Cura da mani secchi

Prestemu assai attenzioni à a nostra faccia, sezione è una nutritiva funzione di u tardiu o postu di make-up, è scurdate da u cura di a pelle. Ma e mani di e donne anu da spirimassi carichi enormi. À l'annu, a pelle perde l'elasticità è l'elasticità, diventanu propiasi è sicchi, fissure è boni arrugati nantu à e mani. Per quessa, e mani ne necessite assistenza regulare è minuzia. Scopre dinò a cura di i mani secche da questa pubblicazione.

1. Cum'è a pelle strisce di mani

A pelle seca hè un prublema per parechji donne, anche spessu numerosi prudutti di manu. A pelle di e mani ùn conta micca glándula sebacies, hè assai vulnerable, è paragunate à a pelle di a fàccia, cuntene 5 volte menu d'acqua. Hè per quessa chì e mani ne necessanu sempre di custu cusci constantu.

I casi di mani secchi sò:

1). Fatturi naturali: in u tempu friddu, di a ventu, a pelle di e mani cinsensi, a pelle cresce, i fracchiori è vermossi. È u tempu assolatu u cuntrariu, accelera u prucessu di anziane, dedisfriu a pelle di e mani.

2). Vario feriti - contusione, scratches, tagliati è cusì.

3) . I detergenti destrude a capa di l'epidermisa, pò causà dermatitis, eczema, reazzioni allergii è cusì.

4). A cura negligente di e mani, se ùn si sò micca asciugati secca dopu a lavare, l'umidità restu, evaporannu, s'assicta a pelle.

5). A pelle Secca di e mani hè di nascita.

6). Avitaminosi in u piriu da l'invierno à a primavera.

Cunsiglii nantu à a cura di mani secca

1). Ancu in a zitiddina, i zitelli sò natu à mantene e mani, è hè a regula basca di cura di e so mani. Lavute a manu cù un gelu especial o acqua calda cun sapunicu. In cosmichi sò parechji additivi chì impediscenu u siccà di a pelle. Dopu ci hè bisognu à assicurà e to mani, cù una siccatura, in particulare a pelle entre i dete.

2). Utilice lotioni è creme cù molti elementi di hidratazione, cum'è l'acidu lattico, sorbitol, glicerina. Finu à 30 anni pudete aduprà a crema crema e dopu à 30 anni, anu da esse aplicatu à e mani di a crema cù filtrati per a prutezzione di u lume, impediscenu l'apparizione di racina di pigmentu.

3). Cusmetologi parmettini dopu lavurisce a manu per aplicar una crema chì cuntene extracte d'arbi. Aduprate a crema protettiva à e to mani, prima di ogni successione di a strada in u vaghjimu è l'invernu, prima di pustuleghja in guanti, appliice una crema nutritiva, o pudete fugliate i vostri mani cù l'oliu crema o vegetale in uce di una nutritiva crema.

4). Se u travagliu di a famiglia hè assuciatu cù detergenti forti è cù un cuntattu prolongatu cù l'acqua, bisognu di utilizà guanti di vinile o gomma. Puderanu a prutezzione di e mani di l'effetti dannui di i sustanzi chimichi. Prima di purtà mette in guanti, avete a grippu a manu cù e mantellu o oli vegetale o applià una crema nutritiva in le mani.

5). Per lavà a pelle di e mani ùn pò micca usar l'acetone, kerosene, gasoline. Ancu sti dissolventi si nevenzinu per lavà di a terra, pruvucanu ancu a pelle seca. Per fà questu, hè megliu utilizà detergenti, chì sò fabbricati da a nostra industria, per rinfurzà rinfurzati forti.

6). In i ghjàllichi è in a stagione di ventu friddi, necessitevi particularmente prutezziunà e mani, mette in mittens è guanti calzoni calzoni.

