U cumpurtamentu di u zitellu

I nostri ancileddi volte e cumpagnie alcune scènes
Hè statu usatu à u fattu chì qualchì scantu hè cumprinatu di seguitu, ma altrimente - un chiancinu, faciuli nantu à a faccia di lacrimi è mazzoni è assicurati parassenti. Vostru casu? I nostri congratulations: avete un picculu manipulatore è un cazzuttone. A probabbilità di qualchì volta chì permette di sguillà, o sottu a influenza di e circustanza, avete perde u vostru viulente - è cambiatu rigularmente à parte 15 minuti di prima di u stretchu di televisione per un bonu dui suli chì assorbenu tuttu ciò chì hè horrible (avete a piglià qualcosa à fà cù un zitellu annantu à parlà cun un amicu), Parlendu di manera regularmente (duv'è piglia pianu pianu à u zitellu, quandu duvete perdurà à u travagliu), viste un princchiu princellu o a princesa hè a vostra sola preoccupazione (beni, sì sempre tardi!). Puderete sviluppà l 'altri limiti di ciò chì si permessa, è u scone sàviu aghjusteghja. Sicondu a manera di rilassate à e so azzioni, u vostru zitellu custruisce dinò u so cumpurtamentu. Assicurate perfettamenti l'arti di a manipulazione, invita à quandu sempre duvete avè alcuni cosa.

Cumu hè chì vene da
I paisoli più chjosi di picculi "marceliterenti" sò deskritti davanti. Ti ricunnosce a vostra "carità"? Avemu bisognu di pensà à cumu fà u so postu.

Napoléon u stubborn
Cumprendi disprezzu, persone tremulu, terribbili proprietariu. Tutti i jucàghjini sò solu a so, per fà sparte cù alcuni un candy - histerefritti, ma à appruvà l'altru di l'altru; perchè ùn ci hè nunda, u rispettu di i reguli invintati da ellu sò ingrazzii. Chjucchiati rivindicazione di u cumandu da forza. Comu regula, ùn hà micca amici, perchè ellu hà in còllera, pruvatu senza successu di impone a so sucità. U tipu hè più cumuni trà i figlioli, ma a versione "girlish" hè micca più faciule. Chì deve fà? Spiegu à u caprettu chì pudete alcunisce ciò chì vulete solu se apprendu à dà. Scusate per per ghjucà? Determinate quì chì anu ancu esse furnitu per usu generale. Vulete vulete pokamerovat? Pensate di un ghjocu chì u ghjovanu "cumannanti" vi riguarda - in turnu cù u restu di i participanti. U zitellu chì capisce chì e boni relazioni cù altre zitellu rifurzarà a so autorità, è ellu ci vole.

Vacca Reva
Sembe dipende è impotenti: battimò in u minimicu obstacle, cù una voce murmuriata, dumanda aiutu. Vulissi cunsulazione, per risolvià qualcosa chì pò piace. Chì deve fà? Ùn avemu bisognu di accunsentà indulgences supplementu solu perchè li lagrimi saranu à vintu. Cusì, tù avete sustene à a cripta infettata è passiva. Agree: pruvate à voi stessu, ma eccu aghju avutu aiutu. È lode di qualchì successu successu.
Cammeleon
À a casa, u zitellu hè allestu, in a kindergarten un'antra, per un passaghju in u parcu u terzu ... Sò chì si pò esse un bon figliolu si vole à alcuni cosa, è diventa un distacazione perfetta si u castigu pò esse evitata.

U sciccareddu
U so cumpurtamentu hè una catena d'azzione chjamata "chì faraghju per ellu?". Eliminate i jucuri - solu s'eddu fate un chocolate, fate a denti - se permettenu a meza ora di ghjucà l'usu "shooter".
Chì deve fà? Stabbilitate e regule chjara è seguite rigurusi. Nisuna cuncessione! Pudete fà una lista di punizioni chì seguitaranu in casu di disubbidenza.

