Cume à esse u divorziu?

Rariempi novu nùavu novu annantu à a festa di i ghjorni pensanu chì quandu un amori pò finisce è una persona pò esse disgustanti. Questu solu finiscinu in u divorziu. Suggeremu chì analizà u statu di u vostru matrimoniu hà paragunatu cù e caratteristiche chì sò indicati sottu.

Per parechji anni, i psiculoghi attraversu u munnu avianu parechji volte in parechji prughjetti simili, è qualchissimi anu fattu signali, cum'è chì pudete fà qualcosa per salvà a vita di a famiglia.


Primu segnu

Too to light in communication. Hè improbable chì qualchissia vi gustu à quandu i so dumande sò risposti risolviu è incorrectly, è quarchi cun una burla. Ogni ideia percive ponti è hè chjamatu "kindergarten". Nuddu ùn li piace à quandu u so amori tiatizza i so fallimenti à u travagliu o in a vita. A tali attitudine nebudet ùn tollerà nimu, è u matrimoniu finisci, pienu di u divorziu esse divulgatu. Ùn falate à a umiliazione è ridicule di a secunna mità. Hè assai piacevule per vende in supportu è l'intelligenza, è se a seconda mità hà una bandata negra in a vita, vale a pena aiutà, almenu cun una bona attitudina.

U sicondu signe

Sì a vostra famiglia hà spessu accusazioni, critichi raghjunati excessive è quì ci hè una parte di disprezzu, da stu prublema esse risoltu immediata. Di u metu "grandfathering" - u sessu ùn hè micca sempre aiutu à risolve questu problema. Basicamente, quandu un coppiu rializeghja u so sbagghiu, turnanu à specialists per l'aiutu, è se i partiti anu vulsutu di mantene a famiglia, cumplicanu è cambiammu radicali l'estilu di cumunicazione è attitudine in capu à l'altri. Inoltre, sìammu tutti i ghjente è avemu u dirittu di sbaglianza è nimu pò piglià stu dirittu. Ùn culpè micca i vostri amare, e si veramente nutatu un puncture, hè megliu per pattilà cù tactfully è civilizzatu.

Tercera signe

Expression of emotions. Quandu i cô cagiuni ùn sò micca idee chì un amatu si sentenu, hè chjucu, ma quandu a coppula spressa troppu emotioni negativi - ghjè più peggiu. Per mantenienti un equilibriu in l'espressione di l'emozioni, unu deve cunnisciutu u so cumpagnu. Per esempiu, se avete prublemi, ùn aghjunghje micca a situazione, per sperendu ancu più di terra in u so capu digià chjappu. Ricurdà chì u Brak hè voluntariu, è nimu ùn deve fà nunda à nimu, perchè tuttu hè fattu in vulintà è in iniziuzione. Questu hè l'unicu modu per mantene una bona relazione. Se a vostra rilazione hè impastatu in un negativu, puderà sorprenderà a qualchissia per esse amatori, è si stabiliscenu i cunflitti, è u restu, seguitu u vostru esempiu, falla quellu chì ognunu sarà cuntentu.

Dà i più positività!

Quartu signu

A cumunicazione nonverbalu. Sempre guardate l'espressione in u face di e cose. Dopu à u disaccordiu, ci hè un iszor, in ogni casu ci hè un traccia, è pò esse vistu in l'espressione di a vostra persona amata. Pruvate di disperse di e consiguienti di disputa cun abbracciami, scecchi, parechji gustatori passiunanti. L'omi sò felice cù l'uttinimentu à u travagliu di travagliu: A "vogghiu" o "I miss", etc. In fattu, a lingua corpu fendu assai prudutti salvi u matrimoniu. Utilizà questu strumentu.

U cinque signu

Memoria. Da a natura, a ghjente hè assai vindativa. Ma tutti ci anu detti da u so nomu. Per esempiu, si cunsidereghja cumu fà u riccuveraghju un amatu cù i sbaglici chì hà fattu in a so ghjuventù, o "puggiunà" u so nasu in a direzzione di i so parenti. Questu hè a natura di l'omu, ma vi cunducerete rispettu si ùn fate micca! Fate, tuttu ciò chì era - digià in u passatu è nunda à cambià. Inoltre, si cavu più impurtante, cusì unu di noi hà, per dì, cunsiglii jucianti di a vita persunale è, prima di vituperate alcuni cù u passatu, pensanu à quessa, è ricurdate u vostru passatu.