7). À l'estiu, avete a prutezzione di e mani da u sole. U ragi ultraviolet pò dannà a pelle di e mani, seccenu è aduprà u nùmeru di cracchi. Prima di annunzià fora, appricate la sunscreen à e to manu, u so fattore protettive, almenu avissi a essiri 15.

8). Pudete fà vende cun oliu d'aliva, avete o lubricate i vostri mani cù l'oli vegetale. Tandu deve fà fà di a notte, u venditore più efficae si sarà l'oliu vegetale hè mistu in a proporzione di 3 parte di l'oliu per 1 parte di u meli. In cundizione bè, hè necessariu d'appliunzà a mistura nantu à e mani. Una mischia di meli è un oliu hè sparata in un bagnu di acqua à 40 o 45 gradi, nimu più, perchè pò esse credenze.

Cù sta mistura chjama un pappagallo di cuttuni, o un swab di cuttuni chì svolge in bracciale è mette un bellu nantu à e to mani, tuttu chjusu cù carta cera, riparazione cù un guantu tubulari è guanti di tissuti. Questa prucedura hè efficace per u dettu di a manu dilicata è secca. Sì casu di petite pelle puderebbe fà solu una volta di strappa, perchè e mani malattiche applieghjanu l'imbriccate 2 volte à settimana, finu à chì a cundizione fugliale sopra a manu guadagnà.

9). Per manu secca, avemu preparatu una crema efficace in casa, perchè, in un bagnu di acqua, funnaru l'ardi è u grassu unsalted in a proporzione 1: 1. A crema resultante serà spressa in un putu è in a notte si fremu a crema in a pelle di e mani.

10. A misura di 5 zucca di ammonia, 3 tazze d'acqua, 2 cullizzioni di glicerina allugava a pilucca di e mani. Tuttu mischiertu è minacciatu in un pezzu di manu nìvule è nìvule, è pozzu assicurà e to mani cù a toalla.

11). Puderete a pelle di e mani cù una mistura di 1 spoonu di glicerina è a mità di un vetru di acqua mischju cù u zuccaru di limonu. Tutti misure mixte è secche in mani neve.

Compressi è màsculi per a pelle seca di mani

1). Pudemu una taglia di patata in manu cù un capu finitu di patata purcina, sottumette guanti è cammini in elli durante 2 ore.

2). Mascara d'avena - puderemu cocerà a farina di avena. Agghiunisce u sali à l'acqua, aghjunghje l'oliu vegetale è tenite e mani in questa cumpusizioni per 10 o 15 minuti. Facemu una mascara per a notte.

3). Sour cream for the night : take 1 limone, 1 tazza di spina sour cream, 1 yema.
Squeeze u zucchinu di u limonu. Sour cream mixed with egg yolk and add juice of limon. Si mischjà a misura preparata. In u mistu risultatu bassa a gase, lasta e ponu nantu à e mani. E mani arrappati di ciuffanu arrugatu è impannillatu in una spugna per mantene cali. Dopu à 15 o 20 minuti, sguassate i resti di a misura cù un pezzu di lana di leguminu di zucchero, è ponu in manu guanti guanti di cuttuni.

4). Honey compress: piglià a mità di vittura d'oliu d'oliva, a mità cun un tazza di meli, una cullizzioni di l'acidu salicylic. Ogliu u oliu d'oliva, fate u mischju in un bagnu di acqua chì una massa uniforme hè furmatu. Aggiuncinu l'acidu salicylicu è cunglite bè. Chjama a mutazione, cù un sbattulu di cotto, pittate nantu à e mani, fugliate e mani cù u polietilene, è poi affucà a tela. Dopu à 15 o 20 minuti, rinfriscà a restu di u rimediu cù un swab di cotto dipped in u zùccheru di limonu.

5). Mascara di u ovu di meli: piglià 1/3 tazza di pezzu vegetale, 2 coperchio di melone, 2 pani. Emu aduprà l'oliu vegetale, a melone è a catena per fassi una massa pastosa. Pudete l'impiccata nantu à e vostre mani è lasciate finu à sicondu solu. Dopu avemu pigliu una palla mutada.