Slaveholder
Hè fermamente attaccatu à unu di i parenti è ùn accunsenu micca à falla un passu. Questa pari di una manifestazione di l'amore, in fattu - una manipulazione sofistikata. Oghje chì i zitelli sò cumportanu cusì cun ligne à i missiapiani è quelli "neutralizati" da niputi-sublimi, tutti li permettenu.

Re è cunnette
I paisani, sfinitu da i cavutate di un picculu tirannu, sullivanu di rispunsabilità per crià un zitellu: "Ùn avete micca amparatu u poemu, ùn avemu micca imparatu in furmazione, perchè ellu si entri ..." U zitellu ùn hè ancu mancu d'imagine a consegni di e so azzioni, a funzione di l'anziani hè di vede nantu ad elli. Stabbilì a ghjuridichettica curretta in a famiglia, è se decide solu qualchì cosa, duvete insistiu à u vostru propiu. À u primu, "raru scunfittu", cummattiri pi lu putiri. Satanassu! Se u zitellu, vulendu cumpensà, hà arrangiatu un inseme di l'histeria, ùn pruvate à persuade à ellu, questu solu pruvucà un picculu ruffianu. Dittu assai chì ùn hà micca bisognu di rializzari i so dumandesi, è abbandunate a stanza (hè megliu "cunquistà" spaziu senza esse tistimoni, cusì chì e fogghi ùn anu micca a tentazione per travaglià pè u publicu). Cuntate cù figliolu sonolili in un peu peu à l'equilibriu, evitari ordini, ma micca syusyukai. Danu la libertà di scelta: ciò chì di manghjà, ciò chì porta, quale libru per leghje. U zitellu devi sentenu: a so opinion hè impurtante per voi. À i vostri parole, ellu trattà cun grande rispettu.

Stop me!
U cavallu furioso hà da esse impagliatu. Gudda a permissità è in u stessu tempu pate u fattu chì tutti cridìscenu annant'à ellu. Ùn cunnosci micca ubligatoriu e reguli ginirali, per quellu chì si senti cum'è un pezzu in un kindergarten o scola, trova li so amici cun difficultà. Aiutu cambià d'avanti prima è tardi.

Quandu si furmò ùn hè interessante
Ricerriti, u mo figliolu pocu obedientu è affettuosu paria esse rimpiazzatu! Aghju lettu cunsiglii di un psicologu chì, durante "espanzioni di l'ingerimentu" hè necessariu di cambià l'attenzione di u zitellu à qualcosa pusitiva. Diciarè, invece di periculosa, ma quellu "crochetto" di "crochet" in a cucina, offre cuscini, in quale puderebbe cupidà è doblegate e so tezza. Un altru mezzu per sguassà u risultatu incunsulabile di u zitellu hè a carrega-sparghjera di a lavà. In u prucessu, studià i nomi di i vistimenti, u so culore, di a talla. Stu metu ancu aiuta: u figliolu chjosi è stompi i so pedi, è aghju silenziu à pusà nantu à a piattaforma è cumincià a custruisce una furtizza cù di lattice è torrenti è ponti à u quali averei prupietari. U sonu pausa è culloca in u casu.

Età di a tistarda
"A Crèsta Seven-Star di Three Years" hè una serie di sintomi caratteristiche di u cumpurtamentu di i zitelli di sta età.
Stu piriu a famiglia duverà solu surviglià: succede à quasi tutti.
1. Negativismu. U zitellu hè sempri dissatisfettu cù qualcosa.
2. Trastornità. Hè nantu à a so propria finu à l'ultimu cosa di principiu.
3. Testazzia. Proposti d'adulti anu perceive per l'hostilità.
4. Tirività. "Dicu!", Altri ùn àutru, ancu chì u materia hè sott'à u forze.
5. Protesta di ribellioni. Consciabbilamenti pruvucà cunflitti.
6. Depreciation. Rejects everything, even what he loved before, just to do something in defiance of someone.
7. Despotismu. Strive à guidà è regule in a famiglia.