Cultivazione è cura di a mammiliana di lignu

U genus di mammilia hè u genus maiò di cacti, numendu 500 spezie. Tra d'elli ci sò uni unpretentiosi, chì sò dispunibili per quasi tutti i cactus. Ci hè esigenti, cumpagnu cumplessu, è, dunque, spezie rari di cactus.

Mammillaria anu caratteristiche caratteristiche di a struttura, chì distingui d'altre cactus. Allora u funziunamentu distintivu di u genu sò numerosi papillae situati nantu à u trondu di e piante. Hè da sti papillae, micca bumps, cum'è altri cacti, chì e spine crescenu. I fiori si sviluppanu tra i papillae, in i sinuses. Hè devi esse nutatu chì a prisenza di papillae - questu hè u principale è à volte l'unicu signu chì combina diverse tipi di cacti in u genus Mammilaria.

A diversità di a Mamerme.

Mammilia elongata (Latin Mammillaria elongata). Sta pianta havi un troncu longu allungatu, spine caracteristicu di u culore doratu, cullucatu in una rosassa, i papillae sò boni. I fiori sò chjuchi bianchi. Questa spezia scorri sola in cundizioni favurevuli per questu. Per a furmazione di baga, ci hè bisognu di peripilazioni.

Mammillaria spusata (latinu Mammillaria spinosissima). Cactus cun un tezzu globulu massivu è i tanghi finessi, principarmenti culuri bianchi cun tinte marrone. Trà i papillae di a pianta, ci hè una pubescenza caracteristica, chì crea l'illusione di bagnu di cuttuni. I fiori sò brillanti rosa.

Mammillaria Wildii (Mammillaria wildii). Una pianta cun testa spina, ligeramente allungata, à 5 cm di diametru. I papillae sò allungati, piuttostu finu. I spiaghji sò oru, anu a so pròpia peculiarità: l'agulla centrale hè una crocheted. Questu cactu hè carattarizatu da una forti brame, postu chì i zitelli formate micca sparisce, ma cuntinuanu à crescenu nantu à a pianta madre. U cactu ciuri cù fiori bianchi è mediani. Per a furmazione di baga, ci hè bisognu di peripilazioni.

Mammillaria Zeilmanna (latinu Mammillaria zeilmanniana) hè carattarizatu da un capu di caghjà di una forma cilindrica è spines densamente spazjati. I fiori sò una colorazioni rossa brillanti, in a primavera quarchi biancu.

Mammillaria hè excelente (latinu Mammillaria perbella). Questa pianta hè stemma di globo, finu à 7 cm di diàmitru. Spine picculi, bianchi. Frà una forma di pienghje alcuni. I fiori sò russu o rosa.

Mammillaria di Ghana (latinu Mammilaria hahniana). Cactus cun un testa cilindrica o esfèrica, finu à 10 cm di diametru. Hè una mamile bruna, chì u zucchero hè cupartu cù numerosi pilami bianchi. I fiori sò rosa. Frà una forma di pienghje alcuni.

Mammillaria bokasana (latinu Mammillaria bocasana) hè carattarizatu da un tallo strughjatu alargatu, di di diamitru 4-5 cm. Pupulati sò longi, magre. Una funzione especiale di sta spezia hè spina. Allora a bocca centrale longa hè statua, è in u circondu hè più chjoro, più chjuche, spine in forma di agulla è spine piloso biancu. Mammillaria bokasana si sviluppa bè è fiori (fiori bianchi) in cundizioni standardi di a habitaciones, formantie assai zitelli. I frutti sò furmati solu dopu a pereapyleniya.

Mammillaria proliferu (latinu Mammillaria prolifera). Questa pianta hè un tezzu finitu è ​​dui tipi di spines (agulla è pilosa). Kraynik si sparghje biancu, cintrali - doratu; sò assai strappati in u tufu chì ùn pò micca vistu. I fiori sò bianchi, micca grandi in grandezza. Per a furmazione di baga in una scumera ùn hè micca bisognu.