6). Maschante per a mani cù bianco u limonu è d'ova: pigliate 2 cullizzioni di l'oliu vegetale, 2 limoni mediani, 2 biancu bianchi. Maturà l'oliu vegetale, u biancu è u zucchero di limonu. Amuciamu beni finu à ottene una massa homogeneia. Duoppu un ghjornu, aghjustemu a pelle di e mani cù questa mutazione.

7). Per pateanu a pelle seca di e mani, appricà parechji olii d'oleiu di linse è fugliate i raspenti è i dite da u sopra à u sopra 15 or 30 minuti.

8). Hà succorsu cù a pelle di u pelle è di a pelle di mani una mascara da e foglie di mamma è madrastra. Per appruntà beni, lavamu l'alivi freschi di mamma è madrastra, sfrùcelli è muzzianu cù u latte frescu, aghjunghjenu 2 ml di latte à 2 cullizzioni di gruel. A mascara hè tenuta per u 20 o 25 minuti, da pudè lavammu off with warm water è appliendarle una crema nutritiva.

9). Un bon regnu per amulandre a vostra manu hè una rachetta fatta da una pianta infusione (per 1 litre di acqua fogera, aghjunghje 1 tassa d'u foglie di u pianta). In questa infuzione, aggiugna e mani di 15 a 20 minuti, secondu è secca cù una crema di mano fat.

10). Acotazione di l'api per a cura di e mani secche. Pigliate un appiccante medju, impone cun un litru di acqua è fervente durante 30 minuti. U brou riflette ave a pelle di e mani, fate cusì frequentente.

2. Stima, coghju di manu

Diritti mani saranu per a mancanza di grassa è umidità. L'acqua fredda, i venti affundamenti friddi, distrughjenu a sarda fatta è a pelle di e mani, perchè si fate secaricu, se ùn piglià micca cura di e mani, è cumincianu di scomparà e pochi cracke pò appare.

Se a pelle hà cuminciatu à scorcia, sguassate i particuli di a pelle morte cù l'aiutu di scrubs, a prucedura hè fatta 2 volte à settimana. Ancu usemu gels-peels, mascaras exfoliate per lavà e mani. Per a pelle scorcia di e mani, i credi chì suttate l'umidità è a moisturize, cù cumpunenti, cum'è u silicone è l'olii minerale, sò adattati.

Cù cia ristrutturazioni forte di e mani aiuta u bagnu

1). U bagnu di l'oliu aiutà à a pelle assai seca. In l'acqua aghjunghje oliu di girasole, oliva o vegetale, guardemu i mani in quì per 15 o 20 minuti. Dopu quellu, aghjunghjeghja i mani cù crema.

2). Bagni di latte sour. Portu e mani in u latru di latti o in u latti curdled durante 15 o 20 minuti, i prudutti di lattini seranu calduce qualità. Dopu a prucedura, mani a crema.

3). Tubu di patata: mette e mani in l'acqua chì a patata hè stata coccia, aiuta cù a pelle scatula di mani è di grieta, alleva l'vermiculità di e mani, chì hè causatu da e bassu temperatu. A durazione di sta prucedura hè di 20 o 30 minuti.

4). Oatmeal bath: Un caldo in caldo fritte cù pomi d'oatmeal suavene a pelle è sguassà i so sbuchja. A durata di u bagnu hè di 10 o 15 minuti.

5). Quest'omu suduppiate a pelle di una bandita di 1 spoonu di fècula o zuccaru per litru di acqua.

6). Per sguillà a pelle rougha di e mani, fate dui volte in a notte, a notte, un bagnu di uva di crabe. Dopu à a pelle aghjunghjeghja una griglia in grassu, in a notte rivelà in guanti di cuttuni.

