Fiori fiori di violettes è cura di elli

I fiumi Uzvar anu "dumiciliatu" pocu tempu - in u principiu di u XXu seculu. Per questu tempu comparativamenti cortu, senpolia hà cunquistau a pupulazione in u mondu per a so durabilità, a cumpatibilità è a facilità di a cultura. Inoltre, sti piante sò capaci di piacevi cù i so fiori pi quasi un annu, se tenite in cundizioni adatti. Sò veramenti charming, sti prudutti di e viole di i fiori è cura di elli ùn sò micca difficili. Ci hè un certu regule per a cura di a senpolia, adendu à quale pudete cultivà i vostri piani sani, cù forti foglie è culori brillanti.

In i lochi di l'addevi è i pruduttori artighjianu sò una scelta ghjunghje di e so tarri - i pianti sò diffirenti in grandu, forma di e foglie, u culore è a forma di i petali. Ci sò tutti i pittura è l'ampel forme di i viole d'Umbarian - pudete sceglie a variità à u vostru gustu. Tuttu chistu - variità hibrida di viole, derivati ​​specificamente per u crescente in cundizioni inturniati. I variità iniziali di sti violettes sò vinuti da l'Africa Centrale, per quessa ùn sò micca allu adattati à e cundizioni di i nostri appartamenti. Hè l'urighjina di sti pianti chì spiega a so bisognu di evenà e timperatura senza alcuni sapuri è di prutezzione di corruni. Cultivate i vostri violezzi à i temperatures da 16 à 20 ° C, è nè l'acqui di nuttati di u frostu pusà fora di i frasi friddi. L'ipotermia Custanti di a pianta porta à pèrdita di a so forma: i foglie saranu pallidu verduce, i peculiole longu allungate. Tali pezzi sò troppu dèbbuli, perchè in l'estiu, ùn si fiuranu più spessu, è l'atomi pò muriri muriri in prima primavera.

U sicuru requisitu impurtanti chì Senpolia faciale hè bona illumination . In l'invernu, i pomi cù i viole di Zambia sò stati posti nantu à u locu più illuminatu in a casa, a finestra di u ventu hè a megghiu scelta. In spessu, hè a mancanza di lumera in l'inguernu chì porta à una mancanza di fioritura in e sti pezzi. Per evitari micca, pudete illuminà e violezzi cù lampi fluorescenti di 40 wati, lampendu e lampei 30-40 centimetri da i pianti. Cusì, a durata di u ghjornu di a luz debe aghjunta à 14 ore.

In u veranu, tuttavia, i viole sò u sombre sante da u sole direttu , altri i ribelli di e so foglie saranu gialli, in poi li foglie fugliate ponti gialli astratti chì ponu accumuderà ghjittori in furmuli, dannu enormi l'apparizione di a pianta.

A regula d'urdigna vicinu, chì deve esse ricordati quandu a cura di u gentile hè prudente regu . L'acquazione di sti pezzi cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti è cusì chì l'acqua ùn caduta in folla. U tarrenu in a pignatta ùn sera mai stata secca, ma guàrdie di vintricii violetici: da a soprappasti di l'umidità, a putenza di a radicali pò esaminà, chì spessu porta à a morte di a pianta. Pudete altri u regnu sicondu cù eterna di u palettu.

Nun mai spiegà a senpolia cù l'acqua fredda, questu pò causari à a furmazione di spots marchi secchi in i so foglie, chì pò sfigurà assai a pianta.

I violettes Umboniichi dumandinu una humidità relativamente alta di l'aria, ma hè assai micca indispensabile di spruverà e foglie . In l'estiu, u picculu foglie di l'acqua chì restanu in e foglie dopu a fumigazioni sò capaci di travaglià cum'è lenti piccolo, racugra è rinfurzà i raghji di u sole, chì porta à a furmazione di micro-ardeni nantu à e foglie di a cità. In u invernu, sti chjassi aghjunghjenu à u sughjettu di a pianta, chì face i disfatta è propensu à parechji malatii. Per crescita l'umidità, mette un maiò livres d'acqua entre testate cù viole. Pudete cumpressu a raffia cù cialba limba è installate e cuntrolli cù i panii, è periggisci annunziendu a pistola di u pistellu spray. Sì l'umidità di l'aria hè eccessivu, e foglie è fiori ponu moldà u moltu: questu pò esse un sintomu di a scunfitta di senpolia cun ublu pulverizante o putenza grisa. E duie e malatie sò causati da un fungus, per quessa, un trattamentu efficau di u trattamentu hè u trattamentu di a pianta cù un fungicida sistèmica, chì pò esse acquistatu in fiori è invernaderi.

In u periodu di creazione attiva è di sviluppu (primavera-estiu), i violettes di violettes deve esse nutrittu cù una solu manca di fertilizzante minerale adattatu pà i pianti d'interni ornamentali.

Trasplante vizmara violeta raramenti - solu s'ellu l'arrabbiulate sanu u pezzu tutale è per questa mutivu u crescente di a pianta si firmò. U trasplante hè realizatu in a primavera, usando e prucessi di plastica è un terra permeable da luz cun una mezchezza di turba.

Propagate Stagni in foglia di Senpolia. Per a ripruduzzione, sceglie bè è fugliale cù fugliale cù stagni 3-4 cm. Scopre e tagliati à a basa di a foglia in un sustrato adattatu per a senpolia, pritenite da u sole di u sole è mantene a temperatura à circa 20 ° C. In ogni locu in un mesi avè esse prima rimesse, pudete transplantà in velli separati quand'elli si crecianu è più forte - in circa trè à quattru settimani.

Questu hè assai affascinante - i violevi di culuriti oculani interiors, è cura di elli ùn vole micca fà fà. Aduprate à e regule simplici cù cura di i vostri pianti è sò longu fà cose cum'è cù i so culurenti.