Mammilaria: cura di a pianta.

Cridimentu è cura di a mammillaria di u fiore hanu i so propri caratteristiche. Cusì, a tampiratura in l'estiu ùn deve esse micca più di u 25-24 ° C, in u invierno - 7-10 ° C. L'illuminazione deve esse moderate. In u invernu, cù un cuntenutu sicuru, hè un periodu di reste (à 7-10 ° C). È per a mammillaria pubescente, ricordate chì a tampiratura in l'inguernu ùn deverà micca per sottu à 15 ° C, anche temperate altri ùn anu micca nicissariu. À l'estiu, Mammillaria hà bisognu d'aria fresca; per quessa, durante stu piriodu, hè cunsigliu per mantene in un balcuni o in u giardinu.

Luce. Mammilia appartente à e piante d'amore è sò ben tolerati da u sole di u sole, è sò solu necessari per i cactus di u genu. In l'invernu, i pianti sò in particulari sentenu a mancanza di lumera, perchè pruvate di stretchiri li stemma, appressu vicinu a la finestra, chì sponda l'apparizione di a pianta.

D 'acqua. In u invernu, a mammillaria spente hè firmata. Sti sti prupuli ùn si ponnu micca a sopra à l'excusamenti di a terra, sopra à tuttu in u periodu di l'invernu. Renova a rega in a primavera, fendu questu moderatu è cun cura. A quantità chì serà abbundante da maghju à lugliu, dependa u tempu in l'estate. À i ghjorni calda, hè cunsigliu per abbandunà moltu. A l'agostu, u regnu hè ridiscendu à pocu tempu, in uttroghju sò rializati raramente è limitàmente. U rifurmazioni di fertilizzanti devendrà in l'estiu è a primavera.

Riproduzione. A ripruzzioni di a maggiorità di mammillari si trova in i zitelli, ma quandu u metudu pò esse guariscenze à a degenerazione di u cattu. I signali di a degenerazione di e piante sò cunziddi di esseri di corpus e zucchetti, sò stinati è dilicati. Dunque, avete da rinuvà per tempu annantu à a pianta di e sementi. I cundizioni ottimi per a germinazione di e zitelli hè a temperatura di u latu di 20-25 ° C è calda.

Umidità. Hè cresce chì tutti i cactus, cum'è a mammillaria, sò resistenti à l'acimentu. Invece, sò ancu boni per sprezzamento pericinali da un atomizitore fine in a mattina o sera d'estiu, quandu u sole ùn si distesa nantu à a pianta.

Trasplante. U trasplante di e piante hè realizatu annumente, i vechji - un annu dopu. U trasplante devini esse in largu, ma micca cuntzirsu prufunni, perchè ùn ci hè spaziu spaziu per raghjunà i zitelli. Mammillaria prifirisci propriu chjude ughjatu, è a presenza in u pianu di morsu di brianza hè mandatu. Composizione di u soli: 1 parte di terra di turf, 1 parte di sodu, 1 parte di terra di e frontiere, 1 parte di sabbia cù foglie brick. Per adulti è cacti vechji, hè cunsigliu per aghjunghje 2 parte di sò solu à u sustratu. L'humus in u locu ùn hè micca nicissariu o deve esse limità à una cantina minima.

Pest control. A pesta principal di mammilaria hè a tickie rossa, chì particularmente afecta a especies infatti. Per impidiscia u settore di u cattu cù u parasitiu, fate a pianta cù un sbagliu difinitu cù a suluzione d'alkohol. In u trattamentu, hè cunsigliu per utilizà una attinic (0.15% solu).

Semu devi esse nutatu, cultivatu è cura di sta pianta hè cusì complechosa chì solu si ponu pussibule bisognu di cactu di cattivu. Per quessa, quandu ellu un cattivu novu in a tenda, cunsultate cù i vende o a guida comu per apprezzà dinò u fiore.