Sviluppu di una criatura di sei mesi

A prima volta dopu u nàscita di a mamma hè embrujada da u sensu chì u ghjornu dura u longu tempu, è u zitellu speranza assai pianu. Forsi hè cun accustomu, è forsi hè tutta chì u zitellu hè sempri adduta è ùn hè stà bè. Ma quandu a prima parte di l'annu hè annantu, u rolu internu cumincià à countà ghjorni, simane è mesi è più veloce è veloci. U sviluppu di u zitellu dopu à 6 mesi hè veloce - u zitellu sighi menu è menu, è vole di ghjucà più è più.

Per avà l'oghje, troppu più longu, perchè un latti ùn hè micca abbastanza per un criaturu. Prima, a mo mamma hà da passà un pezzu longu in a stufa per cocchià qualcosa per a so petre, è pruvate à persuade à manghjà sta capitu culinari quantu longu. Avarete bisognu di maestru di l'impurtanza di l'impatubia, perchè puderebbe ghjucà in l'aria è "ku-ku" in imperceptible per alimentallu a parte sana. Trè o quattru à l'alimentazione, è ùn ne capisce chì u ghjornu passava.

No dubbitu, i zitelli piace à pokapriznichat, ma pediatrici sàviu anu ricurdatu sempre à i moms sospetti chì a forza di u zitellu "à affaccià" ùn hè micca necessariu. Ùn vulemu - ùn significa micca di fami, ma cun fame - ellu manghjò tuttu è ellu dumandà più suplementi. È ùn ti scurdate: u zitellu vole à utilizà à e nutizie. Ci hè di una settimana. Dunque, entre in un panu novu gradualmenti, cuminciannu cù una ou duie cullettes.

Quandu u zitellu ùn cumincià à frenu, i ghjorni volare per più veloce. Quandu u zitellu s'insegna chì avà ùn ùn depende micca di a so mamma, perchè decide per ellu stessu induve si caccià è ciò chì toccu, vi vede un figghiu completamente distintu. Indipendente è attivu. Scuprareti u mondu intornu per ellu stessu. È micca solu u mondu, ma ancu alcale, boxe, boxe è vasci. Tuccava, tira è saputo tuttu ciò ch'ellu puderia ghjunghje.

È questu hè normale in quantu à u sviluppu di u zitellu dopu à 6 mesi. U zitellu ùn deve micca solu scopre ogni sughjettu, ma ancu capisce ciò chì hè. Hè deve sapè ciò chì pò esse fattu cù questu objettu, ciò chì pò esse interessanti per. Ciò chì hà vistu cumu questi sughjetti sò usati da adulti, chì sentenu sò sintendu à u stessu tempu, è cumencia l'imitanu.

I fisiulogisti dicenu chì, da l'età di setti o nove mesi, u pianu di u cervu di u zitellu hè duppu. Questu significa chì ogni ghjornu di vive cuntene assai assai infurmazione utili à u mulu. Ricurdativi di manera chì ellu era in un mesi, è puderete capisce quale un saltu colossu in u sviluppu di u vostru figliolu hà fattu. In u uttèsimu sèculu, u zitellu mostra affettu per un adultu vicinu, a più spessu per a so mamma, perchè ella passa più u tempu cun ellu. Ellu hè prontu à passà ogni secondu di a so vita cù ella. Se prima puderà fà rallegru à u so babbu o avè è andà appressu à u vostru affari, avà prutege issa for histerefritti è dispiacceri lucali à a porta.

