cun sal marina o sal speziale per bagni senza perfume. L'acqua di furmagliu per a natazioni ùn hè micca necessariu.

Cumu si fuma?

Preparate tuttu ciò chì hè bisognu di l'acqua: una tina, una ciara cù l'acqua neve per lavà. Cursatu in a stanza è di ritornu, allughjò u zitellu in a tina di bagnu, nisun casu impossible! A spugna per u babbu di i primi ghjorni sò pirsichi; hè facilemente reutilizatu da un grande diaper di flanelle, ùn avete micca bisognu di un pappu in u primu annu, è da esse utile solu per manichi, è ancu dopu avè appughjatu. Tutta i so facenzi di a famiglia per mezu di una ora. Ùn ci vole micca esse ghjustu o nervu: i zitelli anu u sensu di u malatu di l'adulti è cumincianu à capriccià da u principiu di prucessi. A temperature in l'abitazione induve u zitellu ùn si pò esse 24 a 25 gradi, oghje, a temperatura di a temperatura normale. Càlmanate u bagnu, mantene a porta chjusu forti, per teme chì u zitellu hà spegate, o pour acqua calenta in a bagnera, quandu pensa chì hè stata fretu - questu hè a folla più grande di ciò chì parechji ghjente ùn facenu. A temperatura ideali per u primu paese ùn hè suggerita micca da un termometru, ma da u coddavu da a mamma, cede à l'acqua. Se ùn avete micca sentu friddu o calore, a temperatura di 36.6 gradi. Ma ogni zitellu hà u so propriu limitu di patience: a temperatura cale-ambientale chì l'altru inturnuali pare pare troppu bassu; resistenza à a sicura, à u cuntrariu, principià cù a capricciosa è esigenza per falla più freti. Ùn confusite micca sbagli in prima. Quantu quantità l'acqua deve esse spressatu in a bagnera? Tanti cusì cusì chì ella cose a dabbi di u zitellu, chì a mità di sedi in u bagnu.

Per immerse u zitellu in un bagnu, hè necessariu, sustegnu a manu left of the head and head, è a direcia - u culo. Allora u zitellu poverò facilmente movendu i so peri. Ùn aduprate micca detergenti dui volte in una settimana. U picciutteddu hà bisognu à u soapu da a testa à i peri, invece, per lavà u perineu. A mo cape, ùn lavate micca a scuma sottu u grigiu, per ùn scantallu u zitellu. Lavute u soapu per ùn avè micca firmatu nantu à a pelle è ùn ne perchè micca irritatu. A larga di sughjornu in l'acqua depune da l'età di u zitellu. U tempu di u primu paese ùn deve esse micca 5-7 minuti; un parechji mesi di vechja pò splash in a tubu duppu duoppiu. Dighjà capaci di pusà è à ghjucà à u bagnu, i babys puden lavate è meza ora. In ogni casu, ùn lasciate micca un pezzu di unu per un secunnu. Cantate i canti, fate e so pene u zitellu è parranu cun ellu, spessu ooggiu. Limpone a migghiura cù movimenti rimbulante, senza scurdà e cìddi di a pelle. Dopu à paura, hè megliu ùn abbia micca di lotioni è creme, salvu chì u pediatre ùn li cunsigliu. Se si combina l'abitudine cù i prucessi di crescenu, abbandunate temporaneamente si u caprettu pò cumportu, perchè si tenenu signali di malatie, i so denti si sò cutcisi cutatu s'ellu hà introdutu un leccu novu.

Ùn vulerà natà

A la mamma, trimendu à l'horrore à a vista di un bagnu, è u zitellu vene da chiancià davanti à l'acqua. Tali idrofobia hè trattatu solu da l'attitudine pusitiva di u participant adultu in l'avvenimentu. U fattu hè chì i zitelli di i primi anni di vita ùn anu micca paura cuscienti, per esempiu paura di affucà. Ma hè u cumpurtamentu di l'adulti chì ponu pruvucari a inexplicabili cù fobie di prima vista. A mamma hà pussutu piglià un babbu di "ducked" o rende per una longa seduta in u bagnu - tuttu questu traumatise a psique di u zitellu. Per vultà u vostru propiu sustegnu, fate per aiutanti - un maritu, una mamma, una infermiera famosa. Sì ùn sò micca, è vi sò furzatu à fighjà i vostri figliolu solu, "parlate" u vostru scantu à l'unica persona - u pocu pocu. Aos gradualmente, distractà è ùn ne capisce chì cumu truvate a calmezza è a fiducia. U zitellu segues a dumandà fora. A ragiuni pò esse micca in teme, ma in chì l'acqua perchè hè troppu caldu o friddu; in fatigue, in fami. Hè abbastanza per truvà a causa di l'incommode - è a pace serà restituita. Avà chì sapete se u bagnu di ghjornu di u zitellu hè utilmente in i primi tempi di a so vita.