Ughjettu cummerciale pressu: trè imagine di u veranu

À u travagliu passanu tuttu u ghjornu, è spessu - parte di a sera. Hè per quessa chì a ropa di a cummercializazioni ùn deve esse solu stylili, ma ancu prublema. I so stilii sò uttene univirsitari universalu per l'ufficiu - ùn pò micca ripetiri nudda di elli.

Eghjezze di moda di i bloggers di bellezza

Pants-kyuloty + laconic top. U pupi ùn sò micca listessi cum'è mudelli diretti o flared, ma hè solu questione di tempu. I pagliaghji pittorescenu perfetta a caratteristica di a figura, è sullivate a gravità intangible da a imatge. Sceglite e eleganti sandali o tacchi nantu à elle - perchè tù sguardu cusciottu. Esporatu di vendita, ma pò esse culottes qualità in LOST INK, Coquelicot, Laroom, Motivi, Rinascimento.

Pantaloni Piazza Italia, top Vero Moda, sandali Call It Spring, bag River Island

Pantaloni stretchi + shirt + sifoni. U calzariu nantu à u piuvale o di a platinatura ùn anu micca bisognu d'attribuisce un vestitu formale: pruvate à cumplementarii strisce strisce semplici cù i slip-ons o mocassini. A camma o una bagnu monofoniu cumprendi un locu eleganti. I mudelli successivi di i pantaloni sò dispunibili in i cullezzione di River Island, Mango è Colori Uniti di Benetton, è i scarpi - in Ideal, Ink, Lost Mode è Betsy.

Pants è Blouse Perfect J, Scacchisie, Pola bag

Falda plisata + chalmata alargata. A prupiata midi da u tecido spuntatu di l'aire cù un vestitu minimalisticu da un algundu densu o lino: efficace è frescu. E mudeli stiletti di faldere stalini fussinu nantu à i fille di Baon, Sweewe, Persone da Marina Rinaldi, per i chambres évalué a go to Love Republic, Concept Club, Dorothy Perkins.

Skirt by Victoria Bonya Brusnika, coletta di Zarina, calzature Di Tè Lost