Ùn penseraghju micca in emozioni

I zitelli in generale sò sensibuli sensu spirale, è duranti stu piriodu anu ancu aduprate à risponde à e valutazioni in l'indirizzu. Questu prima chì u zitellu ùn hà micca capitu chì u scarsanu - oghji in furmazione è in u tonu chì sò stati dicenu, ellu capisce chì a so mamma ùn hè malaria cun elli. E in ritornu, vinarà nantu à a so fàccia un assortice di esperimenti. È lode - edifarà. Perchè, surridendu più spessu è ludà u to figliolu. È se ci hè quarchi cosa di scold, ricordate chì davanti un pezzu tutta pirsunalità. Ùn hè ghjallacciatu per esse insultati "Avete male!" O qualcosa più pochica, s'ellu facia! Allora avete a valori a personalità, è micca l'attu ch'ellu hà fattu. Per quessa, a frasa "Allora ùn sia micca, questu hè male!" Serà psicologicamente più correctu. Hè impurtante ancu in u tonu chì dite. È ùn ti scurdate di spiegà per quessa ùn pò esse fattu è cumu fà fà.

Quandu a foglia si canglore, hà da esse spiegà alcune regule di cumpurtamentu. Chì puderia tuccari, chì ùn pò micca, è per quessa. Immediatamente setture di fronti clarifichi per ciò chì hè permissibile. Per esempiu, sè vo dìate chì ùn avete micca toccu u bagnu o a bande à casu, ùn anu micca bassu ogni pezzu chì u zitellu incunscente nantu à elli, ricurdàte. Stu prucessu hè assai impurtante in a cultura di i vostri migghiori! Ma, educate, ùn ti scurdate di trattà u zitellu cù rispettu, amore è pacienza!

Ricurdà chì, secondu u babbu, Freud, tutti i cumplicati psicologichi sò vinuti da a zitella. A strada, u primu annu è a mità di a so vita hà abbitatu l'urganizazione orali di u zitellu, perchè l'orgue principalu di i sensi di u zitellu in questi mesi di a vita hè a bocca. U zitellu ùn solu ùn pò manghjà, ma ancu hà sappiutu cunnosce u mondu circundante, stendu assai sensazioni piacevuli. Duranti stu stadiu, certi cosi di pirsunalità sò furmatu. E quantu esse manifistarà in u futuru depende chì sta stampa di sviluppu hà sviluppatu.

Più di tuttu, seppu duranti stu piriu a mo mamma è troppu stretta, ignora i bisogni, o vice versa, circundà cun cura excessiva, pruvate à vede à qualcunu. Duranti stu piriu, u zitellu ùn hè statu incapaci di separà di a so mamma, cusì sti patti di cumpurtamentu impone a so propiu impronta nantu à ellu. In u risultatu, u zitellu pudarà sviluppà un sensu di dependenza, dubbitu. Subsequently, demandà di l'attitudine "maternale" vicinu, per sente una precisa precisa di supportu è d'appruvazioni.

Sviluppà per a cumpagnia

Infatti chì u zitellu dopu à 6 mesi di pocu per esse ghjustu vicinu à a so mamma, pocu di i so cari cù cagiunati è abbraccesi. Circumbrarà di sensu è studià tutte ciò chì puderia alcuni: nasu, occhi, lingua, aranci, buttoni, perdi. Hà interessatu di vede com'è un adultu ghjucatu cù un ghjucatu, cumu si cambia l'espressioni facialu nantu à a so faccia. Questu significa chì u cuntattu emotivali passa per un nivellu più altu - "cooperazione". Avà u zitellu sviluppau in cunjunzione cù l'adultu, pruvatu d'imitallu. Per questu partitu, u ghjocu in e mani, ammuccià è cerca, è "ku-ku".

Parechje parechje à u situ simplice sèmpricu. Sè ochjate per lavà, manghja, vendita o neve, dicenu a pane di tutti i vostri intesi, i azzioni, nomu l'articuli chì pigliate. "Avà da lavà. Turnemu in l 'acqua. E unni hè u nostru pincelu? Limemu i nostri denti. Eppo i renti sò sbagliati. E assicuratevi di ludà u vostru zitellu per accertà e cose: perchè ellu manghjò, hà riuscruppenu a piramide. Allora u zitellu riceve lezioni d'orientazione à u cumpurtamentu emutivu di a mamma è a so attitudina per questa o questa situazione.

