Cume à dilla à un zitellu nantu à u sessu o quandu sò i figlioli venenu da?

Hè difficiuta di nomu un sughjettu sensibulu cum'è relazioni sessuale trà un omu è una donna. In particulare, si avete bisognu di discussione cù u zitellu. In ogni casu, per fà esse un "esigenzi di sessu" hà da esse, altrò, u zitellu averà a strada. Allora, cumu per dilla à un zitellu annantu à u sessu o quandu u zitellu venenu hè u tema di discussione per oggi.

Aghju dettu chì solu in a cultura europea, e relazioni sessuale sò un affari intimu. In certi tribù africane, l'adulti ùn sò micca sognu d'ocultar l'attività di i zitelli. Mentre a mamma è i papaddi s'ellevanu à i piacè sessuale cù l'excitazione primitiva, i figlioli puderanu vede u prucessu. Cusì dicenu, per studià a vita in tutti i so manifestazioni ...

Ma vive in una sucità civilizzata. Per quessa, a discussione di a vita intimale devendia civilizzata. I sicilii anu cunsigliatu per attenti à i dui punti impurtanti. Prima, tenendu in mente chì parlà di u sessu ùn hè micca solu per spiegà a tecnica di cronulugia. Sexo - sopratuttu, a relazione trà i sessi, l'attrazioni d'omi è donne, l'amore. In regula, questu hè ciò chì interessa i zitelli prima l'adulescenza. Siconda, qualsiasi "educazione" si deve currisponde à l'età di u zitellu. Ciò chì pò esse dichjaratu à un adulescente ùn hè improbabulevule esse appruvatu per un criatu in furmatu. Cusì pruvate à sceglite u "formatu" ottimali di a cunversazione.

HISTORIA NON IN DETAILS

Fundamentali di relazioni sessuale, i zitelli partenu à capì à una età curretta. Un zitillù in 1,5-2 anni cù interesse studia u so corpu è hè assai impurtante chì ellu hà tutale sanu. Ùn ti lasciarete sfatente di i genitori di u zitellu, fendu chjaru chì sta zona hè terribili è terribili, chì hè spaventatu di tuccà ancu in i prugetti di sicurezza. Un zitellu ùn devi esse vrigugnà di u so "apparatu"!

Tentati per scopra u vostru babbu u corpu stessu ùn ùn abbanduneghja è in 2-3 anni. E hà fattu cù più u più ardoru di l'avanti, si compara cun ellu è i so parenti, i carusi è i zitelli. Tanti zitelli à questa età anu suviere in i parenti di a kindergarten in u bagnu. Dopu manera, i psicologu cunzidenu stu cumpurtamentu micca una perversione, ma solu una curiosità spéciale. Eppuru, cume hè megliu ùn purtà quì prima, ma cumprà un libru cun scrive di l'omi bianchi è di e donne (u libru deve cuntribuisce à l'età di u zitellu!). Senza di passà troppu dettu, discrivinu a diffarenza in l'estructura di l'organi genitali. A probabbilità di u zitellu sanu chì u ziu "hè grande" è hà un petitu, è a zitella averà dumandà perchè a so tia cù u pettu, ma ella ùn hè micca. Calm u zitellu, dicendu chì ellu ci vole ch'ellu sia - u so corpu ancu diventà "cum'è un adultu".

In più di e funzioni anatomichi, un zitellu di trè anni di età hè ancu interessatu à a quistione di induve i figlioli. Ùn avemu bisognu di ridivanu di i filòsufi nantu à una cigogna - u zitellu piglia cunvizienti di tumbà o di farfalla, per chì un psicologu capisce a testa. Sperienze chì u zitellu di 9 mesi si faci cresce in u zanicu di a mamma, è andarà dopu fora. Parechji siclioti credi chì si pò esse dittu à l'esistenza di un passaghju especiale per un zitellu in donne adulti. Ma ùn dicenu micca chì l'abdomen hè cut - hè un traumu psicologicu per u zitellu, a terra per un completa di culpè per a mamma. Assicuratevi di sapè cumu è dad è aspittava à u zitellu, cumu cumprà e cose di i zitelli mentre ch'ellu era in u zanicu. I figlioli adurendu sti stori, in più, grazii per elli, pudete cunverte facilmente l'attenzione nant'à i temi sensittivi à i neutri.

A più parte di i figlioli sò satisfacati per l'infurmazioni ricivuti. In ogni casu, in particulari i pruduttivi ùn anu scupertu cumu u zitellu "hà scogliu" in u stomacu. Parechji parenti pane, crede chì avè averà da dì à un zitellu annantu à u sessu. Emigghiare per assicurà chì u zitellu "stuvigliarru" in questu. Ma i zitelli, sintendu un scherzu brutta, sò dumandatu più avanzati, facennu assicurarii chì l'esplicazione di l'adulti "micca travagliatu". A situazione ùn hè micca bella micca - involuntariamente cumincià à invià in famigghi religiosi, in quale l'esplicazione "Diu hà datu" aiuta à esce da a situazione. Chì duverà u restu? Hè bisognu à dì a verità, o megue, a meza verità, senza dettagli innecevuli, chì u zitellu à questa età ùn capisce micca. Per esempiu, spiece à quellu chì quandu u sposu è u maritu imbiancate è si troppu cunsigliu, un zitellu puderà meticulà in u panicu di a donna. Dopu à 3-4 anni, u vostru zitellu hè prubabilmente bisognu di dettiti, è pudete sapemu chì u zitellu "stufa" in u stomacu due à u fattu chì u corpu di a donna hà cullizighatu celluli di u babbu di u quali u zitellu hà sviluppatu.

