E règule di seduzione di qualcunu

Molte spessu in a nostra vita, quandu avemu vedutu una donna non bella, chì hè vicinu à un omu bonu, a ghjente sia perplexed, dumandendu à l'altri è à l'altri: "Cumu truvò?" E se este omu è a mòglia, è ancu viventi felice dopu, Ùn hè chjucu chjucu chì hà seducitu prima, è hà da pudè stà vicinu, creendu una famiglia forte è unita, anche u fattu chì ci sò tanti ghjovani è belli neri è e donne.

Probabilmente, sta donna cunniscia i reguli di seduzione di qualcunu chì hà prisenti longu. Basta à ricurdà l'isula di Sirenu da u libru "Odissea", e cose era ghjochi cù a primurosa cante di Odiseu è i so cumpagni, è da dopu, seducenu, sò stati guariti un pezzu in a so isula. Un altru esempiu hè in u film "Memoirs of a Geisha", induve i scrittori indican un caminu longu è difficiu di i picculi fiddoli chì, dopu a crisciri, diventanu veru geisha. Dopu avianu masterizatu e règule di seduzione di qualcunu omu, sti geishi sò capaci à un'opianu di seduce o pariscenu ogni omu. Ùn sò micca parlatu di courtesan, chì puderanu seduce ancu i rè è diventenu i so favuri. Cusì, a seduzione di un omu hè un tema eternu, in ogni tempu è in tutti i paesi di u mondu, u tema hè topicu è interessante per tutti e donne. Ogni donna averia cunnosce sti règuli per chì qualchissia puderà attentà à ella. Per seduir l'omu ùn hè micca di seduce. Omi per caractères naturali sò micca masculini, perch'elli volenu à vuluntà à un cuntattu sessualu, nun rispunsevule sessuale. Ma per stà in a so memoria, di ricurdà, per esse u so sonu ùn hè micca datu à ogni donna.

Lista di Regoli per a seduzione di ogni omu:

  1. Amparate à cura di u vostru corpu: ogni ghjornu, i vostri capelli si deve puliti, a face fresca, un-tired, è maquillaje solu solu sottucetevule a so dignità, mani curpati cù manicure, cimi cù sabbia u pedicure. Aggiungi una lumera di prufume o acqua scented, è un omu à i vostri pedi.
  2. In vestiti, mantene a stile. Una zitella in una skirt classica (usa faldes più spessu, questu hè assai attrattiva à l'omi) è i scarpe sporti sò l'aspettu perplexatu di l'omu. A vestimenta deve esse pulita è assecata. E più impurtanti, in ogni vestizione, viginianu a vostra postura, ùn si scherza micca.
  3. Pruvate essere sexy per l'omi. Questu significa micca di denude, per micca coperà tuttu ciò chì hè pussibule è impussibile. Un omu li piace à avè un misteru in una donna chì a donna ùn deve esse un misteru per ellu, è sottu a vistita di i so charmi eranu solu una guessedda di abbandunà un locu per l'imaginazione è l'imaginazione. Sempre hè più piacevule per u so sognu più cà per sordi un sognu cù a rialtà. Questu significa esse in un rapportu lisu, in movimenti fissi, sempre cun un sorile à un omu.
  4. Una donna hà da ricurdà chì hè una donna in vestiti è cumpurtamentu, è diferenti di un omu. Hè sta dissimilarità chì attrae un omu. Vechi, faldidi, calze, tacchi alti; un apellu gentile, cigliu ridottatu, una cultura di cumpurtamentu è educazione, l'abilità di guidà o sopra una conversazione: questu hè a lista incomplete chì l'omi sempre avutu valutate, è aghjunghje à questu un sensu di dignità.
  5. U rispettu un omu in un omu, sempre u dà l'oppurtunità di pruvucatu, ùn cundite micca ciò chì l'omu hà da fà per voi è per voi: pagà a tarifa di trasportu, dà una manu quandu surtendu u trasportu, aiuta à piglià è poni nantu à a robba esterna, è più importantemente - ellu pigghia u decisione è a respunsabile.
  6. Nisuna donna ùn hè micca preunata per un flirting easy. U flirting hè un ghjocu. Men like to play, dà l'occasione: aprenu à sèntenu un omu interessatu, sustegnu a cunversazione, è durante ellu si vede in i so ochji è mantene a sguardi nantu à un pezzu tantu, surrisu, credi à mè, questu hè assai tentatore. Pigliate l'iniziativa: per avè toccu è toccu, aiutanu à un omu per fassi un passu in viaghju. Tutti issi signii d'attenzione discurrenci più eloquentamenti annantu à u fattu chì avete aspittatu per a continuazione di a relazione, perchè un omu ùn piace micca è ùn vole micca d'avè l'avè l'aspettate femminile.

Donne bè, i règuli sò cusì simplici, chì cun fiducia di pudè dì: avete successu.