Per u sviluppu di parlà cù u zitellu hai bisognu di parlà sempre. Hè bisognu à sente discorsu, è chjaru è legibile. Hè assai utile a imitatu u babble di un zitellu. Ellu uttene un sonu, ripetì. À u listessu tempu, vede cumu u labellu è a lingua si move, è sente stu sonu in u realizatu currettu. Sì ci hè un scheletru chjappu entre voi, pruvate per parolle un novu sonu per un fogghiu. E hà da pruvate di ripetiri. I disgustos d'imitatu hè usatu in tuttu. Pone a tola gioielli fora di a scatula, fate chjappà, i riunite. O cullettate a piramide, è poi disassemble. In a nostra parolla, sti azzioni sò primitivi, ma per elli sò sti primi manipulazioni indipendenti cù l'uggetti.

U sviluppu sensu di u zitellu dopu à 6 mesi

6-7 mesi

cria

- stinniglie annantu à i so spaddi, ghjucatu cù i pierlie, pruduzzione;

- bevande di una tazza in manu di mamma;

- cammina, tenendu cù questu per e manu di mamma.

7-8 mesi.

- pò esse ghjustu è caminari, affinchendu à u sustegnu;

- arraggiate à l'altru mobiliu, aiutavanu di firmannusi, appoghju nantu à questu;

- cunviziu è pronta si stabilisce è pudete cambià a posizione seduta, i.e. cambià da un locu à l'altru, cambiassi a pusizione;

- L'elementu di "pinzeri" pari - u zitellu puderia piglià un pezzu chjusu cù u so pulgitu è ​​u mini-bastone.

8-9 mesi.

- si move d'un sughjettu à l'altru, usendu u passu per passu, pussibuli torberu di mani à u supportu;

- cun piacè di cunfidenza nantu à e so mani, scalciendu nantu à i banche è suffei;

- hè capaci di apre e chjusu a tapa, mette un objeto in altru;

- pudete piglià una buttiglia in a so manu, purtate à a bocca, succhiate.

U sviluppu emutionale

6-7 mesi.

- sapi cumu mostra i sensu tendinu, abbruceva è bracce a faccia d'un adultu chì piace;

- rápidamente calma si averebbe.

7-8 mesi.

- principia à teme strani;

- Emuzioni risponde à l'umore di l'adulti;

- principia à manifestà interessu in altri figlioli, observe u so cumpurtamentu.

8-9 mesi.

- Ci hè battice per l'attinzioni d'un adultu per ellu in parechje manere: pò appoggiu di scuru, tirallu le jugui, dimustrà e so cumpetenze è capacità;

- pò esse offense, se l'adulti permettenu un tonu fortu.

Uviluppu Mentali

6-7 mesi.

- mostra l'ogetti impurtanti per ellu à a dumanda di un adultu;

- Li piace à babble per un bellu tempu - parechji volte santu cù i stessi silabuli;

- interessa in u so corpu.

- tocca ellu da u nasu, u sceccu, i capelli, pinzelle u zianu.

7-8 mesi.

- durante u sviluppu di u zitellu dopu à 6 mesi, i gestiti di parolle accumincianu a prisenza: u zitellu sia di a so manu "mentre", piglià a manu nantu à l'usu di l'adultu - "hello";

- assai svegliu, ghjucatu cù i ghjucalli durante un bellu tempu: piace à cunsiderà, sfruttendu un ghjucatu nantu à u ghjocu;

puderia sussurallu in un sussurgiu.

8-9 mesi.

- U caprettu si identificanu cù u so nome è ponu turnà à una chjamata;

- Ogni uggetti pò trattate di modu diversu sicondu a so ghjuridizione: ponu scaccià una bola, sguassate un articulu da l'altru, strince è descrive ghjucà.