IN CASA TEENAGER

Di u 10-12 anni in u vucabbulariu di u zitellu, ci sò spessu chjamati paroli, denoting intercourse sexuale, chì l'adulte anu horrificatu (postu chì tuttu u zitellu hè probabilmente micca circundatu da solu di e fugliale di famiglie). Per questu età u zitellu ùn viaghja vagamenti prese l'sceni di u lettu - torna, a strada ensece (è a TV). Per assicurà chì e zitelli ùn anu micca informatu distortu o vulgari nantu à u sessu, è anch'elli spiecenu di e parolle rude, parechji parenti sullivati ​​i libri privati ​​nantu à "questu". A suluzione ùn hè micca mala: "senza cinque minuti, l'adulescenti" sò spessu a vergogna di parlà cù i genitori di questi temi, è i boni prudutti aiutanu à capiscenu tutti i sughjetti. L'unicu sustegnu hè chì u libru ùn spiega micca u cumpensu spirituale di l'attu sessu. In u risultatu, u zitellu puderanu tandu una quistione naturali: perchè tuttu questu? Ciò chì hè tantu sensu?

Cusì avete averà da fà sessu à appuntamentu - questu hè impurtante per a futura cultura sessuale di una adulescente. Ticè? Chì u maritu, missiavu, avè, l'amicizia di famiglia parlate cù u zitellu. A cosa principal hè per un adultu a purtari à u zitellu una verità simplificata: u sessu hè bellu, quandu un omu è una donna sò longu cunnosce à l'altri è l'amanu. Ma hè spaventatu chì e persone ùn si cunnosanu micca l'altri è ùn sianu senza sensu calore. Da u puntu di vista di i psiculoghi, i genitori sò simplici sentimenti obligati à opposti à qualcosa à una cultura chì presenta u sessu cum'è piacè pratiche pugliosu è una una aventura interessanti, senza rispettu.

À a stessa età, hè necessariu di dicu à u zitellu annantu à i cambiamenti fisiulogichi chì avà stabbenu a menstruazione, è u zitellu - i preghjudizii. Convince a vostra figliola chì i cambiamenti ùn sò micca terribili è ancu necessari - cusì cuncipitu da una natura sàvia. Anzianu in mente: in 12-13 anni, i zitelli anu un primu amuri seria è ancu i prima sante. Pigliate chì u figliolu o a zitella cadavu l'amore, ùn diventanu micca di elli, perchè ùn averà solu pressu, perchè i figlioli sò assai vulnerabbli! - è ùn dumandate micca datu. Hè assai prubabile, u zitellu stessu stessu vi cuntarà tuttu. Sì vi vede chì hè chiuutu è veramente in pettu, pruvate à parlà cun ellu francamente è circà un modu solu.

CONVERSATION TO EQUALS

In l'addezia, tutti i sughjetti di a relazione di u sessu diventenu più particularmente agudo. Ùn importa micca quantu vulemu i picciotti è e zitelli chì sò stati zitelli per più, ùn sia micca bisognu. In regula, da quelli di 14-15 i nostri figlioli in teorizii (e qualchi - è praticamenti) sapanu da u sessu à menu cum'è l'adulte. Hè cum'è in una anecdetta conocida, quandu a mamma, avendu aghju bravu, offerta a so fede adulescente di parlà di u sessu, è ella dumanda in risponde: "Chì voi, Mamma, per sapè?"

Tuttavia, per dilla à un zitellu nantu à u sessu o parranu d'una vita intima hè sempre necessariu. Ma per fà quessa, prima hè necessariu nantu à ugguali, perchè u zitellu hè casi un adultu. E sicondu, pruvate micca di fà una storia di l'horrrora da u sessu. Hè chjaru chì i genitori, dicenu à i zitelli di l'embarazione ectopica, u SIDA è altri horrori assuciati cù sessu, attu da i megliusivi. Ma sta pratica hè periculosa: u zitellu pò sensu di scantu o disgustatu per l'intimità. E avarà da esse solu ora - sta attitudine hè spessu salvata per a vita! Ci hè una reazzione: un adulescente pò fà qualcosa à i parenti "sermoni", perchè in i zitelli di sta età hè un sensu forte di contradizioni.

Cumu si cumpurtava di i genitori? Dopu à e malatii trasmessi sessualmente, per informarlle, certamenti, hè necessariu. Ma hè di dilli chì questu hè pussibule, se ùn piglià micca e misure, è ùn intimurisce micca chì tuttu hè male. Assicuratevi di educà u zitellu per quessa chì vo avete bisognu di u preservativu è cumu utilizà.

Chì avete deve esse include in u vostru prugramma di "illuminazione sessuale"? Utilizà questu annu. Eccu i cose chì i psiculologi è u sexologu sòlitu ricumandenu:

PARENTS DE GIRLS

PADRE DI POPULU AMURI

Hè bisognu à decisu per sè cumu per dilla à un zitellu nantu à u sessu o quandu induve i zitelli venenu. A più chjucu - sia a manera onesta è calmu in quantu possibili. Ùn ghjuvanotti micca o fate scuntate in u zitellu. Hè una fece difficult but necessary for fulfilling which is your duty parental.