Cumprendi contra la pelle scàglianu

1). Capriccio di camurilla. Per a so preparazione, pigliassi 2 vetru di acqua, 200 grammi di raspberries, ½ cup frittura di camomile seca. Mancia chjardu cun un vetru di acqua fogera, foglie cun un pezzu densu è si mette in un locu calmu per una meza ora. Raspberry fece u vinu restu di l'acqua di ferli è ponu in un locu caldu per una meza ora, coperta cù un tile densu. I filtrà i filtri è mistichi. Aghjunghjeghja a gasa in a suluzione preparata è aghju nantu à e nostre mani. Dopu à 7 o 10 minuti, torneremu torna di ghjunghje la gasa in l'infuzione è repite u prucedimentu. Cambia a cumpressione almenu 3 o 4 volte. Cumpressà aiuta cù a intemperia, u pelle scorcia di mani.

2). Compresse di foglie di burdock. Per un compressu di manu, necessite 2 tazzi d'acqua, a mità di vetro di raspberries, una foglia di bursata. A foglia di bursata hè agituta in parechji pezzi è cutturati cù un vetro d'acqua fogera. Dopu à a meza ora, tomcate l'infuzione. Raspberry u bagnae raffè u vinu restu di l'acqua furiosa, agghiuncemu per 20 minuti, fretu. Parturemos di 2 infuzzioni. Scorcheremu a gasa in l'infuzione preparata è a puscia nantu à e mani per 15 o 20 minuti.

3). Compresse di furmagliu è mandone. Pigliate una mità di un vetru di acqua, 200 grammi di raspberries, un munzuni di taglioru verde. Oroscitau l'acqua cù salchicha è lasciate per infuse durante 20 o 25 minuti. Avemu lasciatu i muglieri in i lochi esmettizzati è a lamparemu cun una cuchja di legno. Mettite bè u puree cù infuzzione di tacca spina. In u lìquiu dispostu, agisce a gasa è fate un cumpressu nantu à e nostre mani. Aghjustemu almenu 15 minuti, da pudemu lavandemu cù l'acqua calda è ponu molla da una spugna. Compress aiuta cù a pelle scannata è intellettuale.

Mascaras con la pelle scannata è intellettuale

1). Mascara oliu è chamomile: piglià un vetru di acqua, 2 cullizzioni di fiori di camomile, 2 cullen di tazze d'oliu vegetale, 3 cullizzioni di farina di granu. Camomile si sàzianu cù l'acqua furiosa, agghiuncemu per 1 ora à una ora è ura, è raffia è filtre. Aghjunghjite à a farina infusione, trasfurmà à u statu di gruel. In u mistu risultatu, aghjunghje l'oliu vegetale è intruduce tuttu. Pusitondu a mascara in mani netti è tenite durante una meza ora. Lave cù acqua calda è aplicar crema.

2). Una mascara d'oliu d'oliu aiutarà. Pigliate 1 spoonu d'oliu d'oliu è uni pochi di zucca di limonu. A più maschile sarà appiicata durante una meza ora, allura i restani di a mascara seranu micca asciugati cù una napulita secca, è i mani sò cicatrise da a crema.

3). Carattere di miele-avena: mix 1 cullizzione di meli, 1 culletta spugna di latte, 1 culletta spremuta d'oliu d'oliu, 3 cucchi vegetali di farinata. Puderemu chjudarà a maschera per una ora, è per avè u megliu effettu, avemu pusatu nantu à i guanti. Lavarisce cù l'acqua calda è di rasparii mani cù crema.

4). Amma di più in legnu: mix 1 cuisson di meli, 1 settimonu d'oliu vegetale, 1 focu. Votrem à e mani di a mascara è manteneu per 15 o 20 minuti. Lavute l'acqua è appliice una crema nutritiva.

Sapendu cumu a cura di a pelle seca di mani, cù cura regulare, cù mascaras e cumpressi, pudete turnà a pelle secca da a manu in una pedicure, lustrosa, elastica e ottica.